| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-07 07:50:48 Robię małe przymiarki do zmiany dolotu i mam pytanko.
Jaką średnicę power rury i stożka do silniczka 1,3 należałoby zastosować? Jest jakiś wzór na obliczenie tego? |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-04-07 10:04:17 Miro, może tu coś będzie |
0rzeL Honda Accord Coupe GŁOGÓW PL / LORSCH DE | 2005-04-08 10:58:49 Miro jak coś się dowiesz daj znać też coś myśle
pozdro |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-09 01:03:36 Doczytałem się że powierzchnia stożka powinna być zbliżona do powierzchni filtra oryginalnego.
Jakieś sugestie mile widziane. |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-04-09 08:21:04 jak coś miro z dolotem wymyślisz to daj znać bo mamy pewnego bolida do przerobienia ![]() |
![]() kowal Sympatyk FEFK ESCORT & V40 Warszawa Bemowo | 2005-04-09 08:31:04 wiem nawet którego |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-04-09 08:33:33 tak kowalu...ale ja już mam nawet pomysła jak to zrobić...tylko muismy na jakiś szrocik alnbo giełdę pojechać po pewną część ![]() |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-09 13:57:31 Projekt puszki już prawie istnieje, zostaje tylko sprawa średnicy dolotu i miałem nadzieję że BTT coś wymyśli.
|
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-17 03:10:12 Nowe wieści... , Średnica power -rury powinna wynosić.. no właśnie , ile? Ja już prawie wiem, moje skromne IMO niewytłumaczalne wyliczenia (bez wzorów,dodając podpowiedzi Vince'a) sugerują,że 1,3 w niedługim czasie będzie posiadało stożek.
To są dopiero projekty, próby będą dokonywane na 1,3 gaźnik+lpg (mój MK5) i 1,3 monowtrysk + lpg (Kowal'a MK7). O następnych szczegółach poinformuję po pierwszych pozytywnych próbach ( czas = gotówka w zasięgu projektu)
Mile widziany sponsoring. nr. konta podaję na priv |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-04-18 12:47:03 miro jak będziesz miał puchę to wtedy przełożymy stożek z mojego i zobaczymy co z tego wyszło..... ![]() |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2005-04-18 12:50:10 ja wczoraj jak essiego odpalilem bez tego kolanka to az sie przestraszylem jak bedzie stozek to pomsta ![]() |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-18 20:13:15
zaczynam pierwsze wycinanki z blachy, może w tym tygodniu coś się już wyklaruje |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2005-04-18 22:01:02 Daj znać jak juz będzie cos wiadomo, to przetestujemy... |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-26 14:40:03 |
gumon Ford escort Przeworsk | 2005-04-28 20:36:52 no ze strony www.modyfikacje.pl wynika ze rura powinna miec przekroj 56 mm co do dlugosci to wynika z tego ze ma byc dluga cos kolo 400 mm albo dluzsza tez mam takiego muła i chcetnie bym cos z nim zrobil a jak juz to robicie to nie pomysleliscie o wyszlifowaniu kolektora dolotowego z niecierpliwoscia czekam na testy podobno proste silniki 8V sa podatne na takie mody
[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-04-28 20:38:10 ] [ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-04-28 20:39:39 ] |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2005-04-29 07:39:34
Wyszlifowanie kolektora dolotowego oczywiście też będzie ale w późniejszym czasie, ogólnie przymierzam się do dopasowania obu kolektorów do głowicy. Dzięki za linka. |
RORO escort mk V Warszawa-Skarżysko Kamienna | 2005-04-29 11:55:05 Jak już bierzesz się za kolektory to wyszlifuj również wydechowy,
jest ważniejszy od ssącego(wolny wydech) |
mIRCoslaw Sympatyk FEFK Escort MK VI RS2000 Łańcut | 2005-04-29 12:14:09 Jeszcze jakby hamownie u nas byly tansze i moznaby bylo zobaczyc co te stozki w praktyce daja a nie tylko teoria i dobre samopoczucie Sam tez mysle o stozku ale jak bym cos robil to najpierw hamowania i po modyfikacji tez hamownia zeby kasy w bloto nie wywalic |