Co zrobić z polonezem???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomózcie!!
polonez o przebiegu 120 tyś. nie chce palić na jeden cylinder ciśnienie w nim jest prawie zero. czy można cos z tym zrobić czy od razu trzeba robić remont kapitalny??
  
 
Generalnie trzeba silnik rozebrać, a wtedy można ustalić jaka jest przyczyna.
Przy tym przebiegu generalnie można się już pokusić o mały remont.
Trzeba ocenić, czy wystarczy wymienić same pierścienie, czy już potrzeba szlifu, na pewno panewki pod młot, możliwe że też szlif wału...
Oczywiście przy okazji wszystkie uszczelki, jak głowica zdjęta to i jej warto zrobić lifting.

Jak widzisz nie da się przez internet zbadać silnika
Pooozdro
  
 
a moze poprostu ukruszył ci sie zawór jak pudlowi wiec obejdzie bez remotu generalnego
  
 
Cytat:
2005-05-08 00:23:13, rosman pisze:
Pomózcie!! polonez o przebiegu 120 tyś. nie chce palić na jeden cylinder ciśnienie w nim jest prawie zero. czy można cos z tym zrobić czy od razu trzeba robić remont kapitalny??



Po pierwsze sprawdzenie ciśnienia z próbą olejową żeby sprawdzić czy to wina pierścieni czy zaworu.

2. zdjęcie głowicy bo może to poszła uszczelka głowicy - wtedy obejżeć zarory gładzie cylindrowe itd. ew. robić silnik.

mnie dotknął ten sam problem, poszła uszczelka 1-2 cyl. ale miałem na 4-tym ponad 6 atm. i okazało się że jest pęknięty pierścień i porysowana gładź cylindra więc trzeba wstawić tuleję.

Jak OLO mówi "taki life" (bobrze że to polonez a nie hunday
  
 
Mamy chyba dwa równoległe wątki o tym samym tytule (drugi w dziale Technika). Ale rozwijają się inaczej. Ciekawy eksperyment socjologiczny.