GAŚNIĘCIE POWYŻEJ 100 km/h na GAZIE LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MAM PROBLEM z GAZEM

POWYŻEJ 100km/h wrzucając luz obroty spadają tak gweałtownie ze silnik gaśnie. CZYM większa prędkośc tym pewniejsze ze zgaśnie-bylem na regulacjach -troche pomogli ale generalnie 120 i gaśnie.
Na benzynie jest wszystko OK

czy ktos mi moze pwoeidziec czemu sie tak dzieje-na chłopski rozum myśląc to chodiz o pęd powietrza wpadający do filtra powietrza ale podobniez powietrze jest brane z prawgo nadkola-i tak to u mnie wygląda

Więc o co chodzi??
  
 
Jeśli parownik ma połączenie z atmosferą,wkręć kolanko i ustaw do pozytywnego skutku.
  
 
Źle ustawiony wlot powietrza i "zdmuchuje" gaz - silnik gaśnie. Zmień kierunek rury, która idzie do filtra powietrza - problem zniknie.
  
 
Cytat:
2005-05-10 07:05:29, tanio pisze:
Jeśli parownik ma połączenie z atmosferą,wkręć kolanko i ustaw do pozytywnego skutku.



Ale co to Atmosfera?? i KOLANKO??
  
 
z boku reduktora masz dziure..zlokalizowałeś to??..dziura od strony membrany..i szanowny kolega mówi, żebyś wkręcił tam kolanko i połączył to jakoś z obudową filtra, wtedy już nie powinien gasnąć na gazie



Cytat:
Ale co to Atmosfera?? i KOLANKO??


wpisz se z google i zobacz co to jest

pozdrawiam
  
 
Witam do niedawna miałem ten sam problem !!!

Tylko u mnie granica prędkości przy której silnik gasł to 60 km/h (poniżej 60 nie gaśnie, powyżej gaśnie). A na postoju już nie gaśnie. Szukałem w parowniku (rozbierałem go) i nic, sprawdzałem połączenia i nic. I w końcu rozebrałem cały układ dolotowy i wymieniłem wszystkie uszczelnienia (podkładki między kolektorem a głowicą, kolektorem i układem zasilającym (u mnie gażnikiem), oś przepustnicy itp. Ico się okazało ?????? JAK RĘKĄ ODJĄŁ !!!!

Jednym słowem przyczyną tego są wszelkie nieszczelności na układzie dolotowym (uszkodzone uszczelki, pęknięty kolektor ssący itp)(czasami tego pęknięcia nie widać gołym okiem)

W komorze silnika podczas jazdy powstaje ciśnienie, które wtłacza przez nieszczelności dodatkową porcję powietrza przez co zachwiany zostaje stosunek paliwo-powietrze. Przy zasilaniu gazem ma to duże znaczenie, ponieważ gaz dostarczany jest zwykle na początku układu dolotowego.