Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-10 16:15:21 Dzwonilem dzisiaj do lakiernika (chce zmienic kolor swojego 125) i powiedzial, ze to sie w ogole nie oplaca, bo lakier to koszt okolo 1500 peelenow, a robocizna drugie tyle. Naprawde, az tak wysokie sa koszty tego typu uslug? |
![]() vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-03-10 16:26:06
|
![]() Focus Peugeot 206 Warszawa | 2005-03-10 16:38:40 jesli kochasz samochod i chcesz sie z nim zwiazac na dlugie lata to maluj jesli nie chcesz sie wiazac na dluzej to nie maluj ![]() |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-10 17:03:48 o ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() przyjezdzaj do krakowa. tu mamy duzo tanszych lakiernikow. moge polecic jednego dobrego ![]() ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-03-10 17:06:32
1500 za lakier??? za 3 -4 litry???? Chyba złoty metalik albo kameleon |
![]() piotrekdj Miłośnik FSO FSO POLONEZ ANALOG S ... Warszawa | 2005-03-10 17:27:58 lakier to nie wszystko dodaj szpachle podkład mase uszczelniającą baranka i najczęściej wszystko jest liczone łącznie jako lakier jeśli lakier to napewno jakiś dobry nie renowacja nigdy nie schnąca i bez połysku jeśli malować to dobrym najlepiej hemoutwardzalnym jeśli masz troszke więcej kasy to mocniejszy dwu składnikowy /pigment (kolor) i bezbarwny / perłe odradzam b droga i jeśli bedzie trzeba pomalować kiedyś jakiś element jest nie do dobrania a jeśli malować to trzeba mieć co tzn dobre blachy najlepiej wtedy zrobić pełną renowacje a to kosztować musi
inna opcja to wałek olejna ewentualnie pan miecio z wioski dwie flaszki i jest nowy lakier |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-10 18:02:59 Wiec tak malowac jest co, bo autko ma pomimo wieku dopiero 90,000 przebiegu, a kiedy nie jezdzilo stalo w suchym garazu ![]() Teraz wpadl w moje lapy i strasznie mi sie ten kolor nie podoba (taka sraczkowata zielen ![]() To ile za takie lakierowanie (mniej wiecej) w Krakowie. Bo zakwaterowanie mialbym za darmoche, a i na paliwko by sie cos wyskrobalo ![]() |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-10 18:30:04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wiem cos o tym bo niedawno to przerabialem. perla droga?? 50-100zl litr bazy (polski lakier- nie znaczy ze do dup...) co do malowanie w Krakowie to u mojego znajomego spokojnie zmiescisz sie w kwocie 1500-2000zl ale musialbys do niego zadzownic i obgadac sprawe podalem orientacyjna kwote. jak chcesz pokaze ci fotki jak malnal fiata mojego brachola. namiary sa w ktoryms watku na forum bo podawalem. a jak nie to na priva ci napisze. lub odwiedz sobie stronke Renowacja nadwozia ale kolo 24. zamieszcze tam kilka fotek efektow jego pracy no i namiary ale to pozniej bo stronka w budowie ![]() |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-10 19:14:31 oki na stronke na 100 % zajrze ![]() Pozdrawiam Marcin |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-10 20:12:10 To zarzucaj na priva kontakcik.
A jeszscze jedno pytanie, bo masz fiacika z porownywalnej epoki ![]() ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-03-10 20:17:04 A czemu nie? Mocowania są takie same od początku produkcji. Odkręcasz jedne pasy montujesz drugie. |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-10 20:19:16 Tzn. wujek twierdzil, ze w latach osiemdziesiatych mocowania byly juz zupelnie inne, duzo bardziej skomplikowane i nie pasowalyby. |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-10 23:29:00
na stronke juz mozesz luknac w dzial lakiernik tam masz kilka fotek. stronka w budowie takze duzo na niej nie ma ale z dnia na dzien bedzie przybywac... (jakbys mogl to kliknij raz w banerek allegro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-03-10 23:48:39
![]() |
![]() Koto Miłośnik FSO Polski Fiat 125 Warszawa | 2005-03-11 00:43:56
Mój Fiat z początku 1976nie ma mocowań do pasów bezwładnościowych, jak było potem nie wiem. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-03-11 01:31:45
Z tyłu to się zgodzę - w moim kombi z 81 roku nadal ich nie było. Natomiast z przodu zwijarki mocowało się do tego samego miejsca co dolny koniec tego pasa co idzie przez brzuch. Tak były w moim aucie właśnie zamocowane przez fabrykę. (Model ekportowy). |
![]() DontWorryBeHappy Ibizka'99/125p'76 Pruszkow | 2005-03-11 12:07:24 Koto mam dokladnie taki sam model jak Twoj (kolor, rocznik, nawet te smieszne kapselki na felgach) tylko, ze duzo brudniejszy ![]() Czyli bede musial sie stosowac do rady kolesia, ktory uczyl mnie jezdzic na kursie cytuje: "Ja nigdy nie zapinam pasow, bo zderzenia czolowego zawsze da sie jakos uniknac a przy kazdym innym nie wydostaniesz sie z samochodu wlasnie przez pasy" ![]() I cos w tym jest, bo z tych pasow nie moge sie wydostac nawet na spokojnie ![]() |
![]() Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-03-11 12:30:59 Ja mam rocznik 77 i mam mocowanka ![]() Poprostu tak jak już napisano w dolną dziurke wkręcasz zwijacz, a u góry górne mocowanie. Na tunelu środkowym odkręcasz pałąk i przykręcasz mocowania do bezwładnościówek ![]() Właśnie jestem na etapie przemyśleń związanych ze zmianą pasów, bo fajne są te wiszące białe, ale nic nie dają i jeszcze sie człowiek mota z nimi. PZDR |