Zna sie ktos na tym??:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiecie co, ale ten bak był juz wymieniany, bo mial zepsuty plywak... teraz natomiast mam tak, ze wlewam 5 litrow, jade ok 50 km i mam rezerwe... wlewam znowu piec litrow i jest polowa baku!! przeciez to nie mozliwe skoro on ma 30 litrow... wiec ja juz nic nie rozumiem, moze ten typ tak ma??
  
 
no cóż,niestety czujnik w baku to taka rzecz która sie psuje,wiesza,itd,wygląda na to że musisz jeszcze raz wyjąć bak i zmienić cały czujnik,albo chociaż spróbuj go dobrze wyczyścić(jeśli ci sie jakoś uda to rozebrać),podobno można włożyć czujnik od cienkiego,ale ja sam nie sprawdzałem więc głowy za to nie daje.
aha i nie zmieniaj baku tylko dopasuj czujnik.
powodzenia
  
 
Mechanizm czujnika , to drut oporowy nawinięty na półkolisty plastik i przesuwajaca się po nim blaszka . Z biegiem czasu drut się przesuwa , a blaszka przeciera . Wyjmij czujnik ze zbiornika , wyjmij taką prostokątną klapkę , którą jest to wszystko przykryte i sprawdź . Innym powodem ogłupiania czujnika poziomu paliwa może być jakiś paproch , który wpadł do tłoczka , który ma za zadanie niwelowanie ruchów czujnika przy przechyłach na zakrętach , czy przelewaniem się paliwa po zbiorniku podczas hamowania , czy przyspieszania
  
 
Mechanizm czujnika , to drut oporowy nawinięty na półkolisty plastik i przesuwajaca się po nim blaszka . Z biegiem czasu drut się przesuwa , a blaszka przeciera . Wyjmij czujnik ze zbiornika , wyjmij taką prostokątną klapkę , którą jest to wszystko przykryte i sprawdź . Innym powodem ogłupiania czujnika poziomu paliwa może być jakiś paproch , który wpadł do tłoczka , który ma za zadanie niwelowanie ruchów czujnika przy przechyłach na zakrętach , czy przelewaniem się paliwa po zbiorniku podczas hamowania , czy przyspieszania
  
 
Ja mam podobny problem tylko ze w Ritmo Ostatnio nalalem za 50zl (11L) i dalej mi swiecila rezerwa Wkurza juz mnie to.a wskazowka rzeczywiscie u mnie skacze jak chce, drobne przechylenia, dolki - odczuwa wszystko. Tez rozbiore to i pokukam
Pozdrawiam.
  
 
Z drutem oporowym to kiepska sprawa bo jest nawinięty bardzo blisko siebie i trudno to naprawić
Najprawdopodobniej tu tkwi problem.Jeżeli te druciki się pozwierają to wskażnik głupieje ponieważ drut oprowy w czujnku jest jednym elementem mostka , drubim ramieniem jest cewka wskażnika paliwa a pozostałe ramiona są opornikami.Osobna sprawa to wskażnik rezerwy który się świeci kiedy zostanie zwarty do masy osobny styk w czujniku(po osiągnięciu minimalnego stanu paliwa).i