Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2009-05-19 20:14:23 Może ktoś się podzieli wrażeniami? |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-05-19 20:20:42
A co przeszkadza Ci -40 w centrach handlowych? Tez mam tyle i nie jest to zaden problem, jest tylko trwadszy... jedyne nie podjezdzac pod sam kraweznik przodem bo dokladke mozna zgubic |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-19 20:36:26 Pewnie że warto. W escorcie miałem najpierw -60/-40 potem -80/-60 i jeździłem nim na co dzień, trzeba tylko było uważać na koleiny progi i dziury, bo nie raz zdarzyło mi się szorować podwoziem, albo walnąć wahaczem o koleinę.
Tobie przy 4x4 ekstremalnej gleby nie polecam, bo możesz zniszczyć wał albo dyfer, bo z tego co pamiętam to wystają sporo poniżej auta, ale jakieś -60 nie zaszkodzi Pierwszą rzeczą, którą kupiłem po zakupie mondeo była gleba [ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2009-05-19 20:37:06 ] |
kris2629 Sympatyk FEFK Fiat Punto Evo Piotrków Trybunalski | 2009-05-19 20:39:49
Te są wszędzie |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-19 20:46:05
ale te większe, to z czasem wychodzi na którą koleinę trzeba wjechać, a którą wziąć między koła |
WojZdzisiu Eska PS Design Pyrzyce | 2009-05-19 20:47:42 Ja jak teraz jade normalnym autem to mi niedobrze jest za bardzo buja Wole moją taczką na klocku drewnianym jeżdzić |
Matess Bielsko-Biała | 2009-05-19 21:05:57 ja tez polecam tak czy siak trzeba na dziury uwazac wkoncu to nie 4x4 |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-19 21:11:41
jak to nie? przecież Venom na rsa 4x4 |
BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-20 12:36:30 A gwint Weitec'a jest jakoś specjalnie twardszy od sportowych amortyzatorów i sprężyn obniżających ? Bo myślałem, że mi bardziej podpasowałby gwint |
Matess Bielsko-Biała | 2009-05-20 17:04:41
to byl taki skrot myslowy xD chodzilo mi ze to nie jeep |
_unnamed Ford Escort MKVII GHIA Warszawa | 2009-05-20 17:18:34 ... nie warto. Ale jak masz zdrowy żołądek to zakładaj - dużo bezpieczniej przy nagłym omijaniu przeszkody oraz... przy przejeżdżaniu przez progi
Ja mam -40/35. |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-05-20 17:22:08 To wszystko zależy tylko od Ciebie i Twojego stylu jazdy.
Jeden Ci powie: tak zakładaj i to najlepiej gwint, a drugi: nie zakładaj bo Ci plomby wylecą albo, że zaraz gdzieś przytrzesz. |
BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-20 17:39:44 Żołądek mam zdrowy a plomby to moje najmniejsze zmartwienie, pozatym ten gwint ma iść do 17" kół |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-05-20 17:53:14 Wiesz co ja Ci powiem, że w życiu bym nie założył twardszego zawiasu niż mam (seria XR + Bilstein B6).
Jak dla mnie jest za twardo. Prowadzenie jest dobre, ale jazda gdzieś dalej nawet przy lekkich nierównościach jest wpieniająca. Jeśli chodzi o obniżanie jak uważasz , natomiast przy obniżonym zawieszeniu amory muszą być twardsze i po prostu jeździsz taczką. Jak to lubisz Twoja sprawa. Jak będziesz kupował zawias to weź gwint najlepiej i dobierzesz sobie wysokość i twardość amorków już na aucie . Ps. Na nierównych drogach prowadzenie jest niepewne jak się ma twardy zawias, bo auto podskakuje. |
BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-20 17:57:00 Do podskakiwania i znoszenia auta na nierównościach jestem przyzwyczajony. Latam na 215/40/R16 więc już o komforcie zapomniałem dawno |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-05-21 06:31:56 No własnie, tyle ze 90% dróg jest nie rownych |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2009-05-23 17:45:48 |