Dziwne dumania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiat dzisiaj zagadał na wtrysku. to sa fotki.







  
 
Gratulki Tomek !!
No, to teraz strojonko i znów hamownia ?
Dzis pewnie odbędziesz jazdy próbne.. Miód maszynka..
  
 
na razie auto ledwo jezdzi bo mapy sa jeszcze nie do konca dobre( i tak pali gume ) ale wezme sie zaa to w piatek, zawioze auto na hamownie i bede go stroil tam bo mozna o wiele lepiej zasymulowac warunki jazdy, np 3tys obr przy roznym otwarciu przepustnicy itd.
  
 
respect
  
 
Fajna sprawa takie dostrojenie. Nie trzeba machać aparatem zapłonowym...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
aparatem dalej trzeba machac, zaplon jest jeszcze seryjny, tylko wtrysk jest programowalny
  
 
acha.
Jak miałem GLi to mnei przynajmniej nic nie kusiło

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Jaki sterownik? Może coś więcej o systemie? Jakie plany odnośnie zapłonu?

A tak poza tym gratulki i udanego mapowania
  
 
To megasquirt!!!
Ile wyszła przesłka do polski?
  
 
A dlaczego nie nowy? Z mapowanym zapłonem.
  
 
Cytat:
2004-10-20 19:29:21, janisz pisze:
To megasquirt!!! Ile wyszła przesłka do polski?



Nie wydaje mi się. MS II jeszcze nie weszło do sprzedaży, a program do jedynki wygląda zupełnie inaczej. Inna rzecz, że nie tylko MS jest w pełni konfigurowalny
  
 
No no no Pięknie

A świstak będzie? A jak tak, to na jakim ciśnieniu?

Generealnie jak zwykle gratulki
  
 
głowica jest 16V??
troche ma odwrotnie kolektorki

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
tylko 16v abartha miały "jedynie słuszne" rozmieszczenie kolektorów ale takiej głowicy można ze świecą szukać a i ich ceny powalają (podobno gdzieś w polsce jest przynajmniej jedna taka głowica)
  
 
Cytat:
2004-10-22 22:26:57, mar125 pisze:
głowica jest 16V?? troche ma odwrotnie kolektorki



mnie by sie teraz taka przydała

bo jest w sam raz do moich Solexów C40
  
 
ło matko! BodzioT
Najpiew wszystcy dowiadywali sie codziennie że błękitek był "super-wypas-i-nie-do-wyjebania" a teraz męczysz na Solexami. Litosci

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-10-27 09:28:26, OLO pisze:
ło matko! BodzioT Najpiew wszystcy dowiadywali sie codziennie że błękitek był "super-wypas-i-nie-do-wyjebania" a teraz męczysz na Solexami. Litosci



widocznie moze być jeszcze bardziej wypasiony

musze też dbać o image wiec staram sie aby był coraz szybszy

wczoraj roziazełem problem aparatu zapł dzieki niezrównanemu G.Croft-owi



teraz musze dorwać poldzia i zobaczyczyć jak bedzie wyglądał problem ile bede miał miejsca na filtr pow i rozwiazać problem jakiego bedzie typu
a potem znależść kogoś kto mi wykona kolektor i obudowy filtrów
  
 
ja mam taki kolektor, jak chcesz to wykonam kopie.
  
 
Cytat:
2004-10-27 23:17:12, Walezy pisze:
ja mam taki kolektor, jak chcesz to wykonam kopie.



a za ile

może uda mi sie spieniżyć komplecik Dell'Orto DHLA 40 na cześci i bedzie wsam raz na kolektorek
  
 
własnie wszystko pomierzyłem i wyszło mi ze kolektor z gaźnikami ma ok 190 mm i wejdą idealnie bo orginalny kolektor ma 180 mm

nie ma też problemu z serwem problem jest natomiast z podłuznicą która powoduje ze filtr powietrza nie bedzie mugł być wyższy niz 50 mm i szeroki na 100mm na szczeście w ofercie K&N jest taki owal (wys X szer X gł 44 X 114 X 170 mm) z Alfetty 1800 ale troche kosztuje (ok 500 zł) wiec czekam tylko na w cene kolektora od Walezego i bede sie zastanawiał nad motarzem a z braku filtrza ew dostanie 50 mm trąbki a z biegiem czasu dozbieram na filtry