Dohc - jak poszaleje to nie ma wolnych obrotow :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrodzil sie kolejny problem z moim dohc. Silnik przeszedl okres docierania i zaczalem sobie pozwalac na wiecej. No i sie pokopalo - jak przejade sie troche szybciej (testowalem sobie ile mi zajmie 0-100 ) tak ze dwa razy to cos mu odbija i nie ma wolnych obrotow. Jak go trzymam na 1500 rpm to chodzi w miare rowno, jak staram sie utrzymac 1000 rpm to chodzi jakby na 3 gary. Jak zdejme noge z gazu to momentalnie gasnie. Jak ma dobry humor to trzyma wolne na 600rpm (normalnie jest ustawione na 950). Co dziwne - wystarczy zgasic silnik, i ponownie zapalic i juz ma wolne na 950 rpm ... ale tylko do czasu jak sie nie doda gazu. Postoi 2 dni w garazu i dopiero mu przechodzi Przewody WN sa nowiutkie, natomiast kopulka ma 2000km, swiece maja 1000km przebiegu. Jezdze na aparacie bezstykowym z argenty, modul tez z argenty, zreszta tak samo jak gaznik. Pomozcie bo w weekend mam okazje sie poscigac na 1/4 mili a w czwartek jestem ustawiony ze Stasiem
  
 
Jakie ssanie jest w tym gaźniku ?? Ja miałem takie objawy w bmw jak popsuł się termostat od ssania póki silnik był zimny albo lekko zagrzany to było ok a jak się zagrzał to wariował.
  
 
Ssanie automatyczne ale dziala dobrze. Takie objawy mam tylko jak poszaleje - a silnik bardziej mi sie grzeje jak np. stoje w korku. Mysle ze ssanie mozna wykluczyc.
  
 
Miałem podobne objawy w 903 , cewka była winna
  
 
No tak, o cewce nie wspomnialem. Ta co jest ma przebieg 200km. Moglaby sie tak szybko zuzyc?
  
 
Cytat:
2005-05-20 23:42:00, crashman pisze:
No tak, o cewce nie wspomnialem. Ta co jest ma przebieg 200km. Moglaby sie tak szybko zuzyc?



cewki sie raczej nei zuzywaja tylko psują

ja bym na twoim miejscu pomierzył cisnienia na "nieupalanym" motorze i na upalanym wtedy sie dowiesz, moze ktorys garnek traci...

  
 
Cytat:
2005-05-20 23:42:00, crashman pisze:
No tak, o cewce nie wspomnialem. Ta co jest ma przebieg 200km. Moglaby sie tak szybko zuzyc?


W garbusie identycznie bylo z kondensatorkiem - 3 nowe kupilismy i dopiero jak zalozylismy staaaaary od kumpla to jezdzil - partia padnieta.
  
 
Cytat:
2005-05-20 23:42:00, crashman pisze:
No tak, o cewce nie wspomnialem. Ta co jest ma przebieg 200km. Moglaby sie tak szybko zuzyc?


a kupiłeś nową czy używaną?
  
 
Cewke kupilem nowa ze sklepu i jest jeszcze na gwarancji. Pogrzebalem ostatnio na forum FSOAK i dowiedzialem sie ze powodem moze byc zdychajacy modul. Zaloze modul od poldka i zobacze co sie bedzie dzialo. Relacje czy pomoglo zdam za kilka dni bo obecnie jestem w trakcie (niestety ) przechodzenia na gaznik polonezowski.
  
 
Cytat:
2005-05-21 22:56:57, crashman pisze:
Cewke kupilem nowa ze sklepu i jest jeszcze na gwarancji. Pogrzebalem ostatnio na forum FSOAK i dowiedzialem sie ze powodem moze byc zdychajacy modul. Zaloze modul od poldka i zobacze co sie bedzie dzialo. Relacje czy pomoglo zdam za kilka dni bo obecnie jestem w trakcie (niestety ) przechodzenia na gaznik polonezowski.


A po co Ci ten syfny gaznik? wspolczuje
  
 
a spasowanie zaworów??? sprawdzałeś luzy?
  
 
no naprawiaj naprawiaj....