Hydro-rekaw

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos ma schemat lub opis jak zrobic hydrauliczny rekaw ?
podobna mr Kania zrobil niezalezny uklad z 4 zaciskami na kole ...
czy mogłbys zdradzic rabka tajemnicy ?
  
 
4 zaciski na kolo ??????

Jak ma osobne zaciski od rekawa to niech poprostu da pompe sprzeglowa tylko redukcje gwintow dorobi.
  
 
tak to wygląda:
baremu chodziło o dwa zaciski na koło
  
 
Rozmawiamy z kolegami na forum mielismy fotke porshe a tu patyrze kant.
Puscilem fotke i oto komentarz :
" garret (0:10)
widac ze zdjecie jest rozmazane
garret (0:11)
szczegolnie w poblizu piasty"

Mam pyatnie czy jest jakas fotka w trakcie produkcji ???

  
 
Nie to fotka kiedy kania ze schwepesem naprawiali półoś. Na takich hamplach jezdzi 125p kani, i niejeden juz to widział
  
 
Ale czy sa jakeis inne fotki tego układy zeby pokazac.

Ps. Te koszulki to dowolny wzór ????
Bo kto wie
  
 
tu jest reszta ukladu..


na filmie ( tragedy... ) powinno byc widac przez felge.. na homologacji F.I.S.A ( link ) tez widac ze da sie zamontowac..
  
 
Zgwałćcie Kanię na jakiś artykuł o tych przeróbkach Nie ma gadania - jest w Klubie - niech coś napisze
Napaliłem się na takie hample
  
 
a orientuje sie ktos jakie duze tloczki sa w fiacie regata 100S ? klocki sa takie jak do uno turbo, tylko ze felgi potrzeba 14tki miec... da sie to jakos zalozyc zeby weszlo w 13tke i czy w ogole jest sens ?
  
 
hamulce od uno turbo da sie zalozyc do cc lub sc przy felgach 13" tzn ze mozna
  
 
Cytat:
2003-04-13 00:47:45, Remias pisze:
Zgwałćcie Kanię na jakiś artykuł o tych przeróbkach Nie ma gadania - jest w Klubie - niech coś napisze
Napaliłem się na takie hample



sam mu to powiedz
to jest wykminka i wszystko jasne
  
 
No nareszcie jakieś ciekawe fotki ręcznego , z czego jest ta pompka i może jest jakaś fotka z przodu tego mechanizmu ???
  
 
na autoklubie jest temat o hydrorekawie moze sie przyda komuś
Kliknij tutaj prosze ja ciebie
  
 
pompa jest zapozyczona od fiata 125p stary model (pompa dfo sprzegla do kupienia w kazdym sklepie za okolo 49zeta)
postawac terzena stelaz i obrycic ciegno do linki i wykonac z niedo popychacz,
zaciski od recznego to fiat 125p przednie (zostaly po zalozeniu 2 tloczkowych od lady)
problem jaki wystepuje to pospawac stelaz dzwigni zeby sie nie wyginal, zrobic redukcje na pompie bo inna srednica
i koszmar czyli kryza trzeba dwie rozciac tak by uzyskac z niej mocowanie prowadnicy (strzemienia )zacisku
i rowna odspawac do pozostalych tak by mozliwy byl montaz
2 zasciskow po jednej stronie,

Tak wiec idac id zbiorniczka (lada lub stary fiat pojedynczy zbiorniczek),przewod giatki do pompy doprowadzajacy
plyn, pompa na stelazu z dzwignia, redukcja na mniejsza srednice
przewod stalowy badz miedziany , przewod giatki od podwozia do mostu , trojnik, przewody prawy lewy, znow giatkie i zaciski.
i gotowy rwczny
zalac plynem i odpowietrzac
popdciagac raczke zaciagnac odkrecic odpowietrznik i znowu do odpowietrzenia

P.S.
myle ze dosc jasno opisane
  
 
Cytat:
2003-04-15 02:48:13, kania_ pisze:
koszmar czyli kryza trzeba dwie rozciac tak by uzyskac z niej mocowanie prowadnicy (strzemienia )zacisku
i rowna odspawac do pozostalych tak by mozliwy byl montaz
2 zasciskow po jednej stronie,


Niestety ale nie rozumiem jak z mocowaniem
moglbys jakos bardziej organoleptycznie opisac
  
 
Kania, moglbys wkoncu napisac artykuł o tych hamulcach juz tyle osob o to pyta a ty sie z tym zbierasz juz od prawie roku

PS Nie zrozumiale w dalszym ciągu
  
 
wlasnie skonczylem z kumplami z BTR wsadzac 1.8 do poldka
frankowi w poldku 2.0 zmienilem podpowre walu, mlodemu
pomoglem przy tipo , i porobilem troszki przy kancie
moze jak znajde chwilke czasu
  
 
Cytat:
2003-04-18 23:58:31, kania_ pisze:
moze jak znajde chwilke czasu



Zajmie Ci to może z godzinkę - a ile radości sprawisz kumplom z F&F

Do roboty Kania!!

[ wiadomość edytowana przez: Remias dnia 2003-04-19 23:55:20 ]
  
 
artykul mam juz na kompie teraz trzeba sesje zdjeciowa
zeby byl pelen sukces
  
 
No to czekamy na efekty!!