MotoNews.pl
  

Opinie na temat XR 130KM pilne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
W moim 1.8D zaczęło brakować mi mocy i planuję zmienić na coś szybszego. Chciałbym Hondę Civic, ale ceny są zaporowe. Rozglądałem się również za RS2000, ale ciężko znaleźć dobry egzemplarz. I nagle znajomy chce sprzedać swoją perełkę. Jest to MKV 92r XR 130KM. Blacha i podłoga robiona w zeszłym roku(wiem, że solidnie), cały malowany. Ładne Alu 15. Samochód zgazowany 2lata temu. Wszystko na bieżąco wymieniane. Silnik czasem faluje na LPG. Autko sprawdzone w małym kotku i wszystko dobrze (buda, rok, kolory, wyposażenie). Spala ok.12L LPG w mieście przy spokojnej jeździe. Proszę o opinie użytkowników tego modelu i czy cena 4500 to dużo czy mało . Cenę proszę rozważyć ze względu na model autka, dobry stan i ładne Alu 15.
  
 
Jak cena Ci odpowiada, to bierz, z tego co piszesz to jest jej wart. Spalanie w normie.
  
 
to ty sobie musisz odpowiedziec czy warto... ale z tego co piszesz to chyba tak.
  
 
Moim zdaniem auto ok, A na początek po przejściu z 1.8D na 1.8 XR Mocy ci nie zabraknie
  
 
Bardzo przyjemne autko, jak przechodzisz z dieselka, to jakiś czas będzie OK, ale osobiście z tym doświadczeniem to bym już szukał RS'a Za chwilę i tak będzie niedosyt
  
 
ładmie chodzi silniczek 1.8 kumpel miał 130-stke i spoko w takiej cenie chodza rs-ki tylko najczesciej w opłakanym stanie spalanie pomiedzy 18 a 2.0 przy spokojnej jezdzie 2 literki . Z drugiej strony nie chciał bym rs na gazie bo tam powinna byc sekwencja a to spory wydatek poza tym cały czas bedziesz miał jakieś problemy albo z obrotami... albo z czyms innym. Gaz mozna dac do prostego silnika bez wtrysku najlepiej a nie do 2.0 rs nie polecam !!!
  
 
Cytat:
2007-02-15 10:53:31, Wojo pisze:
Za chwilę i tak będzie niedosyt


do dobrego szybko sie czlowiek przyzwyczaja
po jakims czasie i tak pewnie powiesz... " kurcze, zeby bylo te 20 konikow wiecej"
  
 
Dzięki za wszystkie opinie. Jak w weekend dogadam szczegóły to go wezmę. Auto przyprowadzone było z niemiec, kolo co sprowadził trochę nim jeżdził, założył gaz(szkoda, że taki tani). Następnie trafił do mojego kolegi, który jest mechanikiem w Volvo Truck. Dba o samochody. Od początku problemy z gazem typu falowanie. Moc zacznie spadła. Ale względy ekonomiczne biorą górę. Jeszcze jedno pytanie. Czy wejdą mi zimówki na stalowych 13od starego essa. Wiem, że z przonu są większe tarcze.
  
 
Nie wejdą Ci
  
 
Dziś oglądałem autko. Wygląda pięknie XR 92r MK5 czerwony. Szkoda, że nie wziąłem aparatu. Środek bardzo zadbany. Zewnątrz progi, dokładki przód i tył, spojler, białe kierunki i fajne alu 15, oponki 205. Zdjęte znaczki i listwy, podwójna końcówka wydechu. Całość po blacharce, buda, podłoga, podłużnice w zeszłym roku, wszystko w kolorze. Sportowy wydech, bez kata. Dźwięk dochodzący z tyłu autka jak poezja. Rasowy, ale nie za głośny czy buczący. Jazda na benzyce bardzo przyjemna. Auto szybkie, dość zrywne. Po przełączeniu na gaz 2generacji porażka. Auto nadal fajnie brzmi, ale nie jedzie. Czy bęzynka, czy gaz bez problemu wchodził na obroty. Jeszcze się trochę zastanawiam, ale raczej nie zdecyduję się go kupić dla samego wyglądu. Poprosiłem kolegę o przejażdzkę jego Coltem 93r 1,6 GLXi 115kM. Osiągi katalogowe porównywalne z XR ok 9,8s. Nie było nawet co porównywać. W Essim czuć było przyspieszenie, ale tu 1,2,3 wgniata w fotel . Poszukania trwają. Cel Civic 1.5VTEC 115KM. Żadnego gazu.
  
 
Na Twoim miejscu postawiłbym na Civica