Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-01-08 14:30:54 Po pierwsze primo...
Czy spręzyny od trucka mają miejsce bytu w 127??? Po drugie primo... Skoro do siudemki da się założyć zaciski od 125p, to jak będzie z ładowskimi dwutłoczkowymi??? Po trzecie primo... Czy ktoś podjąłby się przerobienia belki tylnej, żeby w miejscu bębnów zagościły tarcze i dodatkowo bębny na ręczny??? I jaki byłby tego koszt??? Po czwarte primo, które miejsca w siudemie należy szczególnie obspawać, żeby nadwozie wytrzymało znacznie mocniejszy silnik i bardzo twarde zawieszenie??? Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-01-11 00:42:25 Dziękuje wam
Co do bębnów na ręczny, to w większości cywilizowanych samochodów z tarczami z tyłu, do ręcznego montuje się niewielkie bębny...Jak wiadomo ręczny na tarczach nie spisuje się w większości przypadków tak jak powinien...rozwiązują to dodatkowe bębny...ale to za dużo rzeźbienia...faktycznie ferodki i cylinderki przednie od malana i będzie miodzio Z przodu pokombinuje z zaciskami od ładziany... Aha...z tyłu właśnie uwielbiam bardzo mocne hamulce... W CC, które niestety jest już w marnym stanie (rozwalone o ciężarówke+silnik ojoj) miałem bardzo mocny tył...dzięki temu można było bardzo łatwo wprowadzać autko w poślizg używając zwykłego hamulca i praktycznie nie odpuszczając gazu... Jazda na 2 nóżki to jest to Więc jeśli chodzi o korektor, to prawdopodobnie będzie i tak tylko jego atrapa...albo sie zrobi regulowany od wewnątrz, ale nie wiem jak to zrobić i jaki jest tego koszt, więc nic nie obiecuje PZDR |
bjkubek fiat 127 Mała Wieś | 2005-01-11 09:39:48 chcesz miec mocniejszy hamulec z tyłu? nie odpowietrzaj przodu! bedzie extra zabawa! ale wykup sobie ubezpieczenie na życie!
bo skończysz jak z cc pozdro- bjkubek |
bjkubek fiat 127 Mała Wieś | 2005-01-11 09:41:33 chcesz miec mocniejszy hamulec z tyłu? nie odpowietrzaj przodu! bedzie extra zabawa! ale wykup sobie ubezpieczenie na życie!
bo skończysz jak z cc pozdro- bjkubek |
satiz FKP MEMBER Bielsko-Biala | 2005-01-11 09:52:29 Kajtek zapytaj barta co sadzi o wyeliminowaniu korektora sily hamowania.
Powinien Ci wyjasnic i wyoslic, ze to nie do konca dobry pomysl |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-01-11 11:44:27
Hehe...wyjątkowo to nie z winy hamulców znalazłem sie w tej ciężarówce...Ale to dłuuuga historia Jak będzie orzeczenie sądu to zapodam na forum |
janas81 Suzuki Poznań | 2007-05-22 18:52:55 Sprawdziłem sprawę korektorów w CC. Tam są korektorki przy pompie (dwa, bo są dwa odrębne przewody idące do tylnych kół). Nie ma korektora działającego pod wpływem obciążenia jak w 127. Można by sobie taki jeden dać przy pompie, albo przed trójnikiem. Chętnie bym przeczytał wypowiedzi kogoś, kto kombinował z korektorem.
Trochę bez sensu robić całe hamulce i dawać jakiś syf na tył. Może nazwa tematu odstrasza od zaglądania do niego |
rosck Z Poznań | 2007-05-22 19:15:20 od cieniasa nic nie przykręcisz bo ma inne gwinty chyba że chce się tobie w to bawić a oryginalny od 127/128 idzie kupić i to koszta coś około 250zł. Pisząc syf na tył miałem na myśli zwykłe nowe szczęki byle nie ferrodo bo one mają to do siebie że odrazu blokują koła. A ten kolektor jest bez sensu bo wiadomo że tarcze zawsze mocniej hamują tymbardziej że są na osobnych rurkach a na tył idzie z jednej. Nic z tym nie kombinuj dużo 125p beż tego jezdzi albo po prostu mają to zatarte. |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2007-06-11 18:49:26 Korektor z cc jak najbardziej podpasi , w sklepach mozna kupic przejciowki gwintow z cc na 127 - koszt to 12zl za dwie szt.Bez korektora to mozna na codzien jezdzic , jednak przy mocnych hamowaniach tyl sie blokuje szczegolnie na mokrym .Zalozylem wlasnie do siebie to gowno z cc i za pare dni bede testowal |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2007-08-07 18:54:10 Ponieważ pękł mi przewód hamulcowy z tyłu, oraz grzechotało mi łożysko w tymże kole zająłem się z musu tematem hamulcy w 127.
