Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MaciekB 4R W | 2003-10-22 13:24:04 ale JohnyB ma rację - dźwięku benzynowego V8 toto mieć nigdy nie będzie.... ![]() |
![]() orion76 TOYOTA DRIVER Hiace i Yaris Bielsko-Biała | 2003-10-22 13:39:47 Diesel über alles!!!!!
Takie oto mam skrzywienie. Z takich informacji mogę się tylko cieszyć. |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-10-22 14:01:49 Możecie sobie poczytać o porządnych dieslach z Europy tutaj (dzisiejszy Auto Świat)
Testują Audi A4 1.9 TDI, BMW 320d, Jaguara X-Type 2.0D High i Mercedesa C 200 CDI Classic Niestety jeśli chodzi o diesle Toyoty, to ja wolę jeszcze poczekać, żeby się trochę podszkolili, ale to tylko kwestia czasu. |
MaciekB 4R W | 2003-10-22 14:07:22 te najnowsze diesle to szybkie są....
widziałem ostatnio Bejce 330d - jak depnął ... ![]() ale też chmuuura sadzy za nim była |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-10-22 14:14:31
Tak musi być, do czasu kiedy wszyscy będziemy jeździć Priusami ![]() ![]() ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-10-22 15:44:10 Poczekajmy na lepsze hybrydy i silniki elektryczne. To dopiero będzie ubaw, nie słychać a jedzie ![]() |
![]() Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2003-10-22 17:38:50
I to zmodułowane za mocno! Ostatnio widziałem na stronie Goduli jakieś nowe moduły, za pomocą których można sterować nie tylko dawką paliwa, a wieloma parametrami silnika, czyli niemal na poziomie możliwości chipa. Ale co chip, to chip. |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-10-22 17:46:19 Aleks,
Napisz coś więcej o swojej Carismie, co??? Może też na spota byś zawitał i pokazał Toytę Carismę nam niewiernym? |
![]() Aleks Mitsubishi Carisma Warszawa | 2003-10-22 18:45:18 A co tu opowiadać? Koń jaki jest każdy widzi ![]() A na marginesie: niewiele brakowało a jeździłbym Cariną. Niestety na jesieni 97 gdy zmieniałem samochod, to w Carinie 1.6 za Chiny Ludowe nie dało rady zamówić drugiej poduszki - a tego wymagała moja połówka. A na dwulitrówkę pieniążków nie było... ![]() Może uda mi się wpaść na Cargo w sobotę, to pogadamy i pooglądamy. |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-10-23 09:36:42
No ja myślę, że wypadałoby żebyś się objawił chociaż z raz, żeby było wiadomo z kim mamy doczynienia. |
![]() AdamoS TOYOTA DRIVER Toyota Corolla htb Ostrów Wielkopolski | 2004-01-19 22:13:01 Dieselki gora ![]() Moze troszke z innej beczki ale to co. Moj tatko ma Merca 190 2 litry D , a ja Toyotke Corolle 1.8 D. Zdecydowanie praca silnika merca w tym przypadku jest bardziej cicha, jesli jednak natomiast chodzi o pszyspieszenie to niemiec sie kryje. Wogole moim zdaniem diesle japonskie sa o wiele lepsze doswiadczenie z Nissana Bluebirda z modelami Mercedesa do rocznika 88 ![]() Heh i to by bylo na tyle ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-01-20 11:30:11 Przyszłość pewnie faktycznie będiz enależeć do diesli, na niektórych rynkach europejskich ich sprzedaż przekroczyła dawno 50%. Mam nadzieję, że wciąż pozostanie jednak sporo chętnych na silniki benzynowe.
Swoją drogą najnowsze diesle Toyoty D-4D nie są najlepsze na świecie, ale następna generacja będzie lepsza. IMO najlepsze diesle produkuje BMW ![]() - - - - - - - - - - - - - - - - - Rekordowa sprzedaż diesli w Europie Automotive Industry Data (AID) podało, że w 2003 roku 44% wszystkich sprzedanych w Europie nowych samochodów wyposażonych było w silniki wysokoprężne. W poprzednim, 2002 roku, udział diesli w sprzedaży wyniósł 40.4%. W ciągu ostatnich 12 lat udział sprzedaży diesli w Europie wzrósł dwukrotnie. Peter Schmidt, szef Automotive Industry Data (AID) ocenia, że najprawdopodobniej wzrost udziału sprzedaży diesli będzie się utrzymywał i w ciągu roku lub dwóch lat, sprzedaż samochodów napędzanych silnikami wysokoprężnymi przewyższy sprzedaż aut benzynowych. (WP) [ wiadomość edytowana przez: jackal dnia 2004-01-20 13:02:40 ] |
![]() Iceman Toyota Corolla Warszawa | 2004-01-21 10:30:41 Nie no fajna sprawa, taniej mocny od niskich obrotów, ale zima to zima zawsze troszke cieżej niz benzynka, ropa narazie tańsza ale co bedzie dalej zobaczymy, a poza tym to dzwiek benzynowca jest nie powtarzalny.
A teraz łyżeczka goryczy, poczytajcie sobie co mówią produceńci tych silników na temat użytkowania ich z biopaliwami, nie posuwają cie do extremum jakim jest jeden z producentów jeżeli dobrze pamietam to mazda, która nie oferuje na naszym rynku nowych diesli bo nasze pliwo sie do nich nie nadaje. Ot cała nasza żeczywistość |
Crit | 2004-01-21 10:51:47 diesel to fajna sprawa, jest ekonomiczny, ma sporo momentu i wszystko fajnie, ale:
wiekszość nowych diesli na rynku to turbo, laga maja wszystkie i to chwilami takiego że szlag może trafić kogoś kto jeździł autem na benzynie, ja mam gdzieś takie np. nowe turbo w mondeo czy passacie gdzie trzeba zaplanować wyprzedzanie bo jak sie wyskoczy jak przy benzynie to można się bardzo rozczarować czekając na koniec laga. Diesel to może i jeszcze ale na leniuszku, bo ja lubię bawić się biegami, ale jazda pomiędzy 2000 a 4000 obr i ciągła zmiana biegów to już nie radość ![]() Ostatnio doszło kilka dramatycznych informacji, pierwsza to jaguar diesel, normalnie się upiłem, a jak wytrzeźwiałem to się okazało że honda zacznie bawić sie diesle, poprostu rozpacz, jeszcze rok i ferrari wystawi do wyścigów GT modele na dieslu. Poczekamy ze 2 lata i zgodnie z modą nissan wystawi nowego skyline'a wszystko będzie jeszcze lepsze ale będzie diesel i era sportowych samochodów się zakończy ![]() |
![]() janooop Warszawa | 2004-01-21 11:04:07 Kwestia laga nie jest prawdziwy do końca. Jak miałem jeszcze Ibizę w TDI to byłem u mastersa i laga można zlikwidować do takiego stopni że odrazu czuć jak wciska w fotel |