W końcu kupiłem....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1 ABS nie działa-możecie napisac gdzie komp absu sie znajduje(w ogóle nia świeci sie kontrolka nawet na chwile-inne kontrolki jak np. silnika,poduszki i pasów się świecą)

2 klima nie zrobiona(500 zł opuścił-parownik do lutowania poszedł jak naprawia to nmam przyjechac założą i dopłace gościowi te 500 zł), pzry wyciąganiu parownika spierdzieliło sie coś ze światłami(wcześniej były wszystkie a teraz są tylko długie i halogeny)

3 drążek lewy do wymiany(końcówka drążka)-możecie napisąc jakie koszta z robocizną??

Dzięki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi(wiadomo auto uzywane nigdy nie jest idealne
  
 
ad.1. powiem Ci ze dosyc dziwna sytuacja z tym absem...moze kontrolka abs zostala odpieta zeby nie widziec ze absu nie ma?to bylby chyba najwygodniejszy wariant bo prawdpodobnie dalej przyczyna usterki bylyby pekniete przewody....
2pare topikow nizej chlopacy pisza ze lutowanie skraplacza jest bez sensu, bo jestto duza prowizorka
3. koncowke kupowalem za 26zl chyba...nie wiem jaka jest cena montazu
niech Ci auto sluzynapewno bedziesz zadowolony
  
 
moim zdaniem..jesli chodzi o koncowki to warto od razu zrobic dwie..bo potem i tak obowiazkowo zbieznosc a druga ci pewnie lada moment poleci..to dosc prosta robota..ja raz sam to zrobilem tzn wymienilem koncowki i tylko pojechalem na zbieznosc..trzeba tylko pamietac ze z prawej strony gwint jest w przeciwna strone..ja nie wiedzialem
  
 
przy okazji chce sie pochwalić że drzwi nie są od spodu pordzewiałe-pierwsza rejestracja w niemczech to kwiecień 1995r,
radio ładnie gra i ogólnie jestem zadowolony-tylko te światła-wczesniej działały a teraz nie(jest luźna wtyczka ale nie ma gdzie jej włożyć gość mi tłumaczył ze to od skaraplacza ale on sam sie nie zna-jak zauwazyłem przy każdej lampie są po 2 wtyczki,bezpiecznik nie przepalony,po przekręceniu przełącznika deska jest podświetlana i tył się świeci...
, czy gdzies są jeszcze bezpieczniki w tym aucie oprócz tych koło aqu(dziwne tam jest tylko 6 bezpieczników i jakieś przekaźniki )
  
 
Cytat:
2005-05-31 06:46:18, 79adam79 pisze:
czy gdzies są jeszcze bezpieczniki w tym aucie oprócz tych koło aqu(dziwne tam jest tylko 6 bezpieczników i jakieś przekaźniki )



Oczywiście... tam gdzie w większości aut czyli wewnątrz... no dobra - zajrzyj z lewej strony kierowcy, tak w okolicach lewego kolana.
  
 
dzieki sprawdze po pracy, zastanawia mnie jescze kolor autka-jest to ciemna śliwka (nie wiśnia) nawet na przeglądzie jest wpisany fioletowy??? a w oznaczeniach na różnych stronkach jeszcze z takim kolorem sie nie spotkałem??
  
 
Cytat:
2005-05-31 06:55:50, 79adam79 pisze:
dzieki sprawdze po pracy, zastanawia mnie jescze kolor autka-jest to ciemna śliwka (nie wiśnia) nawet na przeglądzie jest wpisany fioletowy??? a w oznaczeniach na różnych stronkach jeszcze z takim kolorem sie nie spotkałem??



A zobacz jaki numer masz wybity na lakierowanyj tabliczce, na przednim pasie po otworzeniu maski. Takie xxU
  
 
Cytat:
2005-05-31 06:55:50, 79adam79 pisze:
dzieki sprawdze po pracy, zastanawia mnie jescze kolor autka-jest to ciemna śliwka (nie wiśnia) nawet na przeglądzie jest wpisany fioletowy??? a w oznaczeniach na różnych stronkach jeszcze z takim kolorem sie nie spotkałem??



