Przewód od czujnika temp. nie styka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio pytałem o czujnik temperatury, który nie wskazywał temperatury na zegarach.

Problem mam wciąż... zegarek czasem wskazuje temperaturę dobrze, czasem zaniża do min. Zastanawiam się, czy to nie wina przwodu prowadzącego od czujnika. Czy mogę sobie podmienić przewód między czujnikiem a wiązką kabli? Czy może to wpływać na wynik wskazania? Nie mam identycznego przewodu...
A może gdzieś indziej nie łączy dokładnie i dlatego wskazania się czasem psują na zegaraku? Dodam, że wiatraczek reaguje w połowie skali, bez względu na to, czy zegarek akurat pokazuje, że taka temperaturka jest czy nie.

Tylko nie śmiać sie proszę... jestem budowlańcem nie mechanikiem
  
 
Sprawdź wszystkie połączenia z masą
  
 
wiatrak włącza się bo steruje nim inny czujnik, a jeśli chodzi o czujnik temperatury na zegary to lubi się psuć i on może robić problemy. zdejmij przewód z czujnika, dotknij to pewnej masy!! i zbadaj efekty. przy braku masy powinno być FULL a po podaniu masy jest na ZERO.
powodzenia
  
 
Cytat:
2005-05-23 11:59:21, DL778 pisze:
wiatrak włącza się bo steruje nim inny czujnik, a jeśli chodzi o czujnik temperatury na zegary to lubi się psuć i on może robić problemy. zdejmij przewód z czujnika, dotknij to pewnej masy!! i zbadaj efekty. przy braku masy powinno być FULL a po podaniu masy jest na ZERO. powodzenia



po waszych wpisach poprzednich tak zrobiłem i wszystko działa ładnie... null lub full... tylko nie wiem, co może nie stykać... gdzie masę macać? po całym aucie?
  
 
Mam to samo. Też podejżewałem kabelek, bo był przy czujniku załamany (dość mocno). Odciąłem końcówkę, rozebrałem wtyczkę, przedłużyłem kabelek i zamontowałem. Teraz wiem, że to po prostu czujnik. Martwię się tym, że w warunkach "domowych" - czytaj na parkingu pod chmurką mogę mieć problem z wymianą we własnym zakresie. Czy ktoś już to robił i może podzielić się doświadczeniem?

Pozdr.

Mr_Ozi
  
 
Proponuję wywalić czujnik. Pewnie styki ma wygrzane wewnątrz i dlatego takie cyrki robi (testowane na zwierzątkach)
  
 
Dobra, WilK-u - to już napisałem. Jak to zrobić w warunkach polowych?

Pozdr.

Mr_Ozi
  
 
sam nie wiem, jak zatrzymam autko i poruszam kabelkiem to czasem zadziała... a gwint czujnika jest nieruchomy
  
 
Cytat:
2005-05-23 15:17:28, Mr_Ozi pisze:
Dobra, WilK-u - to już napisałem. Jak to zrobić w warunkach polowych? Pozdr. Mr_Ozi



Kupic nowy, wykręcić stary i założyć kupiony. Przy odrobinie wprawy ubytki płynu bedą pomijalne. Koszt to jakieś 12-15 zł.

Leo74, gwint nie jest stykiem, ale to na co nakładasz złączkę. Poza tym ja pisałem o WEWNĘTRZNYM przegrzaniu. Sam tak miałem, i ostatnio mondeo robiłem na to samo. Jeśli po dotknięciu złączki do masy wskaźnik działa, to na 100% czujnik uwalony. Trust me.
  
 
czujnik kosztuje 15 zł? no co Ty... ten przy termostacie?
  
 
WilK-u koszt czujnika 12-15 PLN?? Gdzie? Bo chyba nie w Warszawie.

Pozdr.

Mr_Ozi
  
 
Tan od wskaźnika. Przynajmniej cena sklepowa taka. Nie mówię o czujniku temp silnika dla komputera, ani też o włączniku wentylatora.
  
 
Przed chwilą "miła" pani w ABSCAR chciała mi go sprzedać tylko za... 89,00 PLN. Upewniłem się że to ten, a nie od komputera, który jest jeszcze droższy.
WilK'u - nie masz może jakiegoś namiaru na kogoś, kto może mi taki sprzedać za (niech stracę ) 15 PLN??

Pozdr.

Mr_Ozi
  
 
Klik
  
 
poważnie, to ten?
  
 
Ależ... poczytaj moje inne posty. Ja zawsze kituję użytkowników Essiego
  
 
NO REWELACJA!!!!

Ale muszę zadać to pytanie do Ciebie jako znawcy tematu (żeby nie powiedzieć - guru ) Będzie pasował do Zetec-a 1,6 16V? To taki "uniwersalny"?

Pozdr.

Mr_Ozi
  
 
Mr_Ozi, dla Ciebie drożej

Czujnik
  
 
a ja pozwolę sobie potwierdzić słowa Wilka. Tak to jest ten czujnik i naprawdę nei jest drogi. Sam go wymieniałem bo myślałem ze mi nawalił. Cena ok 12-20 zł.
Wymiana: wykręcamy stary i wkręcamy nowy (tylko szybko co by się jak najmniej płynu wylało )

[ wiadomość edytowana przez: MasterCheat dnia 2005-05-23 16:15:43 ]
  
 
Exatcly