Znow problem z essim 1.8D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam moze ktos mi cos doradzi essi 1.8D cos niechce osiagac obrotow dochodzi do 4500obr/min i koniec na wolnych obrotach chodzi zaczelo sie tak po wykreceniu tak mi sie wydaje zaworu odcinajacego paliwo Normalnie mam juz dosyc ciagle cos mi sie psuje Dzieki za pomoc i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-05-28 12:48:07, luigi pisze:
Witam moze ktos mi cos doradzi essi 1.8D cos niechce osiagac obrotow dochodzi do 4500obr/min i koniec na wolnych obrotach chodzi zaczelo sie tak po wykreceniu tak mi sie wydaje zaworu odcinajacego paliwo Normalnie mam juz dosyc ciagle cos mi sie psuje Dzieki za pomoc i pozdrawiam



A gdzie w 1,8D jest sawór odcinający paliwo ? bo ja mam taki silnik ale nic o takim zaworze nie wiem
  
 
Zawor jest na pompie dochodzi do niego 1 kabelek
  
 
nikt wstanie niejest pomuc essi wogule niema sily mozna max wyciagnac 80km/h 1.8D pomocy
  
 
Cytat:
2005-05-28 14:17:06, luigi pisze:
Zawor jest na pompie dochodzi do niego 1 kabelek



a to o ten zawór chodzi.
sorki, źle skojarzyłem.
mi zawór odcinajacy paliwo kojarzy się z tzw. "kagańcem" w cięzarówkach, ze np. 90 km/h i odcina paliwo.
  
 
Cytat:
2005-05-28 17:18:22, luigi pisze:
nikt wstanie niejest pomuc essi wogule niema sily mozna max wyciagnac 80km/h 1.8D pomocy


Ja w pasacie dieslu mialem tak, że śmigam sobie 180/h,
za parę dni jade ta sama trasa i juz max tylko 150/h.

jak przyjechałem do domu od razu wymienilem filtr paliwa - i za pare dni ta sama trasa i wszystko w normie - 180/h

więc może u ciebie też już filtr jest zawalony i nie przepuszcza odpowiedniej ilosci paliwa
  
 
witam podlaczylem gluwny przewod co dochodzi do pompy ,przewud zanurzylem w ropie odpalam i nadal to samo max 4500wiec to nie wina filtra .Moze ma ktos jakies nastepne pomysly pozzdrawiam
  
 
nikt nic nie podpowie????
  
 
Hmm... trudna sprawa, może być coś z elektryką...
  
 
Cytat:
2005-05-29 16:31:02, FAROW pisze:
Hmm... trudna sprawa, może być coś z elektryką...



FARROW, nie w dieslu

Luigi, proponowałbym sprawdzić czy przepustnica się całkowicie otwiera. Na pompie masz ogranicznik obrotów. Może coś się zacina, coś z linką, coś wpadło itp. A o ile pamiętam, zawór odcinający (gaszący) jest pod ogranicznikiem, także może przy majstrowaniu...
  
 
No to walnołem gafe !
A sam mam dieselka... Ale to mój pierwszy, a wcześniej same benzyniaki...
Ale pomyślałem że może być jakiś ogranicznik sterowany elektryką...
  
 
Cytat:
2005-05-29 17:09:08, FAROW pisze:
No to walnołem gafe ! A sam mam dieselka... Ale to mój pierwszy, a wcześniej same benzyniaki... Ale pomyślałem że może być jakiś ogranicznik sterowany elektryką...



W TD sterowanie silnikiem jest częściowo elektroniczne. Ale w zwykłym to tylko świece żarowe, rozgrzewanie silnika i zawór odcinajacy przy gaszeniu.
  
 
wilku muglbys mi to lopatolgicznie wytlumaczyc gdzie jest ten ogranicznik, wsumie to sam niechce grzebac ale jak dzisiaj na gieldzie uslyszalem cene za pompe przynajmniej 350zl .Kupielm sam zawor w sklepei podobno 200zl kupielm za 60 zl dziala. Sory ale naprawde mam juz dosyc ciegle cos mi pada a jeszcze jak bede musial pompe kupic lub wymienic to klapa Pozdrawiam i dzieki zagory za podpowiedzi
  
 
Łopatologicznie nie wytłumaczę. Ale w necie lata książka WKiŁ o Escorcie i tam jest to dokładnie opisane. Może ktoś z forumowiczów podeśle Ci tą knigę na maila. Było parę wątków w temacie. Aha, w cytowanej książce jest tez opis usterek układu zasilania diesla.