Jak wywalic przeplywomierz??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak wiadomo po odlonczeniu przeplywka samochod ma spora poprawe osiagow ale wada tego rozwiazania jest to ze niema niskich obrotkow Da sie jakos pogodzin te dwie sprawy??
  
 
Wywalic to nie, ale podlaczyc SMT i zmodyfikowac sygnal przeplywomierza, ale to juz niezla modyfikacja elektroniczna. Nie widze innej mozliwosci
  
 
A mozesz bardziej rozwinac swoja wypowiec bo nie zabardzo wiem co to jest SMT
  
 
Jasne - SMT to piggy-back - czyli swinka, ktora stroisz silnik. Sluzy do oszukiwania oryginalnego kompa na podstawie danych z czujnikow i obrabiania tych danych. Koszt kolo 1000zl
  
 
hehe a jakis tanszy sposob np oszukanie jakos opornikami czy czyms tego typu
  
 
niestety obawiam się że bez większego wkładu pieniężnego się nie obędzie...jak to mówią za extrawagancję się płaci.Chcesz mieć mocniejsze autko musisz wydać troszkę kaski. Ja bym poszedł raczej w stronę mechaniki np. sportowe wałki rozrządu i przeróbki glowicy.
  
 
No niby tak, byl taki sposob, ale to druciarstwo.

W wakacje chcialbym siasc z oscyloskopem do tego i zobaczyc jak to ustrojstwo dziala i zrobic cos na mikroprocesorze do wysterowania przeplywki Ale to odlegla przyszlosc, a plany to ja zawsze mam ambitne, tylko czesto nic nie wychodzi
  
 
glupi pomysl ale moze zrobic odlaczany z kabiny albo na jakis wlaczany rezystor zeby to oszukac
czy to dziala w monowtryskach np 1,3 i ?
  
 
ale jaki wlozysz rezystor?? i w ktore kabelki??? w 1,3 czy dziala odloncz przplywomierz i zobacz czy masz wiekszego kopa
  
 
ja tam sie nie znam za bardzo na silnikach ale tak sobie mysle jak mu sie to odlaczy to komp przejdzie w tryb awaryjny i bedzie jechal na usrednionych wartosciach a moze sie myle ?
chyba jedyne co to trzab by go jakos oszukac ..
  
 
Jak to zaczolem czytac to powtarzałem sobie nie pisz nic nie pisz nic Ale jak teraz czytam co Zeusz piszesz to nie moge;/ Powiedz mi ile koni Ci przybywa po odlaczeniu przeplywki ze to tak odczuwasz?? ja mysle że ok. 3 I nie jesteś w stanie tego poznac... zludzenie wysokich obrotow Wam chyba mocy dodaje;/
  
 
No Gumon ja juz pomijam trypu awaryjnego Pomijam fakt ze paliwo to chyba wlejesz konewka z ogrodu??
  
 
ja nie mowie o koniach bo tego dupo-chamownia nie zmierze ale po odlonczeniu przplywka auto szybciej wchodzi na obroty i lepiej przyspiesza ale przy tym niema wolnych obrotow
  
 
Jezeli auto Ci trzyma wysokie to pewnie ze szybciej sie wkreca?? logiczne??
  
 
no logiczne wlasnie dlatego ten watek zalozylem
  
 
poszukaj na allegro takich "chipów tuningowych"... pelno tego bylo, za 20 zł chyba... wiekszośc w komentarzach puzniej narzekala, ze o tylko jakis oporniczek za kilka groszy, ale podobno sie podzepia tylko pod jakas kostke i oszukuje to kompa, który daje więcej paliw i niby wiecej mocy...
  
 
podrazylem temat no tak se wydedukowalem ze ten chip-rezystor trzeba podpiac szeregowo pod czujnik temperatury powietrza
rezystnacja tego czujnika jest odwrotnie proporcjonalna do temperatury czyli maleje ze wzrostem. Jezeli obniza sie temperatura to rezystancja wzrasta czyli jak podepne dodatkowa rezystancje to komp bedzie myslal ze ma mniejsza temp powietrza i poleje wiecej benzynki.

jak sie myle to niech ktos napisze


tylko teraz pytanie o ile go "przeskalowac" ?
-20 -30 ?? co do tego jaki to rezystor mozna wydedukowac z ksiazki o essim tam sa podane jakie to ma rezystancje w zaleznosci od temperatury

no to musze sie sam zabawic w tuning za grosze

[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-05-13 20:09:51 ]
  
 
tak na moj leb to oni sprzedaja na tych aukcjach rezystor 11 k Ohm to teraz za pare groszy kazdy moze sprobowac takiego tuningu