Pierwszy problem w Jessi- pytanie w zwiazku z popychaczami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie... 3 lub 4 popychacze mam tak wyrabane ze sa juz wklesle wymienilem na nowe ktore wlasnie dostalem... ale po wymianie auto zachowuje sie jakby walną sie czujnik polozenia walu korbowego. auto jakos dziwnie kreci..... prycha w monowtrysk ogniem..... i nie chce wogole odpalic. zmienilem spowrotem na stare popychacze i auto pali bez problemu. tak se mysle... po wymianie, trzeba odloczyc kompa czy co?? bo zaczynaja mi nerwy grac na ta elektronike
  
 
A jak wygląda wałek rozrządu???
  
 
jak dla mnie wyglada spoko.. ale on nie ma znaczenia wydaje mi sie.... skoro na starych dziala, na nowych tez powinien. dodam ze popychacze troche juz jezdzily, wiec moczenie w oleju odpada wyglada to jak przestawiony zaplon na tych nowych.. na starych znow pali bez problemu
  
 
hmm - u mnie nie bylo tego problemu po wymianie walka i popychaczy razem ani jak wymienialem same popychacze
ale jesli masz wklesle to szkoda zakladac nowych na stary walek bo za niedlugo tez pojda sobie do ...
  
 
no kurde.... wymienilem juz tylko te trzy zupelnie zuzyte na jakies stare popychacze co mi w garazu lezalu... i auto odpala.. ale ma juz problemy z praca. co jest grane? jesli walek bylby zuzyty, wtedy przeciez nowy popychacz ratowalby troche sprawe.. a tu jest odwrotnie, zuzyty popychacz dobrze chodzi.. a nowy czy jeszcze dobry uzywany nie chodzi wcale
  
 
a moze masz choc o zabek przestawiony rozrzad??
  
 
puniu... gos z niemiec co nim jezdzil, serwisowal go na fordzie... no ale wydaje mi sie ze jesli chodzi teraz..... to na nowym popychaczu tez powinien.... pomimo ze objawy sa przestawionego zaplonu, to ni jak ma sie do niego. przeciez nowy popychacz tylko lepiej otwiera zawor.. a nie reguluje zaplon
zaczynam sie zastanawiac co jest grane. podobno te popychacze nowe chodzily w 1,4 a z 1,6 sa takie same.. wiec to chyba tez obojetne
  
 
Hmm może nowe popychacze podpierają zawór w jakiś sposób i dlatego tak chodzi jeśli na starych chodzi ok to sprawa musi być po stronie popychacze wałek moim zdaniem
  
 
dla mnie to nie jest normalne
powinno byc dobrze a jest zle. co za kanal
  
 
nadal nikt nie ma zadnego pomyslu??
  
 
A moze scisniej je w imadle, tak zeby olej z nich calkowicie wylecial? Sam nie wiem, ale mechanik ostatnio cos takiego sugerowal
  
 
watpie aby trzeba bylo je scisnac. widze ze nikt nie ma pomyslu.. cholera.... nikt nie mial czegos takiego??
  
 
Wiesz, ja bym nie byl taki pewny. Ostatnio mialem maly remoncik - pierscionki, planowanie glowicy, gniazda zaworowe , itd... Po tym remonciku samochod nie bardzo chodzil, i tak mu zostalo. Zachowuje sie jakby wypadaly mu zaplony. Co prawda ja obstawiam cewke zaplonowa, bo przed remontem tez sie tak dzialo, ale pierwsze co powiedzial moj mechanik, a facet zna sie na rzeczy, to wlasnie czy byly scisniete popychacze, bo jesli nie, to tak wlasnie moze sie dziac.

A tak dla przykladu w fiacie, dokladnie brawo, brawa, bywa tak, ze jak nie scisniesz popychaczy, to auta nie odpalisz. Wiem, bo moj znajomy pracuje w serwisie i nieraz tak juz robili.

Podsumowujac byc moze to co napisalem nie da rezultatu jakiego sie spodziewasz, ale moze warto sprobowac? Ja gdybym teraz robil remoncik glowicy, na pewno bym zajal sie popychaczami
  
 
nie wiem liked ja w swoim podjechalem do elektro mechanika powidzial kotre sa najgorsze popychacze. ojcic kupil dwie nowki wymienilem i odpalil jak odpalal :| nic nie ruszalem.Odkrecilem co trza skrecilem i odpalil na dotyk bez zadnych problemow.
A co do tego planowania glowicy czy gniazd zawor to co to jakis tuning. ojciec wymienial walek,piersciaki, i uszczelniacze ale nic z glowica i zaworami nie robil. Moze dlatego ze sam.
Co daje to planowanie glowicy i te zawory. Sory to pewnie glupie pytanie ale ja sie malo znam
  
 
Cytat:
Co daje to planowanie glowicy i te zawory. Sory to pewnie glupie pytanie ale ja sie malo znam



To zaden tuning. Planowanie daje po prostu wyrownanie powierzchni styku, a frezowanie gniazd zaworowych ma na celu uszczelnienie zaworu, czyli lepsze domykanie... Szczegolnie istotne przy gazie podobno
  
 
Są dwie średnice popychaczy. W sprzedaży są tylko te o mniejszej średnicy. A u Ciebie może były zamontowane nadwymiarowe.
Generalnie małoprawdopodobne ale może nie zwróciłeś na to uwagi.
  
 
jedne i grugie wchodzily tak samo...... wysokoscia sa takie same.... co do srednicy...roznica byla by zauwazalna przy wkladaniu ich