Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2011-06-05 21:00:07
rozpędził się kolega, to jest forum LADY i do Lady się ograniczajmy.. i ja pisze o AVTOVAZ i motorze z klasyka. |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2011-06-05 21:09:54 ok, to mi wyjaśniło już wiele Dziękuję. |
Ladasznikow BMW E30 / VAZ 2107 Skarżysko - Kamienna | 2011-06-05 21:42:48 o... jeszcze coś mi się przypomniało... łączenie rur parami w kolektorach 4-2-1 zależy od kolejności zapłonów w cylindrach? Widziałem kolektory, gdzie rury były łaczone 1-4, 2-3, a widziałem też łączone 1-3, 2-4. |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2011-06-06 17:31:31 łączenie 1-4, 2-3 jest bardziej wskazane...
a czym różni się silnik ŁADY tudzież AVTOVAZ jeśli wolisz od innych 8 zaworowych silników innych producentów? szkoda kłótni, bo nei o to tu chodzi, jednak stwierdzenie, że 4-2-1 jest lepszy dla amatorów a 4-1 dla wyczynowców jest bzdurą w dalszym ciągu |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2011-06-06 17:41:34
uparł się człowiek i czytać ze zrozumieniem nie umie. Zajmujesz się silnikami, ale widzę, że jak coś jest trochę inaczej sformułowane aniżeli TY to byś powiedział to nie dociera do szarych komórek. wytłumaczę łopatologicznie jeszcze raz. cały czas podkreślam, że 4-1 jest dla wysokoobrotowych motorów i tam ma sens zastosowania, a 4-2-1 podniesie ci o 3-5 % mocy, przy mocnych zmianach do 7% ... w dowolnym przypadku i ja te zmiany nazywam amatorskim tuningiem. Wszelkie zabawy KJS, mini-sprinty , kryteria to też sa tematy AMATORSKIE! (bez licencji itd, bez klatek , homologacji itd.) |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2011-06-06 18:14:07 niech i będzie według Twojego "podziału" |