Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaceekn 125p Lublin | 2005-06-03 19:29:54 pomozcie bo rece juz opadaja.objawy sa nastepujace: przy bardzo gwaltownym hamowaniu (tak ze slychac pisk opon) zapala sie nagle lampka cisnienia oleju i nie chce zgasnac nawet po zwiekszaniu obrotow silnika.trzeba zgasic silnik odczekac chwile i zapalic wtedy lampka od razu gasnie tak jak przy normalnym odpalaniu silnika. pompa oleju jest w dobrym stanie wyczyszczona z syfu tak samo jak odsrodkowy filtr oleju.panewek nie slychac zeby stukaly zreszta lampka od cisnienia oleju gasnie juz przy kreceniu rozrusznikem wiec cisnienie chyba nie najgorsze. |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 20:29:55 A pytanie moze prozaiczne: czy olej jest na odpowiednim poziomie? |
jaceekn 125p Lublin | 2005-06-03 20:51:59 zapomnialem napisac.jasne ze tak nawet dolalem do maxa bo myslalem ze to wlasnie wina za malej ilosci oleju ale to niczego nie zmienilo |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 21:04:07 A na jakim oleju jeździsz i ile od ostatniej wymiany? Jeśli i to będzie w porządku, to wydaje mi się że czujnik ciśnienia oleju ma się ku końcowi. Bo tam specjalnie chyba nie ma się co więcej popsuć... |
jaceekn 125p Lublin | 2005-06-03 21:11:07 sęk w tym ze ostatnio wymienialem pompe i ja czyscilem bo myslalem ze to zawor regulujacy cisnienie i wszysto dokladnie ogladalem wszysto z pompa jest ok podejrzewam ze moze jakis kanal olejowy np w wale korbowym jest zatkany co wy na to?
a czujnik wymienilem dzisiaj i dalej to samo co bylo ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 21:32:55 Najwięcej "zamieszania" w toku myślenia prowadzącym do rozwiązania tej sprawy wprowadza to, że po zgaszeniu silnika i odczekaniu a następnie uruchomieniu problem znika do następnego hamowania. A czy sprawdzałeś jakie masz ciśnienie oleju rzeczywiste? |
jaceekn 125p Lublin | 2005-06-03 21:39:45 niestety nie mam czym ale objawy wskazuja jakby sie cos zatylako podczas gwaltownego hamowania bo jak jezdze normalnie to wszystko jest ok |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-03 21:43:07 To faktycznie może coś przytykać. Jeszcze jedno pytanie: czy podczas tego czyszczenia i rozbierania silnika nic nie zostało w środku? Cokolwiek co przesuwając się siłą bezwładności podczas hamowania może zatkac jakiś kanał olejowy? |
jaceekn 125p Lublin | 2005-06-03 21:57:29 nic pompe i filtr odsrodkowy starannie oczyscilem z syfu ale kanalow nie sprawdzalem |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-06-04 06:15:13 Naprawdę nie wiem co Ci jeszcze powiedzieć... Może inni jeszcze coś zasugerują? |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-06-04 08:51:59 Może być jakiś syf w układzie smarowania ale jeśli jest wszystko dobrze w normalnej eksploatacji to bym nie rozbierał bo czyszczenie całego układu to jest ciężka praca (rozłożenie silnika na części pierwsze).
Postaraj się od kogoś manometr do spr ciśnienia oleju. |
![]() rdt cinquecento nieruchome Radom | 2005-06-04 11:14:53 może to głupie ale : sprawdz czy gzdzies Ci sie nie obtarł kabel od czujnika |
Std Polonez Caro 1.6 GLI ... Gliwice | 2005-06-14 10:03:51 Witam,
ja chciałbym się dowiedzieć gdzie umiejscowiony jest drugi czujnik ciśnienia oleju w GLI Abimex. Wiem, że jeden jest pod kolektorem ssącym i ten sprawdziłem styki i kabelek ok. A gdzie jest umiejscowiony drugi czujnik? Student - Caro z klapą kombi |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-06-14 20:35:58 Po drugiej stronie bloku ![]() Ale on odpowiada tylko za wskaźnik na desce, nic więcej. [ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2005-06-14 20:37:16 ] |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2005-06-18 08:51:03
W bloku? pośrodku? A nie jest czasem na króćcu - wyjściu filtra oleju? |