Automatyczna skrzynia biegów w 3.0 V6 a tuning

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam omegę 3.0 V6 z automatyczną skrzynią biegów , jakie zmiany w mocy silnika są dopuszczalne i do jakiej wielkości, oraz w innych elementach żeby wszystko grało. Co proponujecie?

Dzięki.
  
 
a trzeba bylo to az 3 razy pisac???????????????
  
 
Tak mi się wcisnęło, wiesz pierwszy raz na forum , trema i już wpadka.H
  
 
a co Ty chcesz zmieniać i w jaki sposób by zwiekszyć moc w 3,0V6?
  
 
Na razie zbieram informacje bo dopiero zaczynam z tuningiem w tej chwili robię optyczny i myślę co mozna zrobić by dodać omedze więcej momentu obrotowego beż szkody dla całości . wiem że chip podniesie trochę mocy o jakieś 10 % i szukam konkretnych podpowiedzi :np układ dolotowy, wydechowy itp jaki model , producent ,w jaki sposób najlepiej to zrobić, gdzie, chodzi mi o fachowe porady
  
 
Na razie zbieram informacje bo dopiero zaczynam z tuningiem w tej chwili robię optyczny i myślę co mozna zrobić by dodać omedze więcej momentu obrotowego beż szkody dla całości . wiem że chip podniesie trochę mocy o jakieś 10 % i szukam konkretnych podpowiedzi :np układ dolotowy, wydechowy itp jaki model , producent ,w jaki sposób najlepiej to zrobić, gdzie, chodzi mi o fachowe porady
  
 
Co jest z dublowaniem wiadomości,Sorry
  
 
klikaj tylko raz na "wyślij" i tyle...
co do tunu - 10% po samej zmianie softu między bajki włóż.
Wątpię żebyś przeróbkami N/A doszedł do końca możliwości skrzyni automatycznej, więc dłubać można.
o szczegółach może Ci praktycy opowiedzą
  
 


tjuninguj do oporu brachu skrzynia to ostatnia rzecz o którą powinieneś się martwić... ale skoro tego nie wiesz, to może daj sobie luzu

Ja bym się raczej obawiał utraty fabrycznych osiągów poprzez ten tjuning ... ale pożyjemy - zobaczymy

tak czy siak powodzenia życzę

  
 
Wiesz, pewnie każdy chciałby mieć coś indywidualnego i niepowtarzalnego w swoim samochodzie od tego jest "tjuning", do tego trzeba wiedzy i nie należy tak szybko się poddawać a tak poważnie to
dlaczego obawiałbyś się utraty osiągów, przez to że poprawisz charakterystykę dolotu i wydechu, parametrów silnika itp,, jest wiele omeg nie tylko fabrycznych
Wytrwałości życzę, powodzenia!