| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-06-01 00:37:11 Jaki generalnie w gaźnikach powinien być luz roboczy pomiędzy oską a gaźnikiem tak aby ośka swobodnie się obracała i nie było żadnego luzu. Może w jakiejś ksiazce powinno to być tudzież ktoś kto się tym interesuje powininen wiedzieć.Bede wdzięczny za jakiegoś posta [ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2005-06-01 18:55:49 ] |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-06-01 00:44:23 oczywiście chodzi o luz ośka otwór w gaźniku gdzie pracuje ośka, pomerdałem tytuł, jak ktoś to może zmienić to będe wdzięczny |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-01 10:31:58 dolancam do pytania. dodatkowo - slyszalemz ew chorzowie regeneruja z 127 gazniki. zna ktos ten zakład? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-06-01 12:24:55 Hmmm ciężko powiedzieć jaki generalnie być powinien. Ma być tak by ośka nie latała jak żyd po sklepie a te by nie była ciasno spasowana......Polecam patent z tulejkami samosmarnymi dla osiek 6 i 8mm ale tylko dla nominałów. Tulejki mają scianki o grubości 1mm czyli przykładowo ośka 6mm i tulejki samosmarne, otwór w gaźniku fi8. Jedyny problem to fakt iż ośki niestety nie są robione dokładnie i posiadają ujemną odchyłkę która powoduje jednak dość luźne pasowanie ośki...Faktem jest, że trwałośc takiego układu jest kilkukrotnie większa niżeli seryjnego;]
Prawa autorskie by Cacek |