Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2010-01-24 18:56:50 ale jeśli się chce zostawić stare sprężyny to chyba ściągacze potrzebne |
sebastianb43 Sympatyk FEFK Ford Escort 2x Turek | 2010-01-24 19:03:26 jak chodzi o tył to ściągacze nie potrzebne powoli odkręcasz nakrętkę i sprężyna schodzi a nowe lekko trzeba docisnąć i nakręcić nakrętkę z powrotem i jest git
EmCe2006 jak byś miał problem to ci wytłumaczenie nawet tel napisz tylko na prvi robiłem juz to 2 razy na początku wymieniałem amory za 2 miechy przyszło i sprężyny wymienić [ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-24 19:03:58 ] |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2010-01-24 19:03:58 Na mój rozum próbując ściągnąć je ręcznie, można zostać kaleką ;p (ale co baba może wiedzieć) |
rafal_13 Sympatyk FEFK Rzeszów | 2010-01-24 19:05:32 Fotorelacja
ale można to zrobić, na skróty (chodź na skróty nie zawsze oznacza szybciej) |
43stopjk Ford Escort Cabrio MK6 Tarnów | 2010-01-24 19:06:00 są tacy co ściagają bez sciągaczy ale 3 na 10 wylądowało w szpitalu jednego znam ma teraz łeb jak by go młotkiem prano od małego |
sebastianb43 Sympatyk FEFK Ford Escort 2x Turek | 2010-01-24 19:07:01 tylko z przodu auta sprężyna jest dłuższa od czepienia amora i tam jest potrzebny ściągacz.
Tylna sprężyna jest takiej samej długości jak czepień amora to po co ściągacz wystarczy delikatnie ręką docisąć Napewno jest tak w MKVII a nie wiem jak w innych |
EmCe2006 Mk 7 Sosnowiec | 2010-01-24 19:09:27 widze roznice zdan. hmm chyba bede musial zaryzykowac |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2010-01-24 19:10:50 Najtańsze ściągacze są od 25zł. Ja bym zdrowia nie ryzykowała (ale ja mam amorki z przodu do wymiany więc dylematu nie mam). |
sebastianb43 Sympatyk FEFK Ford Escort 2x Turek | 2010-01-24 19:11:19 ta fotorelacjia jest od wymiany przednich amorów a nie tylnych a koledze chodzi o tył a to znaczna różnica |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2010-01-24 19:24:43 Z tylu sie nie urzywa sciagaczy SPREZYNA jest luzna (nie napieta) jak poniesiesz tyl na lewarku normalnie mozesz ja poruszac
Sciagacze sa urzywane na przod poniewaz tam masz mase silnika i sprezyna jest dluzsza oraz posiada wieksza twardosc dlatego musi byc napieta w kielichach amora. gdybys odkrecil ja bez ciagaczy by powedrowala w kosmos chociaz ja przednie sciagalem drutem i dalem rade jak zmienialem springi z tylu do amora urzywasz klucz 13 ampulowy lub nasadowy od gory w bagazniku + 19 albo 17 do odkrecenia amora od belki i nic wiecej nawet nie potrzeba kanalu PS. ja dolnej sruby nie moglem odrkecic tak byla zapieczona to ja odcialem flexem i dalem nowa wiec wrazie co zabezpiecz sie w srube. Co do przodu w fotorelacji na fefku jest ze trzeba wywalac zacisk oraz klocki ze zwrotnicy NIE trzeba normalnie odkrec stabilizator + konc drazka kier. amora wykrec ze zwrotnicy poloznij i zbij zwrotnice na dol i odkrec u gory w kielichach 2 sruby jak juz bedziesz mial amora na glebie urzyj dla twojego bezpieczenstwa jak to robisz 1 raz sciagaczy a nie drutu zaloz je porzadnie by sie nie wyslizgly sciagnij sprezyny by byla luzna i kontrujesz piwot amora od gory imbusem i odkrecasz nakrete i skladasz w odwrotnej kolejnosci Pzdr AAAA nie zapomnij zalozyc czasem na odwrot sprezyn jak sciagniesz przypatrz sie jak jest zalozona ja raz zrobilem jedna strone P + T zaczalem robic druga i sie skapnalem ze odwrotnie springi na amora wsadzilem i tak raz zmienialem 6 razy springi w jednej furze jeszcze jedno napewno sie przyda jak zalozysz nowe amory nie zaluj smaru oraz ladnie wszystko wyczysc rozumiem ze gumy na amorze tez masz nowe to daj tam troche smaru pod nie oraz w tuleje w oczkach amorow ja np mialem tak ze jak jechalem na garbach latem to mi piszczal jak zrobilem na sucho wszyscy gadali ze to tuleje w belce a to byly amorki a sie rozpisalem [ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-01-24 19:43:13 ] |
EmCe2006 Mk 7 Sosnowiec | 2010-01-24 20:31:40 dzieki za pomoc .
jeszcze jedno pytaie czy ktos sie orientuje jaka sruba na dole ma byc? jutro w robocie sobie moglbym zalatwic ale nie znam rozmiaru |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2010-01-24 20:36:57 no wlasnie nie pamietam CHYBA 70x12 z lepkiem 17 czy 19 utwardzana z poczatkiem gwintu tylko 20 chyba a reszta pelna nie gwintowana. Ja z tym nie pomoge bo nie pamietam Grzee to moze wiedziec. Wiem ze nietypowa byla jak mozesz wez sobie pare sztuk roznych podonych i cos dobierzesz. + nakretke na srube najlepiej samo kontrujaca [ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-01-24 20:42:28 ] |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2010-01-24 20:43:16 Ja zmieniałem springi z przodu i z tyłu bez żadnych sciągaczy, z przodu mialem seryjne, wystarczy trochę pomyśleć i sciągacz nie potrzebny |
EmCe2006 Mk 7 Sosnowiec | 2010-01-27 10:29:33 Witam.
Czy wymieniając amortyzatory podminować auto pod progami czy na belce? |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2010-01-27 10:42:41
ja zawsze stawiam na pieńkach na progach, i dodatkowo wrzucam koła pod auto. Na progach moim zdaniem większa stabilność, oczywiście jeżeli masz całe |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2010-01-27 11:07:19
|
EmCe2006 Mk 7 Sosnowiec | 2010-01-27 11:18:41 Wczoraj podminowalem pod progami ale nie bylem pewny
Dzisiaj druga runda walki z dolną śrubą mocującą amort. hehe pierwszą runde wygrała śruba... dzisiaj ciezka artyleria propan wygrzeje szmacicho az posci:d a nie to bosh i utne mende:d |