[orioninblue] Drań - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak na Drania wygląda całkiem sympatycznie Przynajmniej masz pewność że tylny błotnik nie był szpachlowany-jeszcze Gratuluję
  
 
mnie sie zdaje że właśnie był szpachlowany (reparaturki), a do tego ma stary wlew zamiast klapki (tak jak mój mkVI po wstawianiu reparaturek)

ale mogę się mylić


[ wiadomość edytowana przez: gumbas5 dnia 2007-12-18 13:53:17 ]
  
 
Może i był ale szpachel odpadł :p
orioninblue powodzenia w stawianiu go na nagi yyy koła
  
 
Cytat:
2007-12-18 13:47:14, orioninblue pisze:
koledzy chyba nie wytrzymam i szybciej niż myślałem go wyszykuję dlatego mam pytanko do znawców tematu czy do mojego RS podejdzie tylna belka od zwykłego 3d bez tarcz, belka ze stabilizatorem?



Jak podchodzi w drugą stronę, to i w tą się pewnie da. Ale czy nie lepiej jednak wziąć na wstrzymanie i zrobić go od początku do końca cacuszko?
  
 
reparaturki miał wstawiane więc szpachlowany przy wlewie musiał być normalka. wlew ma stary bo to jeden z pierwszych mk6.

Ale co z belką czy podejdzie taka która kiedyś miała bębny i stabilizator Bo mi sie wydaje że się nie różnią, a cacuszko na pewno będzie bez country tuningu może przód będzie mk5

[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2007-12-18 14:04:41 ]
  
 
Gratki i powodzenia w naprawie

Sam się zastanawiam nad jakimś RS'em ^^
  
 
Cytat:
2007-12-18 13:52:58, gumbas5 pisze:
mnie sie zdaje że właśnie był szpachlowany (reparaturki), a do tego ma stary wlew zamiast klapki (tak jak mój mkVI po wstawianiu reparaturek) ale mogę się mylić [ wiadomość edytowana przez: gumbas5 dnia 2007-12-18 13:53:17 ]



pierwsze mk6 mialy jeszcze wlew od mk5...
  
 
Belka Ci wejdzie zwykla bez problemu i lepsze sprawne bebny od zajechanych tarcz i braku recznego Tylko linka recznego tez jest inna jak sie nie myle.

No to szykujemy RSki,zobaczymy kto pierwszy bedzie mial sprawne jezdzidlo
  
 
belka zwykła podejdzie do RSa jak przekręcisz piasty do zwykłej belki to bedziesz miał prawie jak RSową jeszcze tylko stabilizator bys przełozył i byłaby w pełni RSowa
  
 
pierw byl czas swapow na 2,0, a teraz czas zakupow calych RSow

btw. powodzenia w naprawch
  
 
wpadł czy kolega
się przeliczył
autka nasze robią to co im każemy
powrotu do zdrowia
  
 
gdzieś widziałem to auto i nie mówię tu o allegro..
  
 
Seba ja pewnie będę po Tobie

Fryszard co oznacza prawie jak rsowa?

Biedrona bardzo możliwe autko 3 lata śmigało po stolicy

A żeby było śmieszniej to Drania uszkodziła mamusia poprzedniego właściciela.
  
 
Cytat:
2007-12-18 22:31:14, orioninblue pisze:
Seba ja pewnie będę po Tobie Fryszard co oznacza prawie jak rsowa?



No nie wiem,mam co robic przy swoim ...

Masz skrzywiona belke,tak?? Tarcze zaciski itd sa ok? Jak tak to kupujesz zwykla sama belke ze stabilizatorem i przekladasz swoje graty do niej - belka kazda jest taka sama tylko osprzet maja inny (m.in. bebny male,bebny duze,tarcze).
  
 
i na taką odp czekałem dzięki Seba ja swojego będę szykował tak szybko jak mi się uda w zasadzie to wszystko własnoręcznie jak zwykle. Pewnie zrobię go szybciej niż planowałem bo mnie już skręca na myśl o pierwszej jeździe jedynie brak wolnego czasu mi przeszkadza.

Pożyjemy zobaczymy
  
 
to w zasadzie skończyłem jeszcze kilka drobiazgów założyć opony i z mojej strony to koniec, niedługo oddaje na naprawę błotnika i lakierowanie zderzaka i jazda bo autko na prawdę potrafi










[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2008-03-28 12:48:29 ]
  
 
podnoszę do góry bo inaczej nikt nie zauważy
  
 
No to gratuluje - wyprzedziles mnie
Widze,ze duzo RSikow na forum zaczyna przezywac druga mlodosc - no i super,tak trzymac
  
 
Sprawa jest taka.
Od jakiegoś czasu w moim rs2000 coś mi huczało w okolicach paska klinowego, i nie wiedziałem co zastanawiałem myślałem, słuchałem, może pompa wody, wspomagania , alternator lub napinacz.
I wyjaśniło się samo wczoraj coś zaczęło tłuc się pod maską na szczęście już pod garażem.
Podnoszę maskę i smród troszkę dymu pasek klinowy zmniejszył swoja szerokość do 1/3.
Na szybko obejrzałem i zobaczyłem, że kółko pasowe to napinające nie jest prosto i to pewnie przez ten felerny napinacz.

Teraz moje pytania:
1.Jak to naprawić?
2. Jak to wymontować?
3. Ile kosztuje?

Jeżeli ktoś ma jakieś rysunki, schematy, opisy itd. proszę o zamieszczenie.
Proszę też o wszelkie porady i wskazówki.
Poniżej zdjęcie poglądowe z zaznaczona felerną rolką

RS2000 BEZ KLIMATYZACJI


[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2008-04-24 13:48:33 ]
  
 
odkrecajac srube na kole odkreca sie kolo pasowe, a dalej to juz nie wiem :/