| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-21 12:07:31 Na wałku 555 i głowicy 3 mm na pb 95 było stukowe.
Po podwyzszeniu gaznika na wybebeszonej turbince kowalskiego z wprasowana tulejka w srodek moge jezdzic na pb 95... Koszt nieiwelki jakies 30 za turbinke godzina roboty i 10 złwprasowanie a efekty sa. Tulejka ma rysy poprzeczne..... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-21 12:15:54 No zawsze jest tak ze przed docieraniem idzie do dupy.
Stopniowo zaczyna sie coraz lepiej zbierac - o ile walsciciel robi docieranie z głowa a nie docieranie na dojazdach na kolejny odcinek |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-05-21 15:17:19 Ja ma podobny zestaw co ty,znaczy:385,głowica o -3mm,lekkie koło,i tak:
-zapłon na 15 stopni..u mnie inaczej wogóle nie chce jezac,palic
-zawory jak w instrukcji od swiatka.... -paliwo U98..bo na 95 było stukowe w pizdu -gaznik dysza 117/190 i rurka F-74...I podniesiony gaznik jest o 2cm na takiej podstawce |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-05-21 17:04:30
U mnie na takich nastawach strasznie napier** zaworki wydechowe..Ustawiłem jak swiatek radzi i nic nie stuka |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2005-05-21 20:53:24 Ja wam powiem tak. Śmigałem ponad rok na 385 (i nadal śmigam ). Co następuje. Zapłon 10-12*, zawory 0.15-0.2mm gaźnik na dyszy 120-125/190 rurka F8. To musi jeździć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-05-21 20:59:39 No tak;] To byłem ja Simon_pg A nie zaden Killer
[ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2005-05-21 21:00:12 ] |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-05-21 21:58:16
A masz fazowany ten wałek?czy nie?? Bo mnie martwi ten kat wprzedzenia..ja mam teraz na 15,i jak pozadnie wcisne gaz przy 60 km/h,na 4 biegu to zaczyna mi grac stukowe |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2005-05-22 10:50:08 To opozniaj stopniowo, az przestaniesz miec stukowe, lub zastosuj paliwo o wyzszej LO.
Mnie caly czas neka inny problem: jak ustawic zaplon kiedy nie ma stukowego niezaleznie od wyprzedzenia (paliwo lotnicze) oraz nie mam zadnych wytycznych producenta walka. |
mate17 F&F Wolny Słuchacz :) zwloki Gorlice | 2005-05-22 11:34:02
Dyszke tez mam 120, f8. Luzy seryjne, jutro wytestuje swiatkowe, bo chyba masz racje, teraz mi graja zawory jak mam ponad 3tys obr i to mnie wkurza |
andy_k F&F Wolny Słuchacz :) Sosnowiec | 2005-05-22 17:04:45
Proponuje korektorem oktanowym bo w ten sposób wyczujesz punkt w którym silnik jest najmocniejszy. Wygodnym sposobem jest pokonywanie wzniesienia z max otwarta przepustnicą. Optymalny kąt w takich warunkach jest wyczuwalny. Dodatkowa zaleta to "spłaszczenie" charakterystyki wyprzedzenia czyli większy statyczny (dół mocniejszy). Inne metody szukania optymalnego wyprzedzenia są czasochłonne i wymagaja wielu prób, przestawiania i porównywania (a zmiana kształtu charakterystyki wymaga przeróbki aparatu zapłonowego). |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-05-24 12:33:58 Buczku 21. Nie miałem stukowego wogóle Zaznaczyć warto, że jeździłem dużo i mocno. Wałek nie był fazowany. Może to też dlatego. Teraz poskładałem silnik na fazowanym walku o 10* i trwaja testy. Zobaczymy jak to wyjdzie i na jakim zapłonie silnik będzie pracował. Narazie jest troszeczke mniej niż 10* ale ciężko mi okreslić bo mam napawane wyjście na chłodnice oleju z pompy i prawie całkowicie przysłania mi skale regulacyjną zapłonu
Nic to....pokombinujemy zobazymy. Wy na jakich ustawieniach zapłonu śmigacie przy fazowanych wałkach?? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-05-24 14:53:31 10* |
_radosny_ 126p koszalin | 2005-05-26 11:00:51 witam.I jak smiga ktos juz na fazowanym 385?? Pozdrawiam |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-05-26 17:19:19
Ja smigam...znaczy docieram
Ogólnie do 2,5 tys,silnik idzie jak lekko poprawiona seria,powyzej sie budzi i zaczyna ciagnac dosc ostro,do ilu nie wiem bo jeszcze silnik nie był krecony powyzej 4 tys jeszcze troche trzeba go dotrzec. |
_radosny_ 126p koszalin | 2005-05-28 01:28:08
No i u mnie jest dokładnie tak samo...Powyzej 4 tys to po prostu przestajne jechac kompletnie...A jak masz zfazowane otwory na kółku?? |
adam_p1 WAZ Lada 2106 Wrocław | 2005-05-29 17:11:30 jak ustawic zaplon za pomoca lampy stroboskopowej? |