MotoNews.pl
  

[artykuł] 125p, czyli miłość na całe życie ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Interia.pl

Już dwadzieścia lat temu postanowiłem, że nigdy się go nie pozbędę. Nie sprzedam, nie zamienię, nie kupię nowego - mówi Antoni Springwald, inżynier chemik po Politechnice Gliwickiej, emerytowany starszy specjalista Instytutu Nawozów Sztucznych w Puławach, prosząc, by spojrzeć na klasyczne kształty jego auta.


Czytaj więcej >>>

To jest proszę Państwa prawdziwy pasjonat i miłośnik marki , myśle że My też takimi pozostaniemy


  
 
czytalem rozwalil mnie z tymi hamulcami
  
 
Makavelli bierz z faceta przykład-wybrał DF a nie wartburga chociaż był tańszy
  
 
ciesze sie ze nie wybral wartburga
  
 
Widzę że Panowie jak zwykle na temat

Fiacik piękny! Mniam!
  
 
Rozumiem że ekipa Puławska już go szuka...celem zaproszenia na zlot ???
  
 


Półpasjonat - dał ciała z błotnikami...
  
 
Cytat:
2004-06-17 22:48:38, zenolop pisze:
Półpasjonat - dał ciała z błotnikami...



FUCKT! I kierunki przednie nie takie chyba, co nie ?
  
 
Czytam artykul i nie do konca wierze w co ten facet mowi,
w zyciu nie moze miec jeszcze fabrycznych klockow po min 100 tys i po 33 latach - niestety wiem ze te fiaty sa duzo bardziej wytrzymale niz MR (sam mam dwa - jeden z 1968 a drugi z 1972) to az tak wytrzymale nie sa. Poza tym te przednie kierunki po wymianie blotnikow to juz jest zbrodnia na klasyku - do tego stwierdzenie ze rdza jest tylko na powierzchni to chyba lekka przesada. Ale i tak ciesze sie ze jest kolejny z 1971 (to byl chyba dobry rocznik). Z moich obserwacji na stronie Kajtan i swoich wiadomosci o starych DF to
rocznik 1968 - jest ich raczej malo
rocznik 1969 - ich jest nawet mniej niz 1968
rocznik 1970 - tych jest mniej wiecej co 1969
rocznik 1971 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1972 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1973 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1974 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1975 (nie MR) - jest ich relatywnie malo.
kiedys ogladalem tabele z produkcja i ile bylo eksportowanych za granice i tabela wykazuje podobne trendy.
  
 
Cytat:
2004-06-17 23:44:52, Rys1977 pisze:
kiedys ogladalem tabele z produkcja i ile bylo eksportowanych za granice i tabela wykazuje podobne trendy.


Tabele są u nas w dziale Warto Wiedzieć - Zapraszam
  
 
Cytat:
2004-06-17 23:44:52, Rys1977 pisze:
(...) Z moich obserwacji na stronie Kajtan i swoich wiadomosci o starych DF to
rocznik 1968 - jest ich raczej malo
rocznik 1969 - ich jest nawet mniej niz 1968
rocznik 1970 - tych jest mniej wiecej co 1969
rocznik 1971 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1972 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1973 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1974 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1975 (nie MR) - jest ich relatywnie malo.
(...)


A rocznik 1976????
  
 
ten artykul przypomina histryjke milosna w teletygodniu. fajnie, ze koles ma to auto od nowosci i dba o niego. (te blotniki i kierunki moglby, madafaka, zmienic!)
  
 
Cytat:
2004-06-18 02:59:00, Race_D pisze:
Cytat:
2004-06-17 23:44:52, Rys1977 pisze:
(...) Z moich obserwacji na stronie Kajtan i swoich wiadomosci o starych DF to
rocznik 1968 - jest ich raczej malo
rocznik 1969 - ich jest nawet mniej niz 1968
rocznik 1970 - tych jest mniej wiecej co 1969
rocznik 1971 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1972 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1973 - jest ich relatywnie duzo
rocznik 1974 - jest ich relatywnie malo
rocznik 1975 (nie MR) - jest ich relatywnie malo.
(...)


A rocznik 1976????



rocznik 1976 to juz MR i nie nalezy do klasycznych DF - choc rowniez jest piekny.
  
 
Facet coś bzdury opowiada. Po pierwsze napewno nie może mieć oryginalnych klocków hamulcowych, gdyż po takim przebiegu to i tarcze są do wymiany. Po drugie to mam spore wątpliwości czy to auto jest faktycznie jakoś specjalnie zadbane wystarczy spojrzeć na błotniki czy nie wymienianą przez kilka lat linkę licznika. Jeżeli on tym autem wcale nie jeździ to po jaką cholerę zakładał LPG ? No i pozatym ciekawe w jakim stanie jest auto jeżeli stoi całą zimę w garażu ? Napewno w hamulcach nic się nie zapieka i wszystko jest idealnie, żarówki mimo, że mają ponad 100 tys km i 33 lata też są oryginalne, wogóle wszystko jest niemal oryginalne Jasne, ale ja w takie brednie nie uwierzę.

ps. Tego nie wiem, ale czy w tym modelu były właśnie takie lusterka ?

Pozdrawiam
  
 
Autko w tym stanie może służyć jako materiał do odbudowy.
Gdybym nie jeździł PF 125p rocznik 1973 to może uwierzyłbym w te brednie które gosciu nam opowiada. No chyba, że doda, iż w zbiorniku ma jeszcze etyline 87 z 1971 roku.
  
 
w tym modelu wogole nie bylo lusterek
  
 
Fiacik klasa
  
 
Poza tym nowe blachy....... po co mu nowe blachy, jak ma Fiaciora od nowosci, nie kupowal go i wogole... poza tym, jesli nie zamierza nic w nim przerabiac to czemu nie ma zoltych blach?
  
 
Cytat:
2004-06-18 14:32:30, KiLeR pisze:
Poza tym nowe blachy....... po co mu nowe blachy, jak ma Fiaciora od nowosci, nie kupowal go i wogole... poza tym, jesli nie zamierza nic w nim przerabiac to czemu nie ma zoltych blach?



bo zolte blachy to Pi razy drzwi okolo tysiaca zlotych polskich i chodzenie po urzedach przez miesiac
  
 
Ten samochód nie powinien wogóle dostać żółtych tablic. Nie spełnia żadnego z warunków.