Podzespoły do tuningu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Aktualnie mam w ofercie wiele podzespołów tego typu zabawy zegary fotele kubełkowe pasy szelkowe ( wsio z homola FIA) klatki bezpieczeństwa zawieszenia koni, H&R, BILSTEIN uklady wydechowe podzespoły sportowe i wiele wiele innych
  
 
Potrzebuje komplecik sprezyn sportowych - najlepiej KAW 65/40. Moze byc cos innego rownie twardego i koniecznie -40 natyl. Przod 65 i wiecej. Czekam na propozycje.
  
 
4 sprezynki sportowe do essiego jak rozumiem to jes koszt okolo 900 zł dokladnie musiał bym sprawidzic ale do tego potrzebuje rok prod model i silnik jaki jest
  
 
przesadzilem heheh wzaleznosci od modelu ale komplet sprezyn firmy G&M 35mm w okolicach 350-400 zł jak i nie taniej

no hyba ze chcesz cale zawieszenie np gwintowane czy sportowe jakies niskie KONI czerwone lub żółte w dobrych cenach jest za komplecik albo tuningowe H&R

[ wiadomość edytowana przez: szperacze dnia 2005-07-16 20:06:12 ]
  
 
Mam komplet amorow KONI SPORT adjustable wiec raczej nie chce kitow Potrzebuje springi - komplet 4. Moj Essi to MK7 98 rocznik silnik 1.6 - to wszystko w profilu jest wystarczy kliknac

Wypisz prosze do jakich kompletow sprezyn masz dostep i za jaka dokladnie kase- interesuja mnie tylko naprawde twarde springi.
  
 
Nosek - narazie to duzo slow kolega napisal - malo tresci
  
 
no wiec tak z tego co patrze to kurde ze sprezyn tylko G&M robi jako same sprezyny Eibach i H&R nie robia do escorta albo nie wiem wiec tak te G&M 4 sprezyny po 35 mm w dół 330 zł za zestaw no hyba ze chcesz naprawde twardo to polecam zawias gwintowany bilsteina lub H&R ja aktualnie mam Bilsteina PSS9 na gwincie uzywam go w rajdach i naprawde fajnie tłumi na progresywnej sprezynie niezłe zaiweszenie
  
 
Moze bys podal przykladowe ceny kitow i gwintow...?
Bo tak to nic nie wiadomo...
NP. do takiego essiego 93r 1,6..
Jakie firmy, jakie obnizenia i najwazniejsze jakie ceny...
  
 
Ale ja napisalem ze mnie interesuje -40 i wiecej !!! -35 nie wchodzi w gre. Aczkolwiek mysle ze Emilio bedzie czyms takim zainteresowany.
  
 
a wiec

Bilstein PSS9 gwintowany z progresywna spręzyną ok. 4.500
Bilstein B6 SPORT ok 2.100
Bilstein B4 GAS 1.400
Bilstein B8 SPRINT 2.400
H&R gwintowany 2 sprezyny na amortyzator ok. 3.500
KONI żółte ok. 530 za 1 amorek
Koni czerwone ok. 450 zł za 1 amorek
Sprezyny G&M 35mm - 320 zł komplet
Storzek K&N - ok. 400
wkładka filtra K&N - OK. 200
Sportowy układ wydechowy od 1200 do 1700
kierowaja skurzana MOMO - od 640 do 800

co do zawieszen jutro napisze bo musze sprawdzic czy bilstein B4 B6 B8 jest ze sprezyna czy nie Tak samo Koni jak co to pisac to podam cene jak sprawa wygląda
  
 
Te Billsteiny to pewnie bez sprezyn ... ale poczekajmy na oficjalne dane No nic ... ja tu dla siebie nic nie znajde

Z tymi fotelami dalej mi nie odpisales czy masz w skoorze czy nie ????
  
 
fotele,firmy, ceny !!!
  
 
ceny sklepowe.....

nosek jak chcesz naprawdę betonowe springi to KAW spełni świetnie to zadanie.....do tego jak skręcisz koni na hard to jest poprostu masakra
  
 
Cytat:
2005-07-16 22:07:28, szperacze pisze:
ja aktualnie mam Bilsteina PSS9 na gwincie uzywam go w rajdach i naprawde fajnie tłumi na progresywnej sprezynie niezłe zaiweszenie


Czy jest możliwość umówić się na przejażdżkę ? Chciałbym zobaczyć sobie, jak pracuje taki billy. Może się zdecyduję.
  
 
No mi sie tez wydawalo ze ceny sklepowe ...

A co do KAW to wiem jakie sa Przecia mam takie tylko jedna zlamana. Tak sie wywiaduje co moge kupic
  
 
aktualnie nie mam uata bo skladamy RS na Brodnicki jak wszystko wypali to powinnsmy byc autem na PZ w pierwsza niedziele co do foteli to nie nie sa w skrórce sa to orginalne RECARO z RS zawieszenie owszem mozesz miec beton a jak z jego tłumieniem ?? po co beton nie lepiej wspawac stalową rórke ?? KONI ma dobre zawieszenia jezdzilem na nich ( Fakt ze po rajdzie szło do kosza bo ine wytrzymywało tempa) ale z zawieszeniem trzeba jeszcze pomyslec troszke jak zrobisz "beton" nie odpowiednio spasowany to bedziesz skakał jak ping-pong po drodze na tor ok "beton" ale na nasze drogi do normalnej jazdy przy wyprzedzaniu jak sie z koleiny wypluje to nei bedzies wiedzial gdzie jestes 2 sprawa ze buda moze nie wytrzymac i moga pękać kielichy i taka mała podpowiedz polecam przerobienie zwrotnic przednich w escorcie gdyz przy twardym zawieszeniu i szybszej jezdzie po zakretech gną sie amorki

Fotele
Sparco od 740 za Sprinta do 8.000 za S -Light Circuit
Sandtler od 615 do 1800
Sabelt od 1000 do 4000

Ceny sa zróznicowane zlezy za jaki fotelik czy Kubeł z Homologacja FIA czy jakis tuningowy skórka czy co tam a co do cen ktos mowil ze ceny sklepowe hehe zadzwon do firmy ZERKOPOL mieszczacej sie w warszawie (oficjalny przedstawiciel i servis BILSTEIN w Polsce) za zawieszenie PSS9 za ktore dalem ok 4.000 oni chcą cos koło 6,000 wiec zeczywiscie mam nie konkurencyjnce ceny



[ wiadomość edytowana przez: szperacze dnia 2005-07-17 00:38:21 ]
  
 
micab tak dla porównania nie wiem jak ty ale ja u nas na basenie od 0kmh na wjezdzie przy łózyckiej w połowie tak jest takie jak by podbicie odrywam 4 koła
  
 
ja nie odrywam 4 kół bo moje auto to nie rajdówka i tak nie jeżdżę.....zawieszenie mam koni i sprężyny kaw, skręcone na soft bo nie ma potrzeby na hard, pomimo tego jest bardzo twardo....ale jazda jest super zwrotnice mam seryjne i amorki się nie krzywią, kielichy też nie pękają pomimo że mam cabrio
  
 
turystyczna klatka bezpieczeństwa, 3D oczywiście, jak dostępne, w jakich cenach i jakie są wycinanki
  
 
Sklep, czysty sklep.