Uklad dolotowy, przeplywomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi o silnik 1.5 MPI
Czy ktos ma takie objawy:
Jak tylko jest goraco, samochod postoi troche w korku to po jakis 10-15 minutach zachowyuje sie tak jakbym zdjal wtyczke z przeplywomierza, wogole sie nie wkreca, skacze i qr....y mozna dostac bo wogole mocy6 nie ma, od 100 km/h jeszce jakos ciagnie ale powoli, potem to juz trzeba poczekac az calkiem wszystko ostygnide po kilku godzinachg i jezdzi normlanie. Rozumiem ze moze wciagac troche cieplego powietrza ale potem jak zaczyna sie plynna jazda to powinien chyba jezdzic normalnie ? Pozatym bez hardcorow w inynch samochodach tak nie ma ze jak postoi w cieplym to potem ruszyc z miejsca nie ma sily....
Mile widziany jakis help
  
 
opisz dokładniej objawy, z tego co napisałeś niewiele można zrozumieć - skoncentruj sie na opisaniu stanu silnika.
  
 
Wszystko jest oki, dopuki nie robi sie upal. Jak silnik sie rozgrzeje wszystko jest w porzadku. A tak jak dzisiaj zrobilo sie goraco na sloncu, postalem troche w korku i auto zaczelo sie zachowywac tak jakbym sciagnal wtyczke od przeplywomierza, traci moc, wkreca sie robiac uuu uuu uuu do 4 tysiecy wogole skacze a powyzej ledwo co chodzi...
  
 
1-sprawdź czujnik temperatury(jeśli auto na wtrysku)
2-sprawdź ciśnienie pompy paliwowej(powinno być na goracym silniku - bieg jałowy -2 -2,2 bara)
  
 
Jak sprawdzic ? Ale co by to mialo wspolnego z temperatura otoczenia ? Puki na dworze nie ma upalu, silnik moze byc dobrze rozgrzany i nic takiego sie nie dzieje