| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2005-05-08 19:48:04 Witam!
Z tymi nierownymi obrotami na biegu jalowym: - to moze masz przytkane filtry, - a moze wtryski sa jakies zapchlone, - poprzedni wlasciciel oszczedzal i polewal opal zamiast ropy ?? Powodow moze byc 100. Napisz czy silnik przy wyzszych obrotach zachowuje sie rowno, jaki ma przebieg, czy ma/mial jakies bledy na TECHu?
Ja tez mam automata, ma przejechane 130tys. Wczesniej przez 6 lat smigalem Vectra C20NE automat. Teraz ma przejechane 386tys km i w skrzyni nawet nie musialem uzupelniac oleju. Moral jest taki, ze jak sie kupuje auto z nieznajomego zrodla to mozna dostac niezly pasztet. Ludzie po prostu nie szanuja aut i nie umia jezdzic automatami! |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-05-09 20:58:48 Kolysze bo nieróno pracuje, nierówno pracuje bo nie pali na 1 cylinder.....???? |
Solltys LOB MEMBER v40 przeddzidzie | 2005-05-10 07:25:36 ...a raczej - bo przerywa regularnie na 1 cylindrze...
[ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2005-05-10 07:41:06 ] |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-05-10 22:07:08 W R4 to nie jest jakiś wielki problem, wiadomo, że przy 4 cylindrach wyrownoważenie silnika nie jest idealne jak w 6-cio i więcej cylindrowych. Drgania na biegu jałowym mogą się brać właśnie stąd, ale przede wszystkim są objawem tzw "wypadania zapłonow" Najczęściej jest to skutek niewłaściwego składu mieszanki na biegu jałowym, a to z kolei skutek kolejnych ewentualnych usterek. Jeśli nie jest uciążliwe, to bym sobie odpuścił tym bardziej, że nawet w nowym aucie silnik rzadko pracuje rowniutko.
|