Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-05-16 08:08:09 Proszę o komentarze do już gdzieś poruszanego przy okazji tematu czujnika prędkości jazdy przy lince prędkościomierza. W końcu okoliczności zmusiły mnie do rozłączenia kostki ww czujnika bo co zdejmę nogę z gazu to 2500-3000 RPM. Po zabiegu - super - od razu spadają obroty na 1100, a jak stanę poniżej 1k RPM.
Jakie ma to znaczenie dla silnika, skąd delikatne szarpnięcie między I a II biegiem i zamulenie na starcie? Niewyczuwalne na PB tylko na LPG! Czy te objawy to wstęp do awarii czujnika czy komputerek umiera? ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-16 18:05:50 Komputerek dość trudno zarżnąć, także to raczej na pewno czujnik. |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-05-17 09:02:39 WilK'u wiadomo Ci coś na temat konsekwencji rozłączenia teg czujnika dla silnika? W końcu jemu się "wydaje" że stoi! ![]() |