| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-02 19:20:40 Witam w kolejnej części kącika znerwicowanego drivera
Jak zwylke Essi dba, aby każdy kolejny dzień dostarczał okazji do porzucania "kuwami" oraz innymi epitetami. Po wizytach u masy mechaniorów w celu zdiagnozowania awarii (czyli dlaczego nie mam 11 sek do 100) i wydaniu równie dużej ilości kasy na kolejne diagnozy oraz części wrócilem do serwisu turbosprężarek i tam nagle okazało się, że wywaliłem kasę w błoto Gość odpiął węża od odmy i oczom ukazał się obraz rozpaczy Pełno w niej oleju...
I teraz pytanie. Czy można jakoiś zatkać odmę i olać ją aby nie brudziła mi turbinki, czy może raczej szykować fundusze na wymianę pierścieni? Pozdrawiam tradycyjnie znerwicowany i zdruzgotany Smoku |
semisok ford escort Piastów | 2005-06-03 00:15:40 przed wczoraj byłem na regulacji pompy u dieslowca i pytałem o olej w turbo - bo myślałem że mi padło - powiedział że wszystko z turbo ok i że to olej z odmy- więc pytam czy to niczemu nie przeszkadza - powiedział że nie i że jedynym sposobem naprawy jest wymiana pierścieni - powiedział również że nawet w samochodach z przebiegiem 30 -40 tyś zbiera się olej w turbo przez odme - na szczęście powiedział że mój silniczek jest w stanie super i po pierścionki żebym się zgłosił przy stanie licznika 400 tyś a koszt u mnie to około 1400 zł i przyspiesza 11,5 do setki |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2005-06-03 13:43:51
Ja bym nie wchodził w wymianę pierścieni - cylinder przecież nie jest idealnie okrągły, jeżeli masz przedmuchy. Założenie nowych pierścieni może rozkaliborwać jeszcze bradziej cylindry....choć znam przypadki, że założenie nowych pierścieni dało pożądany efekt... ![]() |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-04 00:17:40 Dzięki za odpowiedzi, częściowo rozjaśniły mi umysł i mam nadzieję, że nie podzielę losu mariobrosa
A teraz garść newsów z pola walki: 1) Odma jest zaolejona, ale jak mi Vodun powiedział u niegoi też jest mokra... Ale turbo vznetowy Essi jeżdzi nieporównywalnie lepiej
2) Oleju kompletnie nie ubywa 3) Spod korka nie dymi ani nie rzyca olejem, nawet po przygazowaniu 4) Testy optyczne zakończyły się sukcesem, przy depnięciu pedału w popdłoge i maksymalnym obecnym odejściu obserwatorzy nie zauważyli dymu z rury Podsumowując - nic już kurna nie kumam. Może Wilk miał rację, może powinieniem czule mówić do autka, ale jak narazie stać mnie jedynie na groźby, że jak nie zacznie jeździć to sprzedam go Cyganom do tuningu optycznego. |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-04 02:01:29 Mam podejrzenie, że u mnie z odmy olej zasysała truposprężarka. Drugi koniec odmy jest doprowadzony do kołnierza między śmigiełkami a filtrem powietrza... |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-04 19:47:27 Odma zdemontowana przedwczoraj i wymyta. Dzisiaj oglądałem i dalej jest sucha. Czyli zbierał się w niej olej już jakiś czas. Czyli wyłączając remont silnika i turbosprężarki pozostaje pompa |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-05 08:56:02 OT - Cuevas, zarejestruj się proszę na forum ![]() |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-05 14:27:23 Cuevas, oto jak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy
- wymienione filtry paliwa, powietrza, oleju - wymieniony olej z Mobila mineralnego na Mobila mineralnego - do setki ma ok. 16 - 17 sek - nic nie blokuje dostępu powietrza do puchy i intercoolera - ostatnie tankowanie - 8,5l/100km. Jazda raczej spokojna. ERG jeszcze nie sprawdzałem, zrobię to przy najbliższej okazji. Dodam jeszcze, że turbinka jakby ciut głośniej chodziła, jednak przedmuchów żadnych nie stwierdziłem. Cały obwód był kontrolowany i nic nie znalazłem. Jeszcze jedno - dość głęboko muszę deptać pedał gazu. [ wiadomość edytowana przez: Smoku dnia 2005-06-05 17:30:14 ] |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-06-05 17:30:28 Jeszcze jedno... Prośba do kolegów z TD. Czy przy dodaniu gazu pracuje wam dzwignia zaworu upustowego w turbosprężarce? Bo u mnie stoi i zastanawiam się, czy to nie jest przypadkiem to.
|