Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-06-11 10:10:47 |
Dawid023 Nissan Primera P11.144 Leszczyny | 2009-06-11 10:34:40 hehe dobre fajne masz te mondeo,wciepnij jeszcze zdjęcia środka |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-06-11 10:47:23 a gdzie snieg |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-06-11 11:04:39 Na te plażę wybieramy się zawsze z dzieciakami jak jest pogoda - tym razem napracowałem się przy polerce lakieru i pojechałem na plenerek zrobić sesję foto, ale plany troszku mi pomieszał "dość gwałtowny deszczyk"
Co do samego autka, to ponieważ stary wątek już dawno zniknął w odmetach czasu , to przygotuję mały zestaw fotek z historii posiadania go przeze mnie |
kolo21dg Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Dąbrowa Górnicza | 2009-06-11 15:51:48 Czy mi się tylko wydaje, czy przy klapce wlewu jest wielgachny wgniot ??
Mondek całkiem ładnisty |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-06-11 19:37:34
Masz rację - wydaje Ci się Niestety Ford nie popisał się w Mondeo MkII kombi z klapką wlewu paliwa - klapka jest płaska, a blacha nadwozia w tamtym miejscu wcale nie i stąd taki dziwny efekt Co do samego autka. Oryginalne Mondeo ST200 kombi w lakierze Black Panther . Rocznik 2000, jako nowe wyjechało z salonu Forda POL-MOTORS we Wrocku i tam jeździło przez 6 lat u dwóch kolejnych właścicieli. Kupione przeze mnie w lipcu 2006, miało wtedy 52.340km przebiegu - udokumentowanego , bo cały czas było serwisowane w Pol-Motors. Autko bezwypadkowe, ale ma lakierowane dwa elementy: lewy przedni błotnik i prawe przednie drzwi (jest również przetrysk na tylnych drzwiach pod listwą). Obie te rzeczy były robione w Fordzie (sprawdziłem osobiście ) przez pierwszego właściciela. Gdy autko trafiło w moje ręce, był to całkiem standardowy ST200 - jedyny dodatek stanowił zestaw głośnomówiący do telefonu komórkowego założony również przez serwis Pol-Motors . Razem z autem dostałem od poprzedniego właściciela belki bagażnika dachowego (oczywiście orginalne fordowskie), gumową matę bagaznika (oczywiście orginalna fordowska), komplet dywaników gumowych i welurowych (oczywiście orginalne fordowskie ) oraz komplet zimówek na stalówkach 15 cali z oczywiście orginalnymi fordowskimi deklami Pierwszą rzeczą którą zrobiołem po dojechaniu z Wrocławia do Gdańska była wymiana paskudnych bocznych kierunkowskazów na wersję "clear" z palety produktów InPro. Potem sprofanowałem autko instalacją LPG , oczywiście sekwencja BRC Sequent Fly 56 z butlą 62 litry w miejscu zapasu. Potem dorwałem felgi, które były jak dla mnie ładniejsze od orginalnych (a co najważniejsze, szersze i bardziej na zewnątrz odsadzone ), a zimówki też wylądowały na alusach. Zaraz potem zniknęły z auta oznaczenia V6 i ST200 Potem stopniowo pojawiło sie parę delikatnych modyfikacji typu dołożenie ogrzewanej przedniej szyby, montaz haka holowniczego i ogrzewania postojowego (wymuszone przeprowadzką do północnej Szwecji). Potem jakies drobnostki jeszcze typu wkładka K&N, nowe hamulce EBC, Kolejna większa seria "przeróbek" związana była z koniecznościa wymiany niektórych zuzytych już elementów - w tym sezonie zagościły na aucie nowe wydechy koncowe z nierdzewki, komplet nowych opon Bridgestone Potenza RE050 , nowe wahacze z tulejami z poliuretanu, nowe poliuretanowe tuleje stabilizatorów z przodu i tyłu (oczywiście sworznie, koncówki drążków itp itd przy okazji też wymieniłem) oraz springi H&R (-40/-20) dobrane tak, aby usiadł z przodu (strasznie cierpiałem z powodu "dziury" nad przednim kołem ) i nie usiadł z tyłu - ST200 jest fabrycznie ok. 2cm niżej niż standardowe Mondeo MkII). Kolejne drobne modyfikacje będą stopniowo uskuteczniane, w planach na najblizszy czas jest pomalowanie w końcu zacisków na czerwono (zabieram sie do tego juz ponad 2 lata ), przyciemnienie dwukolorowe tylnych lamp, przeróbka reflektorów na Black Edition, wymiana bocznych kierunków na dymione no i dokończenie modów związanych z wydechem. W tym sezonie raczej tego mi sie już nie uda zrobic, ale kolejnym etapem jest wystrojenie pod nowy wydech elektroniki sterującej silnikiem Jeśli odbije mi zupełnie (co nie jest wykluczone ), a będę miał wystarczająco dużo "zbędnej" kasy (mało prawdopodobne, ale może jednak ) i drugie auto do codziennego użytku, to dół silnika zostanie zmieniony z 2,5 na 3,0 z głowicami i całym osprzętem od mojego orginalnego 2,5. Zapewne pokusiłbym sie wtedy równiez za jednym zamachem o nowe kolektory wydechowe - po wystrojeniu powinno to w komplecie dać około 40-50 koników . Ale to jest pieśń dalekiej przyszłosci - ale w tej sprawie dużo zależy od tego co sie będzie działo w ciągu najbliższych paru miesięcy W każdym razie uwielbiam dźwięki jakie wydaje z siebie ta V-ka przy pełnym otwarciu przepustnicy |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-06-11 22:20:13 MAG-u, jak mi się kombi nie podobało tak Twoje zrobiło na mnie spore wrazenie.
