Przekładnia...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...jak już niektórzy wiedzą także i mnie spotkało to szczeście w nieszcześciu...cieknie mi przekładnia ...planuję w sobotę się za to zabrać a pytanie z którym się do was zwracam to ... "co to jest zestaw naprawczy" o którym czytałem w wcześniejszych wątkach dotyczących przekładni...co się na niego składa i o co pytać w sklepie by nie wyjść na durnia ...z góry dziękuje za uwagi
  
 
jak bardzo ci cieknie
bo i tak zestaw naprawczy cui nie pomorze ja robilem i po 3 miechach to samo nie ma misia tylko uzywke szukac dobra
niestety kumpel mial to samo
  
 
... tomku ... gdzie cieknie ....
  
 
Cytat:
jak bardzo ci cieknie

...troszkę cieknie...mam trudności ze zlokalizowaniem co dokładnie cieknie ale wychodzi na to, że od strony drążka kierowniczego, przynajmniej tak mi się wydaje...potrzebny jest demontaż by to dokładnie zobaczyć
  
 
jak dolny simer to dupa jak gorny to jeszcze
  
 
... hmmmm ...... z tey strony Ci cieknie ....... to niedobsze .....


... nie polecałbym zestawu .... jak cieknie przy drążkach to naprawa przynosi tylko krótkotrwałe efekty ........


... ja mam do wymiany uszczelke wałka zdawczego od kolumny kierowniczej ......

... wiem że cąły zestaw naprawczy w ASO to kosz około 350 zł ...... chyba w tym wypadku bym poodróbek nie polecał ......


.... acha ..... ściągnij osłone drążka kierowniczego ...... tą na przekładni .... obejrzyj soobie w jakim stanie jest ten rdążek który wychodzi z przekładni (ten do którego przykręcasz drążek kierowniczy) ...... u mnie był skorodowany ..... nie było najmniejszego sęsu robić remontu przekładni .....
  
 
Cytat:
2005-04-13 19:22:33, mily-swiety pisze:
... wiem że cąły zestaw naprawczy w ASO to kosz około 350 zł ...... chyba w tym wypadku bym poodróbek nie polecał ......



tak ale podróbka kosztuje okolo 80-100zł - więc jak zrobi sobie sam to wg mnie warto spróbować - znam przypaki /choć to nie reguła/ ze taki zestaw z podróbki pomagał na dłużej niż na 3 mies.
  
 
Cytat:
mam trudności ze zlokalizowaniem co dokładnie cieknie

...walczyłem wczoraj 10 godzin...niestety cała ta zabawa poszła na marne...kolega zasugerował mi; stwierdził nawet, że cieknie spod nakrętki regulującej luz na przekładni ślimakowej...postarałem się uszczelnić to miejsce i wydaje się, że mi się to udało...dziś rano pełny nadziei, że już nie zobaczę zadnej plamy pod moim essi srogo się zawiodłem...niesety przekładnia nadal cieknie...i to coraz gorzej...znów przy pomocy rąk i latarki lokalizuje wyciek...od strony silnia ciężko cokolwiek zauważyć...wpadłem na pomysł zajrzenia od strony pedałów i co ujrzałem...a no to co wydawało mi się już dawno ...cieknie od strony drążka...i tu pytanie jak to miejsce wygląda...co uszczelnia to miejsce, oring, simering, jak to wygląda...czy jest jakakolwiek szansa uszczelnienia tego miejsca a jeśli tak to jak to zrobić...proszę o pomoc bo już nie daję rady...w bagażniku już drugi litr płynu do dolewania
  
 
Tja
  
 
.. tomku ... cieknie od strony drążka kierowniczego czy od drążka idącego do kolumny kierowniczej ....
  
 
...do kolumny
  
 
... spox ... to siem na bank wymienia ...... ogrinalna uszczelka kosztuje troche ponad 100 zł ..... ja w poprzedniej wymieniłem ..... udało się bez wyciąganie przekładni ..... i nie było problemu z cieknięciem .... w tey co teraz mam tesh zaczęło lać .... ale teraz widze że się uspokoiło ...... Tomku .... znajdz sobie jakiegoś mechaniora który tio robi ..... jak zrobi to solidnie to masz spokój na długi długi czas ..... .....
  
 
Dobre dojście do tego miejsca jest od środka od strony pedałów...a co do mechaników to w Olsztynie nie ma takich chyba
  
 
... niop ... możesz sam spróbować .... trzeba olej spuścić .... potem odpiąc krzyżak od kolumny kierowniczej ..... wyłuskać uszczelke .... chyba tylko jedna przychodzi ..... potem tylko sęk w tym żeby doobrze założyć tą nową .....
  
 
Miłosz a nie wiesz czy jest to jakiś oring czy może simering
  
 
.... hmmmmm ... uszczelka jest metalowo gumowa ..... na zewnątrz masz pierścień metalowy .... jak masz ten wałek wychodzący z przekładni ... wokół niego jest guma ..... ->|<- ..... wygląda to mniej więcej taak ...... w gumie jest pierścień w nim taka sprężynka przyciskająca gume do wałka ...... >< jest on ataak ścięta ... i po prostu guma się ściera i zaczyna lać .....
  
 
Ok dzięki...
  
 
... życze pooowodzonka ... .....
  
 
Jest w wawie jakiś niegłupi zakłąd regenerujacy przekładnie kierownicze, mogę skołować jakieś namiary jak chce ktoś. Moja przekładnia tam najprawdopodobniej jedzie niedługo (chociaż akurat nie cieknie).
  
 
Dawaj namiary - temat jest na nasze nieszczęście bardzo popularny ostatnio