Przewód od czujnika temp. nie styka?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio pytałem o czujnik temperatury, który nie wskazywał temperatury na zegarach.

Problem mam wciąż... zegarek czasem wskazuje temperaturę dobrze, czasem zaniża do min. Zastanawiam się, czy to nie wina przwodu prowadzącego od czujnika. Czy mogę sobie podmienić przewód między czujnikiem a wiązką kabli? Czy może to wpływać na wynik wskazania? Nie mam identycznego przewodu...
A może gdzieś indziej nie łączy dokładnie i dlatego wskazania się czasem psują na zegaraku? Dodam, że wiatraczek reaguje w połowie skali, bez względu na to, czy zegarek akurat pokazuje, że taka temperaturka jest czy nie.

Tylko nie śmiać sie proszę... jestem budowlańcem nie mechanikiem

Sprawdź wszystkie połączenia z masą

wiatrak włącza się bo steruje nim inny czujnik, a jeśli chodzi o czujnik temperatury na zegary to lubi się psuć i on może robić problemy. zdejmij przewód z czujnika, dotknij to pewnej masy!! i zbadaj efekty. przy braku masy powinno być FULL a po podaniu masy jest na ZERO.
powodzenia

Cytat:
2005-05-23 11:59:21, DL778 pisze:
wiatrak włącza się bo steruje nim inny czujnik, a jeśli chodzi o czujnik temperatury na zegary to lubi się psuć i on może robić problemy. zdejmij przewód z czujnika, dotknij to pewnej masy!! i zbadaj efekty. przy braku masy powinno być FULL a po podaniu masy jest na ZERO. powodzenia

po waszych wpisach poprzednich tak zrobiłem i wszystko działa ładnie... null lub full... tylko nie wiem, co może nie stykać... gdzie masę macać? po całym aucie?

Mam to samo. Też podejżewałem kabelek, bo był przy czujniku załamany (dość mocno). Odciąłem końcówkę, rozebrałem wtyczkę, przedłużyłem kabelek i zamontowałem. Teraz wiem, że to po prostu czujnik. Martwię się tym, że w warunkach "domowych" - czytaj na parkingu pod chmurką mogę mieć problem z wymianą we własnym zakresie. Czy ktoś już to robił i może podzielić się doświadczeniem?

Pozdr.

Mr_Ozi