Coś mi tu nie gra....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No właśnie....
Wczoraj dwa razy bujałem się ze świateł z Seatem Ibizą 1,9 TDi
I dwa razy pod rząd do 110 km/h dostałem o maskę wpierdy
Zatrzymaliśmy się później z gościem na parkingu pogadać - podobno to 90 konne TDi Rocznik 2003
No i jakoś mi się wierzyć nie chce.... Chyba taka Ibiza nawet jest cięższa od Espero i jeszcze o 11 koni słabsza Chyba, że kolo ściemniał, żeby mnie wprowadzić w kompleksy
Normalnie jestem zdruzgotany
A wszystko zaczęło się od pięknego złojenia Astry 1,6
  
 
No tiaaa....ale MOMENT OBROTOWY z tego TDi pewnie nieporównywalny...i tutaj chyba sedno "problema" leży ......więc sie bym tak DeeJeyku nie druzgotał bo szkoda wątroby
  
 
Za motonews o Ibizie

"Tyle samo (5l) pali 90-konny turbodiesel o momencie 210 Nm. Jest on przy tym szybszy, gdyż rozwija 180 km/h i przyspiesza w nieco ponad 12 sekund."
  
 
Bardzo prawdopodobne

TDI 90 konne jest bardzo żwawe

Co do Astry 1,6 to jest to najbardziej zmulony samochód w klasie:

Astra III 1,6 ok. 12s do setki
Megane 1,6 ok. 10s do setki
Corolla 1,6 ok. 10s do setki
  
 
Ja dzisiaj zaliczyłem dwa kile ... ... jeden BWWiu --- jakieś dzieciaki śmigały nim po Opolu ... podjechały żeby obadać moje Espero jak stałem na parkingu ... wsiadłem do auta .. oni mnie przepuszczają ... no to spox .. (bmkia ... nie wiem co to za silnik ... pewnie 316 cztery osoby w środku (u mnie trzy) a fele miała tak szerokie ,że szok jakieś LOL-e nią jechały zrównała się ze mną i gościu siię bierze to ja Esperakowi w czajnik i ... pierwsze metry łeb w łeb ... ale dalej jestem coraz bardziej z przodu ... i dałem rady i to porządnie ...

Drugi kil to w drodze do Opola z Brzegu .. jechałem za Citroenem C8 DŻIZES jak to zapier ... la SZOK !!! jechałem za nim po zwykłej drodze krajowej momentami 170 km/h [a Esperaka mam zagassowanego] --- i dojeżdżamy do ... a jakby inaczej ... BEjcy 525 (identyko stary model .. jak Tomka ... tylko nie wiem czy nie diesel ???... Citroen hamuje ja też przepuszcza auto z przodu i rura ... wyprzedził Bejce ... a gościu w Bejcy też w czajnik .... i za Citroenem (poczuł temat ) a ja za nim... ale coś nie dawał rady więc redukcja na 4 (obroty chyba z 4500 i wyżej ) i za wyprzedzanie trochę to trwało ... ale gościa wyprzedziłem


P.S. Citroenowi nie dałem rady (jakby ktoś nie wiedział to C8 to ten z tych vanów ) ---
p.s. 2 wiem że pewnie obie bmki .. są mocniejsze ale
goście się starali i nie dali mi rady także jest OK ...




[ wiadomość edytowana przez: Armani01 dnia 2005-05-30 00:47:18 ]
  
 
Polecam mojego śp.złoma dCi 1,9!
Niby 120 KM, ale zwijał asfalt dzięki 300 Nm.
  
 
TDi 90KM z grupy VAG jest dość dynamiczne dzięki pompowtryskom. Moment może nie imponuje "na papierze", co jednak nie oznacza, że auto jest słabe.