Nowy bęben od cc na oryginalna piastę 127 nie wejdzie. U mnie finał był taki że kupiłem piastę z łożyskiem od CC i bęben też od CC. Poza tym padła idea zaadoptowania przednich hamulców tez od CC z powodu większej powierzchni hamującej. No i efektu. U znajomego taki zestaw z powodzeniem hamował w 131 2.0. Ps. moderatorze, może zmienimy temat na np. Hamulce w 127? |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2007-08-10 09:51:38 Ja mam z przodu hamulce z cc , hamuja duzo lepiej niz seryjne (nie przez "wieksza powierzchnie " tylko przez to ze klocek jest bardzie odsadzony od srodka piasty-wieksza tarcza) , zwlaszcza z duzych predkosci , jednak dalej nie jest to to co bym chcial.Do tego ukladu potrzebne jest serwo .Ciekawy jestem jak hamuje fiat 128 z serwem a jak bez ? |
SuperSoul Fiat 127 Sport Mk2 Wrocław/Warszawa | 2007-08-10 11:15:05 mysza127: jak montowałeś te heble z cc, to zdradź proszę jaki to stopień zaawansowania? Jakieś karkołomne przeróbki? Pompa nadal standardowa 127ki? Inne przewody? Co z mocowaniami? |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2007-08-12 17:37:31 Prawie wszystko pasuje tzn . do przewodow hamulcowych trzeba kupic redukcje , jazmo zacisku ma taki sam rozstaw srob , jedynie ma inne odsadzenie ktore trzeba wyregulowac podkladkami , tarcza z cc nie ma centrowania na piascie 127 , najprawdopodobniej idealnie bedzie pasowala tarcza z poloneza system LUKAS . |
dgalach Pilawa | 2007-10-15 14:43:33 Witam.Odgrzebię temat hamulców w 127.Tak więc przerabiałem hamulce w 127.Zostały założone tarcze Lucas od Poloneza (średnica centrowania na piaście i odsadznie tarczy względem zacisku tak jak w127) o średnicy 240 mm.Tarcza CC ma identyczną srednicę 240mm , ale mniejsze odsadzenie.Zaciski pochodzą z CC.Wszystko ładnie się zgrało bez żadnych podkładek dynstansowych.Przewody hamulcowe pozostały 127 bo końcówka była przelotowa i musiałem zastosować śrubę od CC (była przy zacisku) i nowe podkładki miedziane.Pompa hamulcowa pozostała z 127 tylko wymienione zostały uszczelnienia.
Korektor siły hamowania powędrował na złom .Miałam w planach założyć korektor od CC ,ale dałem spokój .Hamulce uległy poprawie , tył nie blokuje (sprawdzone na śniegu ),Siła nacisku na pedał zmalała .Były próby z serwem od CC ale poddałem się ,może by pasowało serwo i pompa od 127 75Hp.Ewidentna zaleta zacisków od CC to ,że się nie zapiekają ,równo dociskają klocki i łatwo odkręca się odpowietrznik . |
rosck Z Poznań | 2008-02-26 00:36:06 mysza127 - tarcze od cc mają otwór centrujące 59mm a w starych od 127/128/125p jest 61,5mm czy tam 62mm??? roztaczałeś to?
A tarcza lukasa od poloneza ma niby dobre odsadzenie 46mm czyli takie jak w starych tarczach (cc 40mm) ale katalogi podają, że to jest tarcza 227mm?? i jakoś dziwnie bo nie ma tarcz typu lukas nacinanych itp |