Stożek do 1,3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Robię małe przymiarki do zmiany dolotu i mam pytanko.
Jaką średnicę power rury i stożka do silniczka 1,3 należałoby zastosować? Jest jakiś wzór na obliczenie tego?
  
 
Miro, może tu coś będzie
  
 
Miro jak coś się dowiesz daj znać też coś myśle

pozdro
  
 
Doczytałem się że powierzchnia stożka powinna być zbliżona do powierzchni filtra oryginalnego.
Jakieś sugestie mile widziane.
  
 
jak coś miro z dolotem wymyślisz to daj znać bo mamy pewnego bolida do przerobienia
  
 
wiem nawet którego
  
 
tak kowalu...ale ja już mam nawet pomysła jak to zrobić...tylko muismy na jakiś szrocik alnbo giełdę pojechać po pewną część
  
 
Projekt puszki już prawie istnieje, zostaje tylko sprawa średnicy dolotu i miałem nadzieję że BTT coś wymyśli.
  
 
Nowe wieści... , Średnica power -rury powinna wynosić.. no właśnie , ile? Ja już prawie wiem, moje skromne IMO niewytłumaczalne wyliczenia (bez wzorów,dodając podpowiedzi Vince'a) sugerują,że 1,3 w niedługim czasie będzie posiadało stożek.
To są dopiero projekty, próby będą dokonywane na 1,3 gaźnik+lpg (mój MK5) i 1,3 monowtrysk + lpg (Kowal'a MK7).
O następnych szczegółach poinformuję po pierwszych pozytywnych próbach ( czas = gotówka w zasięgu projektu)
Mile widziany sponsoring. nr. konta podaję na priv
  
 
oooo ja też chętnie pozbyłbym się "czajnika" który za bardzo przypomina mi 125 p .
ale przyznam się nie mam pojecia jak tego dokonac...więc poczekam na mądrzejszych...
  
 
miro jak będziesz miał puchę to wtedy przełożymy stożek z mojego i zobaczymy co z tego wyszło.....
  
 
ja wczoraj jak essiego odpalilem bez tego kolanka to az sie przestraszylem jak bedzie stozek to pomsta
  
 
Cytat:
2005-04-18 12:50:10, Tazz pisze:
ja wczoraj jak essiego odpalilem bez tego kolanka to az sie przestraszylem


tak Ci się zadławił powietrzem??
  
 
Cytat:
2005-04-18 12:47:03, VinCe pisze:
miro jak będziesz miał puchę to wtedy przełożymy stożek z mojego i zobaczymy co z tego wyszło.....



zaczynam pierwsze wycinanki z blachy, może w tym tygodniu coś się już wyklaruje
  
 
Daj znać jak juz będzie cos wiadomo, to przetestujemy...
  
 
Pierwsza fotka prototypa , na majówkę powinno być już wszystko gotowe do testów

  
 
no ze strony www.modyfikacje.pl wynika ze rura powinna miec przekroj 56 mm co do dlugosci to wynika z tego ze ma byc dluga cos kolo 400 mm albo dluzsza tez mam takiego muła i chcetnie bym cos z nim zrobil a jak juz to robicie to nie pomysleliscie o wyszlifowaniu kolektora dolotowego z niecierpliwoscia czekam na testy podobno proste silniki 8V sa podatne na takie mody

[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-04-28 20:38:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-04-28 20:39:39 ]
  
 
Cytat:
2005-04-28 20:36:52, gumon pisze:
no ze strony www.modyfikacje.pl wynika ze rura powinna miec przekroj 56 mm co do dlugosci to wynika z tego ze ma byc dluga cos kolo 400 mm albo dluzsza tez mam takiego muła i chcetnie bym cos z nim zrobil a jak juz to robicie to nie pomysleliscie o wyszlifowaniu kolektora dolotowego z niecierpliwoscia czekam na testy podobno proste silniki 8V sa podatne na takie mody



Wyszlifowanie kolektora dolotowego oczywiście też będzie ale w późniejszym czasie, ogólnie przymierzam się do dopasowania obu kolektorów do głowicy.
Dzięki za linka.
  
 
Jak już bierzesz się za kolektory to wyszlifuj również wydechowy,
jest ważniejszy od ssącego(wolny wydech)
  
 
Jeszcze jakby hamownie u nas byly tansze i moznaby bylo zobaczyc co te stozki w praktyce daja a nie tylko teoria i dobre samopoczucie Sam tez mysle o stozku ale jak bym cos robil to najpierw hamowania i po modyfikacji tez hamownia zeby kasy w bloto nie wywalic