Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-27 02:06:39 Dzis sie dowiedzilem dlaczego moja skrzynia bisa tak wyla na 4ce... Kolo zebate napedzajace przekladnie glowna - walek zdawczy ma ukruszony (w polowie) zabek, na kole talerzowym podobna sytuacja ![]() PS: sa jakies specjalne silikony, na ktorych sklada sie takie patenty? pod ryjkiem chyba widzialem jakas uszczelke, kolnierz na samym silikonie czy czyms podobnym ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-27 10:01:51 silikon czerwony do temperatur
co do reszty, to tylko się przyglądałem składaniu.. na pierwszy raz przydałaby się książka, żeby kolejność nakładania na wałki znać (albo mieć wzór). do regulacji luzów są takie specjalne podkładki o różnej długości. więcej nie wiem |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-27 12:45:19 ehh, czeka mnie ciezka przeprawa ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-27 16:32:50 najlepiej byloby, gdyby wypowiedział się forti lub żuraw... bo oni przeszli swoje ze skrzyniami.
a tak btw, to czemu nigdy na spoty nie przyjeżdżasz?? ilekroć cię widze na forum, to z rozwaloną skrzynią ![]() |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-27 19:03:46
jak bolid stoi na kolkach, to cezko nim bylo by sie na ewentualny spot pojawic ![]() ![]() ![]() PS: Thx Zuraw, dzis nad tym posiedze. |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-28 01:23:47 I juz po wymianie, dalem podkladke z tej starej skrzyni z ktorej bralem walek... byla troche ciensza, dobrze zrobilem? czy raczej powinienem zostawic podkladke, ktora jezdzila na tym wyrobionym walku-oryginalna. ?? Zuraw, jak ty to robiles? i jak mocno dokrecales ta cholerna nakretke?? W ksiazce pisze cos o 50Nm :O a regulacja to tylko grubosc podkladki :/ jesli dobrze zrozumialem. Dziwi, to ze byla jakos lekko skrecona... A ponizej tak to wygladalo: ![]() ![]() widac delikatne uszkodzenie ![]() ![]() a ponizej porownanie ataku bisa i 126p bis: ![]() i 126p ktora mam obecnie w skrzyni ![]() [ wiadomość edytowana przez: maniac dnia 2003-08-28 01:24:39 ] |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2003-08-28 07:54:37
Zastanawiam sie dlaczego te podkladki mialy rozna grubosc... U mnei zawsze byly takie same, wiec w ogole sie nad tym nie zastanawialem... Ale jesli zlozyles wszystkie elementy tak jak w ksiazce, co trudne chyba raczje nie bylo i dokreciles nakretke zgodnie z ksiazka, czyli 50Nm (jesli w ksiazce tyle jest ![]() |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-28 12:25:11
tak delikatnie 50Nm ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-08-28 17:42:29 jeśli rozmawiamy o tych samych podkładkach, to występują one w różnych grubościach /celem regulacji właśnie/ |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-08-28 21:46:13 Grubości tych podkładek jest całe multum. Polecam montować wg opisu Klimeckiego i Zembowicza. Ja tak zrobiłem i nie żałuję. Dorobiłem sobie klucz do regulacji naciągu łożysk dyfera i stanowisko montażowe. Roboty mało a niesamowicie pomocne. Ludziom z okolicy(i nie tylko, jak sobie przyjadą) chętnie pożyczę. |
![]() lunatyk F&F Sympatyk unolot Kraków | 2003-08-29 00:44:44 mozesz strescic ten opis? Jak wyglada takie stanowisko i na czym polega regulacja tych luzow? Da sie jakos stwierdzic ze dana podkladka jest zbyt gruba/chuda i nie pasuje??
|