| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-10 09:00:16 bo to jest duzo za duzo;... |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-05-10 09:14:44 |
BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2005-05-10 12:31:51 A jaki masz czujnik i wskaźnik temp? moze one ze sobą niewspółrają?
Kurde ja mam temp .ok 70 st. TY ok 110 jakby to wypośrodkowac było by idealnie |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-05-10 14:35:51 sporo za duża temp. u mnie wmieście 95 max 100 w trasie nawet 60-70(wszystko to kwestja obotów silnika), Po przeczyszczeniu kanałów wodnych w głowicy lepiej zaczeło sie chłodzić |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-10 15:00:29 95 to juz jest max, u mnie rowniez w trasie potrafi spasc 60-70 st. najgorzej jest w upaly na kretych probach gdzie jedzie sie pelna szpula. nonstop obroty wysokie i nieduza predkosc. ciesz sie ze nie masz wsk. temp oleju bo bys spokojnie nie spal |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-10 15:56:16 akurat wlaczanie wentylatora przy prawie zerowym przeplywie cieczy na wolnych obrotach (np w korku) praktycznie nic nie daje. wiecej daje dodanie gazu i tym samym wieksze obroty pompy. a co do czujnikow to fakt, jak juz to taki 87/92 |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2005-05-10 18:32:44 Mi non stop trzyma 70 a jak katuje dochodzi do 90 i to moim zdaniem jest prawidłowa temp, wojtas po pierwswze zalej obieg płynem a nie wodą po drugi stocz koło na pompie wodnej aby dostała większych obrotów a jak tom nie pomorze( u mnie pomoglo) to inne chlodnica . |