Luz roboczy na ośce przepustnic jaki powinien być generalnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki generalnie w gaźnikach powinien być luz roboczy pomiędzy oską a gaźnikiem tak aby ośka swobodnie się obracała i nie było żadnego luzu. Może w jakiejś ksiazce powinno to być tudzież ktoś kto się tym interesuje powininen wiedzieć.Bede wdzięczny za jakiegoś posta

[ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2005-06-01 18:55:49 ]
  
 
oczywiście chodzi o luz ośka otwór w gaźniku gdzie pracuje ośka, pomerdałem tytuł, jak ktoś to może zmienić to będe wdzięczny
  
 
dolancam do pytania. dodatkowo - slyszalemz ew chorzowie regeneruja z 127 gazniki. zna ktos ten zakład?
  
 
Hmmm ciężko powiedzieć jaki generalnie być powinien. Ma być tak by ośka nie latała jak żyd po sklepie a te by nie była ciasno spasowana......Polecam patent z tulejkami samosmarnymi dla osiek 6 i 8mm ale tylko dla nominałów. Tulejki mają scianki o grubości 1mm czyli przykładowo ośka 6mm i tulejki samosmarne, otwór w gaźniku fi8. Jedyny problem to fakt iż ośki niestety nie są robione dokładnie i posiadają ujemną odchyłkę która powoduje jednak dość luźne pasowanie ośki...Faktem jest, że trwałośc takiego układu jest kilkukrotnie większa niżeli seryjnego;]




Prawa autorskie by Cacek