ZNOWU OBROTY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatni pisałem ,że mój ESCORT dziwnie się zachowuje (na zimnym silniku skakały obroty 1000-3000 na ciepłym było ok). Teraz bez różnicy czy ciepły czy zimny obroty są na 2000 albo 1500. Ciężko rano odpala (podobnie jak zalany). Rególacja obrotów jest wykręcona na maxa. W CZYM MOŻE BYĆ PROBLEM????? (mam silnik z gaznikiem)
DZIĘKI ZA POMOC
  
 
ja nie wiem u mnie jak kupilem escorta to na cieplym utrzymywaly sie 1500RPM... po dodaniu do oleju silnikowego uszczelniacza, ustabilizowały się na 900RPM, i bardzo krotko po porannym odpaleniu na 1300....

Pewnie u ciebie jest cos innego ale zawsze mozesz wlac... Koszt 0.3L uszczelniacza to 12zl
  
 
ja też mam takie objawy jak autor posta, na gazie, po remoncie silnika gaźnika różnie z obrotami bywa, w sobote pięknie wszystko bylo, dziś na ciepłym i zimnym silniku utzrzymuje sie 1800-2000 po 10-15km jazdy, czy na luzie w czasie jazdy, albo jałowym
  
 
Cytat:
2005-05-09 08:51:56, cab-max pisze:
Ostatni pisałem ,że mój ESCORT dziwnie się zachowuje (na zimnym silniku skakały obroty 1000-3000 na ciepłym było ok). Teraz bez różnicy czy ciepły czy zimny obroty są na 2000 albo 1500. Ciężko rano odpala (podobnie jak zalany). Rególacja obrotów jest wykręcona na maxa. W CZYM MOŻE BYĆ PROBLEM????? (mam silnik z gaznikiem) DZIĘKI ZA POMOC



I to jest prawdopodobnie gaźnik Motorcrafta ze zmiennym przelotem. Cóż. Jedyną sensowną radą jest wymontowanie gaźnika i wymoczenie go w benzynie nieetylizowanej oraz przedmuchanie sprężnonym powietrzem. Jeszcze ssanie może się podcinac mechanicznie, ale to hardcore już.