MotoNews.pl
  

Jak dobrać się do OMCI :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemka ma moze ktos jakies ciekawe wskazowki jak rozebrac srodek omci aby dostac sie do silnika od nadmuchu.
W silniczek juz sie zaopatrzylem ale nie wiem jak sie dostac do srodka. Jak mozecie to napiszcie mi jezeli ktos sie dobieral do nagrzewnicy na co trzeba uwazac aby czegos nie spartolic.
Mile widziane jakieś fotki.
Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje.
Pzdr for All LOB
  
 
Witam

Cytat:
jak rozebrac srodek omci aby dostac sie do silnika od nadmuchu.



Sorki, ale rozbawiło mnie to.

Ja bym proponował wymontować silnik z zewnątrz od strony podszybia po wcześniejszym demontażu plastikowej osłony.

Ale skoro sę upierasz to można spróbować od środka - jak jesteś dobrym akrobatą i masz giętkie ręce, to może ......

Powodzenia
  
 

Musialby byc i akrobata i magikiem bo od srodka sie nieda
On tylko wychodzi do gory
musi i tak odkrecic z gory mocowanie wiec by na to wpadl
  
 
a jak sie dobrać do mechnizmu włączania nadmuchu?....przy włączaniu nadmuchu spada mi napięcie na desce i chciałbym tam podłączyć oddzielne prosto z akme

pozdrawiam
  
 
Przypomniał mi się pewien dowcip:

Pewien ginekolog miał dość swego zawodu i postanowił się przekwalifiwować. A że od dziecka uwielbiał samochody poszedł na mechanikę. Całe studia przeszły jak z płatka i nadszedł czas końcowego egzaminu praktycznego. Egzamin polegał na rozebraniu i złożeniu silnika...
Gdy poszedł po wyniki zdziwił się okrótnie gdy zobaczył, że na 100 pkt możliwych dostał 200. Idzie więc do egzaminatora i pyta się jak to się stało? Ten mu tłumaczy:
- 50 pkt dostał pan za rozmontowanie silnika, 50 za zmontowanie...
- A te dodatkowe 100 pkt?
- Dodatkowe 100... kujwa pierwszy raz w życiu widziałem, żeby ktoś to zrobił przez rurę wydechową!!
  
 
i co sie nabijacie z Otisa?? chłopak nie wie to sie pyta , wy tez odrazu wszystko wiedzieliscie i umieliście ??

pozdr.
  
 
Czekaj nie spiesz sie tak z tym nowym kablem.
Po pierwsze primo
Wentylator niesamowicie chlonie prad i zawsze pada napiecie/jasnosc oswietlenia
Po drugie primo
Jak masz wersje z klima to jest jeszcze przekaznik i go ominac nie wolno
Po trzecie primo ultimo
I tak musisz isc przez bezpieczniki wiec tam sobie podciagnij kabelek i tu uwaga wentylator musi byc po stacyjce wiec tak z aku byc nie moze.Moze stacyjka juz nie wyrabia.
  
 

No to tak reasumując proszę aby się wypowiedział ktoś kto to robił,
jak może to proszę by opisał tak krok po kroku bo skoro mam się tam dostać od góry (od strony silnika), dodam tylko że już próbowałem to sie zatrzymałem na tym plastiku przy podszybiu czy trzeba wycieraczki demontować?
bo szczerze powiem ze nic tam nie widziałem - tzn nie widziałem tam tego silnika od dmuchawy
Jeżeli ktoś to robił to ile czasu mu to zajeło??
bo nie wiem czy się po pracy wieczorkiem wyrobie czy trzeba sobotke rezerwować??
oj bo sie rozpisałem
Jeżeli ktoś może to HILFEEEE
pzdr for All LOB
  
 
Po pierwsze:
Musisz zdjąć wycieraczki i osłone
Po drugie:
Dmuchawa jest przykręcona czterema śrubami,porzebny ci będzie długi klucz 8mm. Bo inaczej to będzie ci cieżko je wykręcić.
w dwie godzinki powinieneś się wyrobić.