Ano właśnie, ja też się jeszcze nie spotkałem z takim kolorem, dopóki nie kupiłem swojego Espero. Cecha wspólna - mój też jest z Niemiec, może na tamten rynek mieli inne kolory? Gratuluje zakupu
A te literki przy tabliczce też sprawdzę przy okazji.
  
 
co klimy to nie ma ci sie bawic w zadne lutowanie bo to lipa potrzyma tydzien i pusci a ze zbierznascia to najlepiej 2 koncowki od razu wymienic bo znajac zycie to regulacja na 2 bedzie zapieczona i byc moze bedziesz musiał ja wyciagac tak wiec bez sensu zostawiac stara
  
 
Gratuluję zakupu!
Mam nadzieję, ze będziesz tak samo zadowolony jak ja. Jak naprawisz klimę, to daj znać, jestem żywo zainteresowany.
  
 
pytanko dotyczace silnika:
jak odkręce korek wlewu oleju to chlapie troche olejem,jak wyciągne bagnet to nic nie leci ,nawet na przygazówce-w golfie miałem podobnie tylko tutaj o wiele wiecej tego leci po odkręceniu korka-wąż od odmy dziurawy ale jest suchy-znajomy mechanik tłumaczył mi że ten typ tak ma(silnik górnozaworowy czy coś tam..-na tyle to sie nie znam )
robiłem przegazówkę na 5000 obr. i silniczek nie dymi,przyspieszenie ma,popychaczy hydraulicznych wogóle nie słychać (w seacie rodziców słychać ułamek sekundy,w golfie szklanki grały z 5-10 minut)

ps. światła w końcu świecą-sam poprawiłem po partaczu-sprzedawcy
  
 
nie jestem pewien ale na chlapanie z korka moze miec to ze walek rozrzadu jest w glowiczce u gory....
  
 
nie bedzie chlapało bo pokrywa ta na samej górze ma osłone z plastiku taka cos w kolorze kosci słoniowej jak odkrecisz korek to nie widzisz przecierz wałka bo ci go zasłania ta ki plastik i własnie dzieki niemu nie chlapie olejem a jak nie masz tego plastiku to dedzie chlapało bo nie wszystkie esperaki to miały taki plastik sorka za składnie zdan
  
 
to ja chyba widze walek z tego co pamietam, i tej klapki nie mam
  
 
no a jak n ie chlapie z miarki oleju to tylko sie cieszyc i jezdzic
  
 
Cytat:
2005-05-31 22:57:53, marcin21100 pisze:
nie bedzie chlapało bo pokrywa ta na samej górze ma osłone z plastiku taka cos w kolorze kosci słoniowej jak odkrecisz korek to nie widzisz przecierz wałka bo ci go zasłania ta ki plastik i własnie dzieki niemu nie chlapie olejem



To bylo cos takiego? Pierwsze slysze.

I czego to sie trzyma?
  
 
cała elektryka działa (szyby,lusterka,podgrzewanie lusterek,antena,centralny zamek) - nie podobają mi się tylko szyby,ładnie się otwierają,szybko do pewnego momentu np. do połowy żeby dalej otwierać(zamykać się powoli), czy to trzeba przesmarować(uszczelki prowadnice )czy od razu po silniczki do POLMOZBYTU
  
 
Przyzwyczaj się. A zresztą z klimą masz? Jak tak, to Ci często nie będą potrzebne.
  
 
Cytat:
To bylo cos takiego? Pierwsze slysze.

I czego to sie trzyma



było było tylko nie w kazdym 1,8 i 2.0 a w 15 nie widziałem
a trzymna sie pokrywy jest w niej na stałe
  
 
I wkońcu zarejestrowany, ubezpieczony i 100 kilometrów dzisiaj zrobiłem bez problemu, super sie jeździ dosłownie płynie, troche końcówke drążka słychać ale znajomy mechanik zrobi to za 100 zł w poniedziałek-byłem sprawdzić zawieszenie specjalnie przed jutrzejszą trasą 300 kilometrową i w sumie wszystko cacy tylko ta końcówka...
Ale narazie jestem very happy i żonka w niebo wzięta tą wygodą i komfortem


Az się nie moge doczekac jutrzejszej trasy-zauważyłem jednak ze światełka jakieś tajkie słabe są ale w golfinie po założeniu przekaźników problem zniknął i myśle że znajomy elektryk z tym sobie poradzi(w golfine skasowałmnie za przekaźniki 50 zł)