Pompa wodna - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mój sie też przegrzeał w zimia ale to była wina termostatu i ogólnie nieciekawego rozwiażania całego ukądu chłodzenia bo czasem 10 km szybkiej jazdy miejskiej w zimie i wskazówka na czeronym a chłodnica zimna

znikał mi tez płyn ale to była wina pomy wody która raz leje a raz nie i trzeba bedie ją zreanimować
  
 
Cytat:
2005-04-01 01:55:55, DooMinick pisze:
Teraz jednak mam pytanie do Mrozka, czy z chlodnica z DF Millenium Edition (korek na rurce) i standardowym zbiorniczkiem z DF tez jest taki problem?


Nie - żaden. Ten układ daje spokojnie radę. Ale chłodnica musi być w dobrym stanie - nie może być zakamieniona. Silniki dohc się nagrzewają mocniej (i duuużo szybciej) niż ohavałki. Bywa, że po załozeniu dohca - ten się grzeje, bo stopien zakamienienia chłodnicy o ile nie przeszkadzał silnikowi seryjnemu to jednak daje się we znaki dohc.
Cytat:
Jak zloze silnik na nowej uszczelce to nie chcialbym, zeby znow sie przegrzewal (termostat mam nowiusienki). I czy uszczelka Goetze warta jest tych 120zl, czy mozna spokojnie wloska uzyc?


Za ok. 150-170 zł kupuję komplet wszystkich uszczelek i simmeringów do silnika (np. hiszpańskiej Ajusy) - za samą podgłowicową w życiu bym nie dał 120 zł (chyba że do QP ). Goetze to jednak uznana dobra marka - Twój wybór.
  
 
Mrozek ma rację, seryjna chłodnica da sobie radę(pod warunkiem, iż nie jest zakamieniona) i nie występuje w niej zjawisko zapowietrzania(warunek- sprawny korek wlewowy), jednak z moich doświadczeń wynika, iż problem zaczyna się pojawiać w czasie jazdy miejskiej, szczególnie przy staniu w korkach - silnik wprawdzie się nie przegrzewał, ale wentylator chodził prawie non stop, dlatego wymieniłem na szeroką. Ale jeśli ktoś w nich nie stoi często, to może śmiało pozostać przy rozwiązaniu klasycznym.
  
 
Szeroka to duzo zabawy ze szlifierka katowa i spawarka, na razie odczyszcze dokladnie moja, poskladam uklad na nowych rurkach i kupie korek. Powinno chyba dac rade, a jak nie to bede myslal... W kazdym razie dzieki Wam za info.
  
 
Dzisiaj bylem na warsztacie i stwierdzono iz uszczelka pod glowica jest szczelna i nie ma przejscia miedzy cylindrami a plaszczem wodnym diagnoze panowie oparli na pomiarze za pomoca wykrywacza co2 w plynie chlodzacy (wynik negatywny) wiec juz zostala tylko pompa do wymiany jesli to nie pomoze to juz nie wiem co powoli trace pomysly
  
 
ciekawa sprawa jednask okazalo iz to pompa wodna miala takie jazdy tylko dlaczego upust cisnienia pomagal niewiem i sie nie dowiem
  
 
Cytat:
2005-04-18 18:19:59, ICE4BREAK pisze:
ciekawa sprawa jednask okazalo iz to pompa wodna miala takie jazdy tylko dlaczego upust cisnienia pomagal niewiem i sie nie dowiem


To trzeba było sprawdzić tą pompę jak napisalem na samym początku tego wątku, a nie doszukiwać się igły w stogu siania...
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 08:20:08 ]
  
 
po zdjeciu paska pompa nie miala luzu i chodzila z podobnym oporem jak nowa pompa i nie ciekla ma wszystkie lopatki i chodzi normalnie po wyjeciu wiec nie podejrzewalem dalej pompy to tak gwoli teoretyzownia i tego ze len jestem i sie doszukuje jakis niepotrzebnych problemowtak czy inaczej dzieki wielkie za pomoc szczegolnie za instrukcje wymiany pompy ktora mi zaoszczedzila sporo czasu tak czy inaczej dzieki i pozdr
  
 
Witam

Potrzebuje pomocy

Cieknie mi spod pompy wodnej, odkręciłem ją, nie znam sie na tym kompletnie, wystarczy zalozyc nowa uszczelkę pomiędzy pompa a blokiem czy to jest cos innego, po odkręceniu widać ze była woda tam gdzie nie powinna. czy z tej fotki cos można wywnioskować ??
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A tak wygląda blok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 08:19:41 ]