| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-06-07 00:13:06 witam!
jak juz mowiłem mam resor sklepany na 15cm+pióro, sprężyny ciachniete o zwój, hartowane i dogiete.. no i na gladkich asfaltach jak wchodze w zakre (taki 90stopni) to tył mi wyprzedza, i poprostu robie "drifta"
wy tez tak macie? przód trzyma a te tył jakby puszczał.. zbieznosci jeszcze nie robiłem, z tyłu jest negatyw oczywiscie.. |
layer Fiat CCS Tychy | 2005-06-07 00:43:07 A jak wygląda u Ciebie sprawa z kołami, oponami i ciśnieniem w nich? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2005-06-07 00:58:31 i czym tu sie przejmowac?? ja jak mialem z tylu 155/65 hankooka to takie bokensy zapodawalem na skrzyzowaniach ze szok...teraz po tym jak bylem zmuszony wrocic do 135/70 z tylu juz nie ma tak lekko. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-06-07 07:01:51 Coś musi puścić , ale ustaw zbieżność bo daleko nie zajedziesz![]() |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-06-07 07:27:26 twoj problem polega na tym ze masz przod sztywnijszy niz tyl.i tu jest caly problem.standard.poza tym pewnie do tego dochodzą seryjne amortyzatory z tylu i wszystko jasne |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-07 07:31:53 taki prblem to nieproblem....u mnie na skretach przod wypierdala i tyl tez ...... |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-06-07 08:31:51 u mnie na zakretach wlasnie tez tyl wyprzedza. z tylu byleuciete sprezyny itp, przod klepany resor i seryjne amorki niestety... |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-06-07 10:41:23 no to jest fakt.. przód jest troche sztywniejszy niz tył...
ale w sumie nie jest az tak twardo.. kowal si euparł i zrobił mi resor na 15cm+ 2 pióro i nawet jest git, tylko przód stoi wyzej niz tył i nie za fajnie to wyglada.. cisnienie w kołach? no bede musiał sprawdzic ale zawsze wale o 0,1 wiecej tzn tył 2,1 przód 1,5 amory prawie nowe- gabriele i powiem wam ze nawet daja rade opny- NAVIGATORY? moe one nie daja rady? |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-06-07 11:02:04
masz amory lipne i za twardy przód w stosunku do tyłu |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-07 11:14:05 czyli tył bilstein a przod starczy nowa seria? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-06-07 11:16:25 4x bilstein |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-06-07 11:54:12 bede suzkac ale jak troche dojde do kasy;/ |
blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2005-06-07 13:34:02 u mnei cos takiego znikneło kiedy ząłozyłem twarde na amorki na tył ... i zminiłem kołą na seryjne ...
było 155/65 i seria z tyłu nowa i tył latał jak chciał ... (twarde mało skrocone sprezyny) ... opony sie troche zjechały i przestąło byc fajnie ..
ja zrobiłem tak ze dałem na tył twarde a ten owe na przod ... (resor na 8cm +pioro) i jest teraz w sam raz ... ale nadal trzeba czasem na tył uwazac ... ![]() |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2005-06-08 22:27:44 Żeby już nie zaczynać nowego tematu...
potrzebne mi jakieś w miare sensowne amortyzatory, najlepiej nowe, wytrzymałe, które można dostać od ręki, najlepiej gdzieś w pobliżu Płocka (jakieś 100-150 km). Raczej twarde - KJSy i te sprawy. Obecnie sprawa wygląda u mnie nastęująco: resor sklepany na ok 15 cm bez dodatkowych piór, sprężyny ucięte o ok. 3/4 zwoja, koła "12, niedługo będą "13. Zastanwiam się też nad sprężynami z trucka i przyklepaniu trochę resora jeszcze. I teraz: co tu kupić żeby czuć się bezpiecznie? Do tej pory jeździłem na utwardzonych seryjnych, ale właśnie wyzionęły ducha. Sprawa jest pilna. |
![]() rallyman F&F Sympatyk GC8 SD | 2005-06-08 23:29:41
Ja to sie ciesze jak mi tyleczek ucieka a Ty masz problem
Ja myslalem ze jak robiac glebe to 3ba sie liczyc z pewnymi wybrykami
Cwiczyc odruchy i refleks |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-06-09 00:25:20 cwiczył to dopiero bede ...
a malucha narazie mam do jazdy na codzien.. mam nadzieje ze w tym roku uda sie nam (mnie i bratu) kupic cos na KJS... |
Zielik ASTRA I white HB Ostrów Mazowiecka | 2005-06-09 21:27:17 hmmm - ja mam na dzień dzisiejszy przód 132/12 a tył 165/12, lekko tył utwardzony przez gumowe wkładki między zwojami i trzyma się jak magnes... przód seria, z tym że z przodu mam magielka zamiast drążków... może to coś daje... naprawdę nie wiem. Ale pewny jestem tego że szerokie kapcie z tyłu bardziej pozytywnie wpłynęły na trzymanie się samochodu jezdni...
pozdrowionka |
PitusK F&F Sympatyk audi a3 Krakow | 2005-06-09 21:58:38 ja mam dosc twarde auto tyl dość nisko tyl taki maly negacik przod twardy tez dość i tyl wcale niegoni zreszta ja czasem bym wolal zeby odjezdzal ale tak sprawa wyglada na suchym natomiast gdy tylko popada robi sie gokart i trzeba miec wyczulone zmysly bo jest ciezko!!! |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-06-09 22:24:43
dopoki nie popada albo syfu nie bedzie |