Jakiej Firmy kupić części do zawieszenia w carinie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie musze wymienic gumy stabilizatora, sworznie, gumy wachacza oraz drążki stabilizatora. Nie chce pakować byle czego. Różne firmy sie oglaszaja ale nie mam zielonego pojęcia co wziąsc.
Dobrze by bylo jakies ewentualne namiary na sklep gdzie tez można kupic. Bardzo dziekuje za info i pozdrawiam

Carina E 2.0 16 v 95r kombi ( JT ) 3s-fe
  
 
Generalnie kicha
Gumy stabilizatora - co byś nie wsadził to będzie kicha Przy wyrobionych drążkach o 1-2mm mniejsze wystarczają na ciut dłużej, ale generalnie wytrzymają z 20-30 tys. km
Gałki wahacza... wsadziłem do siebie 555 i po roku słyszę początek stuków charakterystycznych właśnie dla gałek Niecałe 20 tys.km... A niby najlepsze dostępne na rynku...
Gumy wahacza - zapomnij. Przynajmniej o prednich przedniego.
Tylne gumy przedniego ? To, co sprzedają w JC/IC można by ewentualnie zaryzykować jeśli jest Made in Japan (NOK ? ). Inne rzeczy można o kant d..y potłuc. Wszelkie Ted-Gum'y i inne wynalazki
Jedynie cały wahacz - podróba JC/IC - wytrzymał jak na razie coś koło 3 lat, ale tylne gumy już widzę, że kończą swój żywot.
Ogólnie wielka kupa z zamiennikami.
Oryginały teoretycznie powinny wytrzymać ze 3-4 razy dłużej, ale są ze 3x droższe
Tak źle, a tak niedobrze...
Pozdro.
  
 
Perzan tobie to chyba Flaszkę wysle za odpowiedzi co bym nie napisał zawsze szybka odpowiedz
Pwinienes byc tutaj MEGA Moderatorem i słono Ci za to powinni płacic

Wracajac do tematu. W takim razie co ty zakladasz sobie w aucie lub klentom? Masz jakis ciekawy namiar bo jak pisze do sprzedawco np. na allegro to nigdy nie maja calego asortymentu ktory potrzebuje. Nie jestm żyła na kasę ale lubie miec rzeczy dobre czy to auto czy inne zabawki ale tez nie jestem rozrzutny Sam wiesz o co kaman.

Pisze po piwku wiec sorki za błedy

[ wiadomość edytowana przez: pabloo81 dnia 2009-06-06 23:45:37 ]
  
 
Klientów nie mam, jestem elektronikiem przynajmniej z wykształcenia
Póki co, morduję się z gratami z JC/IC bo z racji bogatej przeszłości mojego auta i podejścia blacharzy, którzy ją mieli w swoich łapskach, ruda ją zaczyna zżerać więc nie mam zamiaru już inwestować grubszej kasy na części z ASO Pojeździ jeszcze u mnie z rok, może dwa, a dalej się zobaczy. Na razie nie mam godnego następcy jak czytam to i inne fora
Łatam co się da żeby być przynajmniej w 95% pewnym jej stanu technicznego, ale widzę że jakość części też jest kiepska (porównując do oryginałów z fabryki po 16 latach).
Czego nie dostanę w JC/IC to niestety ASO (nie lubię druciarstwa), ale staram się znaleźć kompromis między częstotliwością brudzenia łap, nakładem pracy i kosztami.
Biorę raczej droższe części z JC/IC i patrzę co się będzie działo.
Porównując do mojej poprzedniej Łady to i tak jest nieźle, bo tam regularnie co roku wymieniałem komplet układu kierowniczego i zawieszenia z przodu przy znacznie mniejszych przebiegach
Tutaj na razie tylko gałki wahacza, co z moją nogą i szacunkiem dla dziur mnie wcale nie dziwi
Pozdro.
  
 
NOK to glowny producent czesci gumowo metalowych do zawieszen, mozna powiedziec co siedzie w pudelku z ASO ...NOK.

Co do zawieszenia:
JC juz nie istnieje jest IC w ktorym warto kupic choc przejecie JC przez IC odbilo sie na tym ze widac na jakie marki sie kladzie nacisk a na jakie nie.
W dawnych punktach JC jest wiecej gratow do wschodnich aut w IC mniej ale teoretycznie powinno byc to samo, w praktyce trzeba zamawiac, albo brac to co jest .....najdrozszego.

Firmy:

Jocoparts, 555, Lemforder. MOOG
  
 
ja mam już ponad rok łączniki "555" i jest ok JC rozpadły się od razu
  
 
Ja dzis odbieram z naszego serwisu starego nissanka na zamiennikach JC (tuleje, gumy, laczniki i przegluby) zobaczymy co to to ....
Ja jeszcze musze dokupic klucz Dynam. powyzej 110Nm i pokretło pozadne do upierdliwych srob

Perzan trzeba serwis otworzyć mamy coraz lepsze drogi i czesci zamienne
  
 
Cytat:
2009-06-10 09:40:17, Cromm pisze:
Ja dzis odbieram z naszego serwisu starego nissanka na zamiennikach JC (tuleje, gumy, laczniki i przegluby) zobaczymy co to to .... Ja jeszcze musze dokupic klucz Dynam. powyzej 110Nm i pokretło pozadne do upierdliwych srob Perzan trzeba serwis otworzyć mamy coraz lepsze drogi i czesci zamienne


Cromm a po ile takie klucze dynamometryczne stoją?
  
 
Cytat:
2009-06-07 19:07:50, Cromm pisze:
NOK to glowny producent czesci gumowo metalowych do zawieszen, mozna powiedziec co siedzie w pudelku z ASO ...NOK. Co do zawieszenia: JC juz nie istnieje jest IC w ktorym warto kupic choc przejecie JC przez IC odbilo sie na tym ze widac na jakie marki sie kladzie nacisk a na jakie nie. W dawnych punktach JC jest wiecej gratow do wschodnich aut w IC mniej ale teoretycznie powinno byc to samo, w praktyce trzeba zamawiac, albo brac to co jest .....najdrozszego. Firmy: Jocoparts, 555, Lemforder. MOOG




ku scislosci. nie ma firmy MOOG. co na pudelku jest napisane MOOG to jest to TRW. za to kiedys w pudelku lemfordera znalazlem czesc od swaga. jakas poducha chyba, jezeli dobrze pamietam.

pozdro
  
 
Cytat:
2009-06-10 11:29:31, Pigletto pisze:
Cromm a po ile takie klucze dynamometryczne stoją?



Nie pamieam ile dałem za maly i sredni ale do 110Nm moge w tej chwili krecic
, mam firmy HANS dobra firma i cenowo w miare i ma swiadectwo kalibracji podpisane przez jakis Cinghuangonków
Za klucz 1/2` od 40Nm do bodajze 210Nm trza dac ok. 160zl minus rabacik

  
 
Wahacze Master Sport w zdecydowanej czołówce branżowej. Top 3 na pewno i jest duże zaufanie kierowców. Korzystam od dawna, nie mam problemów technicznych z nimi. No i jest znacznie taniej od gigantów. Tak naprawdę różnic produkcyjnych pomiędzy czołówką producentów wahaczy jest bardzo mało. Raczej już kwestia ceny, a tutaj http://www.master-sport.de/PL/productnews_1/ wygrywa zdecydowanie.