| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2006-02-15 11:13:16 za mało danych na temat |
automatic | 2006-02-15 11:19:21 znowu coś nowego w technice!!!! |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-02-15 11:31:29 a może byc powiedział co za silnik masz pod maską |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2006-02-15 11:37:39 Popieram przedmówcę, a na dodatek na jakim paliwie sie to dzieje, sprawdź czy na benie jest to samo czy tylko na gazie. |
automatic | 2006-02-15 11:38:13 zbyt uboga mieszanka (gazowa) i tyle!
przyczyna - do sprawdzenia organoleptycznie |
wladyslaw55 rzeszow | 2006-02-15 11:45:35
w tytule postu pisze wyraznie 1,6 gli |
automatic | 2006-02-15 11:45:37
|
wladyslaw55 rzeszow | 2006-02-15 11:56:07
we wrzesniu bodajrze myslisz ze przez to? |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-02-15 12:08:59 sprawdź przew.ód laczący czujnik połoxenia wału z modułem, możesz go czy przesmarować (możliwa jest wilgoć) |
wladyslaw55 rzeszow | 2006-02-15 13:01:55
no tez sprawdze a moze to swiece padly albo wysokie napiecie |
profil-usunięty | 2006-02-15 13:10:06 Chciałbym zwrócić uwagę, że nieumiejętne przeprowadzenie operacji mycia modułu WN Abimexa spowoduje jego nieodwracalne zniszczenie, co pociąga za sobą dość znaczne straty finansowe!!! NIE ODPOWIADAM W ŻADEN SPOSÓB ZA STRATY SPOWODOWANE WCIELENEM W ŻYCIE POWYŻSZEJ PORADY!!!
gdy moje autko zaczęło już koszmarnie szarpać zrobiłem co następuje:
dopiero ostatnia operacja uspokoiła wyskakujące zapłony i zlikwidowała problem przebić w okolicach modułu WN. Wcześniej na mrozie dosłownie słyszałem z kabiny jak silnik zamiast zapalać dostaje przebicia w okolicach modułu WN do masy |
wladyslaw55 rzeszow | 2006-02-15 13:15:24 wyjąłem, delikatnie umyłem wodą z ludwikiem wypłukałem oraz osuszyłem moduł napięcia, ponowny montaż przeprowadziłem smarując połączenie z karoserią smarem miedzianym Cu 800 firmy Wurth, celem zapewnienia lepszego kontaktu z masą samochodu.
a o tym nie myslalem myslisz ze modul nie ma kontaktu z masa? i przez to takie strzaly strzaly sa wlasnie typowo nie mechaniczne |
profil-usunięty | 2006-02-15 13:19:08
Ja Ci nie napisałem co ja myślę... z resztą gubionych zapłonów g obchodzi co ja o nich myślałem... ja napisałem TYLKO co ja zrobiłem, widząc moduł dość znacznie zabrudzony kurzem i białymi nalotami (być może z zimowej soli na drogach) plus zaawansowaną perforację korozyjną blachy aluminiowej w okolicach kontaktu z masą samochodu i co pomogło. Ja mam moduł WN cały i działający, ale BARDZO PRAWDOPODOBNE, ŻE DA SIĘ W TEN SPOSÓB ZNISZCZYĆ MODUŁ WN, przez co do Ciebie należy decyzja co zrobisz. Masę czyściłem, by było mniej strat na zasilaniu modułu WN, moduł myłem, bo gubił zapłony i podczas silnych mrozów na zimnym silniku słyszałem trzaski przebić a silnik gadać nie chciał po mimo czasem 20 minutowych prób kręcenia rozrusznikiem. [ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2006-02-15 13:21:56 ] |
![]() Wallace Polonez Caro 1.6GLI ... Zielona Gora | 2006-02-15 13:38:47 Witam,
proponuje na poczatek rzecz najprostsza do sprawdzenia, czyli sprawdzenie/wymiane kabli WN. Ostatnio trafilo mi sie przebicie w polrocznych kablach Sentech. pozdrawiam, Wallace |
wladyslaw55 rzeszow | 2006-02-15 13:48:31 dobra
jakie kable proponujesz(jaki producent) i jaka jest ich orientacyjna cena |
profil-usunięty | 2006-02-15 13:50:08 a o tym było wielokrotnie na forum! zapraszamy do regulaminu, potem do wyszukiwarki. |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-02-15 17:26:57
ja od zawsze jezdze na kablach marki EŁK.produkcji polskiej . sa naprawde dobre i poldek na nich smiga bardzo dobrze,jesli chodzi o cene to sałem 45 zł za komplet |