MotoNews.pl
  

[kupie]Hamulce tarczowe kol przednich do 126-600W1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule poszukuje zestawu hamulcowego do 126-600W1
i wszelkich informacji na ten temat oraz na temat samochodu
126-600W1

Samochody te byly wyscigowkami grupy2 i wyszly z pod reki
inzynierow OBR
Wielie dzieki za jakie kolwiek informacje.
Sory za rozmiar zdiecia .
  
 
Jestem na bierzaco z grupa 2 i z tego co wiem nie mozna bylo zamienic bebnow na tarcze i odwrotnie. Chyba ze zalacznik J z 71 roku na to pozwalal, ja czytalem glownie z 76 i 81 ...
Wiesz cos wiecej na temat homologacji tego samochodu?
  
 
To byla wyscigowa klasa markowa.
I sam szukam informacji na ten temat
jesli bys mial cokolwiek to przeslij mi to
na poldrive@vp.pl
z gory dziekuje Mariusz.
  
 
Ja wiem tylko tyle ze na stronie FIA nie ma sladu po homologacji fiata 126(p) w grupie 2. Byly tylko w grupie 1 (polskie tylko 600) ktorym z tego co ostatnio ustalilem mozna bylo bez problemu zrobic "upgrade" do grupy 2, takie wtedy byly przepisy.

Te hamulce tarczowe sa niezgodne z regulaminem gr 2 ale w pucharze markowym jak najbardziej mogli dopuscic - cos jak polskie lanosy 5-drz ktore nie mialy prawa startu poza pucharem w RSMP.
  
 
Jest jeszcze coś takiego jak homologacja krajowa i na stronie FIA nie ma nic o samochodach z taką homo. Yapko, tak właśnie było z Lanosem w RSMP
  
 
fiat 126p 600 W-1 był samochodem klasy markowej w wyścigach.

"...została wykonana wersja wyścigowa 126p-600 W-1 do wyścigów w klasie markowej 126p z regulaminem dopuszczającym pewne przeróbki - jak np. dowolny układ wylotowy - co umożliwiało podniesienie mocy maksymalnej silnika do około 21-22 kW. Największą nowością w pojazdach wyścigowych były hamulce tarczowe (konstrukcji Działu Sportu OBR-SM kół przednich. Tarcze wykonano ze stali - ale z otworami dla zmniejszenia masy i lepszego chłodzenia hamulców. Zdemontowano zderzaki przedni i tylny, a z wnętrza nadwozia wymontowano zbędne wykładziny. W efekcie zmniejszeniu uległa masa samochodu. Zawieszenie przednie i tylnie obniżono dla poprawy stateczności przy szybkiej jeżdzie w łuku..."

cytat z jakiejś starej gazety.

też jestem zainteresowany takimi hamulcami.
wie ktoś gdzie takie dorwać lub jak zrobić ??





[ wiadomość edytowana przez: dave-rallymaniak dnia 2005-05-19 13:03:00 ]
  
 
Widze ze jest zainteresowanie wiec cosik wiecej matrialow
na ten temat.
I prozba jak ktos ma jakies zdiecia rajdowek z tamtej epoki
ktorych niema na stronie klubowej niech wkieja.





To byli czasy.

  
 
Ciekawe jak to bylo z ta 650 przed 84 rokiem? Bo Polski Fiat 650 E uzyskal homologacje 01.01.1984, juz wedlug nowych przepisow - w grupie A. Pewnie bazowano na wloskiej homologacji z konca 77 roku albo na polskiej 600 z 01.01.1976 (o ktorej mowa w artykule). W kazdym razie starty tego samochodu byly lekkim naginaniem przepisow ale to drobiazg w porownaniu np. do Stratopoldka

Danio: W tych artykulach masz wszystko czego potrzebujesz, jest podany dokladny przepis na 126 grupy 2...
  
 
poldrive może przeniesiemy rozmowę o OBR do tematu o OBR bo tu raczej nie jest od tego miejsce.

mam parę zdjęć ale nie wiem jak jes wkleić.
  
 
Cytat:
2005-05-19 17:13:39, yapko pisze:
Danio: W tych artykulach masz wszystko czego potrzebujesz, jest podany dokladny przepis na 126 grupy 2...


To jeszcze ktos robi grupe 2 no prosze o jakies materialy zdiecia
itp.
  
 
Cytat:
2005-05-19 17:41:52, dave-rallymaniak pisze:
poldrive może przeniesiemy rozmowę o OBR do tematu o OBR bo tu raczej nie jest od tego miejsce. mam parę zdjęć ale nie wiem jak jes wkleić.


Oja to jest tu temat OBR-u to ja przepraszam
ale jak to sie przenosi???
  
 
tu masz link do tematu o OBR i tam najlepiej wrzucac materiały żeby wszystko było w jednym miejscu.klik
  
 
To co przezucic tam ten skan ?