| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-05-08 01:44:38 Generalnie trzeba silnik rozebrać, a wtedy można ustalić jaka jest przyczyna.
Przy tym przebiegu generalnie można się już pokusić o mały remont. Trzeba ocenić, czy wystarczy wymienić same pierścienie, czy już potrzeba szlifu, na pewno panewki pod młot, możliwe że też szlif wału... Oczywiście przy okazji wszystkie uszczelki, jak głowica zdjęta to i jej warto zrobić lifting. Jak widzisz nie da się przez internet zbadać silnika
Pooozdro |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2005-05-08 08:23:58 a moze poprostu ukruszył ci sie zawór jak pudlowi wiec obejdzie bez remotu generalnego |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-05-08 12:33:23 Mamy chyba dwa równoległe wątki o tym samym tytule (drugi w dziale Technika). Ale rozwijają się inaczej. Ciekawy eksperyment socjologiczny. ![]() |