[MKV] Skrzynka bezpieczników

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Mam Oriona MKV 1.8D, miałem ostatnio problemy z elektryką i chyba przypaliłem skrzynkę bezpieczników... Mam dwie zapasowe... od MKVI 1.3 i MKV 1.4. Którą mogę założyć ? nadadzą się ?
  
 
Jeśli podasz jakie numery mają te trzy skrzynki, łatwiej będzie coś podpowiedzieć.
  
 
Sprawdź ilość pinów we wtyczkach i gniazdach. Jeśli się zgadzają, to przełóź swoje przekaxniki, zwory, diody i bezpieczniki i po herbacie.
  
 
Więc tak. Mimo że piny zgadzały się w skrzynce od 1.4 (Końcówka numeru BD). To auto nie zapaliło... Moja skrzynka miała oznaczenie (BE)... Skrzynka od 1.3 (mono wtrysk MKVI) mimo że nie miała wszystkich pinów to numer się zgadzał z moją z diesla. Po założeniu auto zagadało od strzała i wszystko działa bez problemu (działa mi nawet oświetlenie wnętrza które wcześniej nie działało ) Więc zakładajcie tylko skrzynki z tym samym numerem... nie sugerujcie się ilością pinów bo można się jedynie wykosztować a skrzynka się nie nada...

Dzięki za pomoc. Pozdro.
  
 
A jesteś pewny, że skrzynka była nieuszkodzona?
Ja zakładałem 4 skrzynki o różnych numerach i wszystkie chodziły bez problemu...
  
 
Jestem pewny, samochód do końca działał na tej skrzynce... Cóż nie ukrywam że mnie to bardzo zdziwiło... Ogólnie wszystko działało... tylko samochód nie zapalał... być może w dieslu ma znaczenie numer... w benzyniaku może nie robić to większego znaczenia... cóż... tego nie wie nikt heheh ważne że działa już wszystko
  
 
Dziwne, bo według schematów to jest jedna skrzynka do mk5 i 6,
różni się tylko konfiguracją przekaźników i podłączeń we wtyczkach.
  
 
A powiedz mi, czy przekaźnik R12 występuje u Ciebie w pb i w dieslu?
  
 
Cytat:
2010-04-13 11:02:52, surec pisze:
A powiedz mi, czy przekaźnik R12 występuje u Ciebie w pb i w dieslu?



mówię według schematów jest tylko inny zestaw przekażników, a sama skrzynka w środku powinna być zbudowana tak samo,
ozywiście informacje te biore ze schematów więc nie przeczę że mogli robić tak że dla danego modelu ze skrzynki nie wychodziły jakieś piny do przekaźników,

a co do R12 to jest on od klimy i steruje włączaniem i wyłączaniem przekaźnika sprzęgła elektromagnetycznego, przynajmniej w wersjach mk5/6