C8 o którym pisze Armani faktycznie jest bardzo szybkie, nawet z Dieslem (CR) pod maską. Na gierkówce jakiś gość Pugiem 806 (bliźniacze modele) bezstresowo poganiał mi 300M do 190 - 200 km/ h. Wtedy doszedłem do wniosku, że to autko jak dla mnie - komfortowy dupowóz, mogący podgonić na autostradzie

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
Zatrzymaliśmy się później z gościem na parkingu pogadać - podobno to 90 konne TDi Rocznik 2003
No i jakoś mi się wierzyć nie chce.... Chyba taka Ibiza nawet jest cięższa od Espero i jeszcze o 11 koni słabsza Chyba, że kolo



Od kiedy Espero 1.5 ma 101 KM ? Cale zycie myslalem ze ma 90
  
 
Cytat:
2005-05-30 13:32:25, Pycel pisze:
Od kiedy Espero 1.5 ma 101 KM ? Cale zycie myslalem ze ma 90


Jasna sprawa że ma 90 KM, tak samo zresztą jak ta Ibiza.
Tylko te momenty obrotowe ...
TDI 210 Nm przy 1900 obr/min
Espero 137 Nm przy 3600 obr/min

Czyli niestety nawet Škoda Octavia "kasuje" Espero pomiimo swojej wagi 1285 kg (Espero 1103 kg) a co dopiero mówić o Ibizie
  
 
ja wczoraj jadac z kumplami peugeotem partnerem hdi 2.0 objechalismy jakas starsza bejce - ciemno bylo, koles z laska w bejcy chcial pokazac a ze partner jak na vana ma cholerne ambicje, pedal w podloge i bejcy nie bylo - facetowi musialo byc strasznie glupio przed kobieta ze go jakis francuz objezdza jak chce
  
 
ja mam 1,5 l i co do przyspeszania to wiadomo jest to silnik tzw. wysokoobrotowy i trza wcisnac gaz i ruszac z 2 a pozniej szybka zmiana na 4 i chyba to co obiecuje fabryka jest bez problemu zwlaszcza na benzynie bo na gazie to wiadomo ekonomicznie ale nie szybko i przynajmniej u mnie max. 160 ale gdzie sa takie drogi ze
  
 
??? ze jak??? na gazie max 160??? a niby czemu...

a co do drog to jest ich sporo... ok nie w naszym pieknym kraju ...ale sa...

ETomek
  
 
Cytat:
2005-05-30 13:32:25, Pycel pisze:
Od kiedy Espero 1.5 ma 101 KM ? Cale zycie myslalem ze ma 90



Akurat DeeJey'a Espero tyle ma. I to na gazie.

Po polerce chyba ma prawo, nie?
  
 
z jakismiesiac temu scigalem sie z passatem kombi B5 TDI i szlismy leb w leb niewiem ile to koni mialo a innym razem zloilem astre clasic 1.7 diesel niemialem z nia zadnych problemow.


[ wiadomość edytowana przez: Bartek1112 dnia 2005-05-30 20:07:57 ]
  
 
Cytat:
2005-05-30 19:08:27, QLogic pisze:
Akurat DeeJey'a Espero tyle ma. I to na gazie. Po polerce chyba ma prawo, nie?



no i na wtrysku gazu przeciez

a co do lojenia to ja loje zywczyka bo ten upal to katastrofa jak dla mnie

[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2005-05-30 20:30:16 ]
  
 
Cytat:
2005-05-30 16:53:46, rudi pisze:
ja mam 1,5 l i co do przyspeszania to wiadomo jest to silnik tzw. wysokoobrotowy...



Z tym się zgodzę.

Cytat:
... trza wcisnac gaz i ruszac z 2 a pozniej szybka zmiana na 4 i chyba to co obiecuje fabryka jest bez problemu...



Jeśli dobrze zrozumiałem ruszasz z dwójki, po czym zmieniasz bieg na 4- ty z pominięciem 3- go???

Ciekawa taktyka

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2005-05-30 20:32:40, SpeedR pisze:
Jeśli dobrze zrozumiałem ruszasz z dwójki, po czym zmieniasz bieg na 4- ty z pominięciem 3- go??? Ciekawa taktyka Pozdrawiam - SpeedR



hmm..myslalem o obrotach..ale czy chodzilo koledze o obroty czy o biegi jakby nie patrzec albo sie przejezyczyl..albo ma skrzynie tylko z parzystymi biegami
  
 
Słuchajcie rudiego ... on mówi co wie
  
 
Cytat:
2005-05-30 20:04:48, Bartek1112 pisze:
a innym razem zloilem astre clasic 1.7 diesel niemialem z nia zadnych problemow.



Przecie toto ledwo jeździ.
  
 
Czyli uważacie, że jak dostałem o długość maski do 110 to nie jest porażka ?
Dodam jeszcze, że na jedynce odjechałem konkursowo , ale później