Mrugajaca kontrolka hamulca

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, od czasu do czasu mruga mi kontrolka hamulca. Cóż to może oznaczać?
  
 
Mało płynu hamulcowego
  
 
a masz płyn?


bo jak nie to siedź w domu
  
 
Hmmm, no chyba mam A tak poważnie, to mam, ale faktycznie może być go mało, jak na moje oko 1/2 zbiorniczka. Czy to to?
  
 
Jak dolejesz to sie przekonasz
  
 
To lej i nie załuj
  
 
Dolanie płynu rozwiąże problem częściowo...
Z jakiegoś powodu zaczęło mrugać.
A) Wyciek płynu z układu (mało prawdopodobny aczkolwiek możliwy)
B) zużyte klocki i szczęki hamulcowe. ( co powoduje większe zapotrzebowanie na płyn hamulcowy)
Stawiam na punkt B.
  
 
Cytat:
2005-05-19 22:17:40, jarko-sa pisze:
Dolanie płynu rozwiąże problem częściowo... Z jakiegoś powodu zaczęło mrugać. A) Wyciek płynu z układu (mało prawdopodobny aczkolwiek możliwy) B) zużyte klocki i szczęki hamulcowe. ( co powoduje większe zapotrzebowanie na płyn hamulcowy) Stawiam na punkt B.



Bardzo dobrze napisane, po pierwsze dolać płynu po drugie skontrolować punkty A i B
  
 
Jeśli chodzi o klocki i szczęki, to mało prawdopodobne, bo zostały wymienione na nowe. Pozostaje więc dolać płynu
  
 
Jak mialem, fieste tez mialem klopot z plynem hamulcowym, wyciekal na wycieraczke pod nogami kierowcy. Powodem byla uszkodzona pompa sprzegla. W fiescie z tego samego zbiorniczka korzystaly i hamulce i pompa sprzegla. Nie wiem czy w essim jest tak samo, ale moze warto sprawdzic.
  
 
Cytat:
2005-05-19 22:29:20, Raven pisze:
Bardzo dobrze napisane, po pierwsze dolać płynu po drugie skontrolować punkty A i B


sprawa się trochę uprościła, ale komnetując to to ja bym najpierw płynu nie dolewał, tylko najpierw sprawdził klocki i tarcze. Bo jak są zużyte, to jak pisał jarko-sa jest większe zapotrzebowanie na płyn i dolewając najpierw, a później wymieniając na nowe możemy doprowadzić do sytuacji, że płynu będziemy mieli za dużo i oby się nie wylał (takie teroretyczne rozważania poparte praktyką z poldka...)
  
 
a jak poprzednie przypadki sie nie sparawdza to sprawdz wlacznik przy recznym - mzoe cos nie styka