Chociaz jeszcze mozesz cos z tylnym zderzakiem zrobic, typu pełna dokładka czy cos tak żeby tych puszek nie było widac. Ale ogolnie wielki PLUS |
WojZdzisiu Eska PS Design Pyrzyce | 2009-06-11 23:05:18 Kocur po prostu |
skogskyrkogarden Sympatyk FEFK +46 7 62 89 15 93 te ... stockholm | 2009-06-11 23:09:28 Kiedy zawitasz do Sztokholm-u ? |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-06-12 10:28:08
Po przenosinach na południe, troche Stockholm mi nie po drodze , ale jesli będziemy jechali do znajomych w Sundsval, to dryndnę i może jakoś się spotkamy |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-06-12 10:40:58
Dzięki Żadnych dokładek zderzaka z tyłu nie będzie, jedyne co, to otwory wypełni albo siatex, albo (co bardziej prawdopodobne ) plasterek miodu z grila Escortowego . Natomiast faktem jest, ze puszki wydechu troszke za bardzo rzucaja sie w oczy i latem (kiedy mam zamiar uporac się z reszta układu) będzie troche poprawione ich zamontowanie oraz prawdopodobnie całe puszki polakieruje na czarno, tak aby trochę "znikły" Biorę jeszcze pod uwage trochę większą przeróbkę, z wymianą końcówek na podgięte, tak aby tłumik cały się schował pod zderzakiem, a wystawały tylko końcówki - ale jak to sie mówi - pażywiom, pasmatriom |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-10-08 13:19:55 podniosę sobie wątek prawie z końca listy
Black STeck idzie do sprzedaży - ogłoszenie w odpowiednim dziale juz jest, a na allegro bedzie jeszcze dzisiaj Poza tym niedługo trza bedzie się pochwalic powodem dla którego sprzedaję swojego wypieszczonego kombika. |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-10-08 13:21:01 szkoda ze sprzedajesz teraz a nie za rok np
|
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2009-10-08 13:34:53
Nastepne BMW czy japońskie rajdowe 4wd? [ wiadomość edytowana przez: skidmarks dnia 2009-10-08 13:40:03 ] |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-10-08 13:52:30 Skidmarks - ja mam lat i 3-ke dzieciaków - musze mysleć o czymś co zapewni z jednej strony frajdę z jazdy, a z drugiej odpowiednią ilość miejsca i komfort dla całej naszej piątki.
Przy okazji nie może być za stare, i zbyt drogie. Żaden z samochodów które wymieniłes (w sensie, ze żadne BMW i żaden japoniec 4WD) nie spełnia tych warunków. Jak się dobrze zastanowić, to przy moim "skrzywieniu" fordowskim, wiadomo co mogłem kupić a tutaj link do ogłoszenia na allegro mojego ST200 allegro.pl/show_item.php?item=772816098 [ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2009-10-08 14:09:17 ] |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2009-10-08 15:04:12
E tam gadasz 530i i jazda z 5 na pokładzie Niedrogie w utrzymaniu i jedzie nawet. Ja sprzedaje e39 i wskakuje na 545i . |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-10-08 17:57:10
No dobra, E39 poliftowe jest fajne, ale w moim przypadku musiałaby być oczywiście kombi, ale wybacz - wielkość bagażnika w porónaniu do ST220 to jest raczej symboliczna W środku miejsca jest tez mniej (niewiele mniej, ale jednak - wiem, bo się z fotelikami dzieciaków przymierzałem do ładnej 530iA z 2002-ego) Poza tym zadbana e39 z końcówki produkcji kosztuje podobnie do tego co 4 lata młodsze ST220. Jest jeszcze jeden powód dla którego beemka odpadła - tym autem ma jeździć również moja żonka, a zima w Szwecji i tylny napęd i kobieta za kierownicą, to dziękuje bardzo Chociaż jesli będę szukał auta typowo dla siebie, to zapewne 330-tka będzie wchodzić w rachubę |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2009-10-08 18:47:35 No miejsca z tyłu to nie będzie więcej niż w Mondeo. |
MAG Sympatyk FEFK Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2009-10-08 19:51:07
uuuu, E60, V8 i 333KM - fiufiu BTW - jeździłem - miodzio |