Kupie silnik do malucha 650.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie kupie silnik moze byc calkowita seria, musi byc w dobrym stanie i z okolic małopolski.
  
 
interesuje cie blok, korby walek wał, cylindry - po remoncie przejechal z 1000km. wymienione byly pierscienie, walek prawie nówka.niestety tylko dol - reszta sprzedana.
  
 
wolał bym juz zlozony, ew moze byc bez osprzetu ale sam motor kompletny i w dobrym stanie.
  
 
u mnie silnik lezy w piwnicy
fakt faktem nie jest pierwszej mlodosci ale to orginalka z 77 roku no poza gora i kolem zamahowym ma alternator
glowice robilem w maju rok temu ale cos zawory graja - chyba sie panowie w warsztacie nie przylozyli - mnie nigdy nie zawiodl ale trza by go doinwestowac

puszcze z altkiem niedrogo
pozdrowki
  
 
Cytat:
2005-03-21 22:39:03, NAZIK pisze:
u mnie silnik lezy w piwnicy fakt faktem nie jest pierwszej mlodosci ale to orginalka z 77 roku no poza gora i kolem zamahowym ma alternator glowice robilem w maju rok temu ale cos zawory graja - chyba sie panowie w warsztacie nie przylozyli - mnie nigdy nie zawiodl ale trza by go doinwestowac puszcze z altkiem niedrogo pozdrowki


a co dokladnie mu jest? jak cylindry tloki pierscienie? jaki przebieg jaka cena .

Ps, szykuj fure na rajdy
  
 
co nikt nic nie ma?
  
 
ja mam ale silnik z rallycrossu
  
 
Cytat:
2005-03-21 21:28:47, Pat_kdb pisze:
interesuje cie blok, korby walek wał, cylindry - po remoncie przejechal z 1000km. wymienione byly pierscienie, walek prawie nówka.niestety tylko dol - reszta sprzedana.



u mnie musisz zalozyc glowice - reszta jest dolu nieporozkrecana.
  
 
rino moj silnik ma ....250 kkm (mam na niego fakture zakupu z 78 roku)
ale jest na wloskich czesciach (wal, korbowody itp) i naprawde nie balem sie podrozowac nim do poznania itp.
problem w tym ze glowice chyba nienajlepiej przygotowalem
zdarza sie ze slychac delikatne stukowe oraz zawroki graja ale mysle ze to wszystko wina glowicy
na poprzedniej bylo wszystko ok ale byla starego typu i poszedl gwint od kolektora wiec sobie na szybkosci inna przygotowalem

przerobilem w nim dolot, ma lekkie kolo, w gazniku cos tam strugalem , dysza 117, wydech - wupex, no i alternator 150 za to chce
papier jest i wszystko

tak piszac skromnie to wiele osob mowi ze wloskie waly sa bardzo twarde i trwale no i wywazane, a schwepes mowil mi ze korbowody byly przeswietlane
  
 
Cytat:
2005-03-23 07:48:55, Rino125p pisze:
co nikt nic nie ma?


ja mam ze trzy ale w czesciach ;]
  
 
Cytat:
2005-03-23 17:29:22, SzymonX pisze:
ja mam ze trzy ale w czesciach ;]




No to tak samo jak ja i jeden to 600
  
 
do 600mam tez sporo czesci, heh yankee widzial heh i nie chcial odemnie wyjsc z gagarge
  
 
ja mam proste pytanie - ile wezmę za cały silnik malca sprzedając go na złom?? bo zastanawiam sie czy nie wziąść od gościa silnika (90zł) z prądnicą i w niewiadomym stanie (sprzęgło okładziny widzę jest w miarę i tłumik prawie nówka ale rzemka) gaźnik lipa i głowica lipa bo nie utwardzona, tłoki, cylindry, wałki też nie liczę żeby były ok, więc tak myśle wtdrzeć tylko tłumior, sprzęgło i blachy a reszta na złom. co Wy na to panowie?
  
 
Ja mam silnik do opchniecia, cały kompletny z pradnica, gaziorem, obudowami, daje jeszcze do tego starego wupexa, rozrusznik, silnik nigdy niebył rozbierany, od pierwszego własciciela po przebiegu 60tys Moja cena to 90 zł, jak znajde to jeszcze cos dorzuce do niego...