MALUCH TROPHY - polskie torowe wyścigi 126p - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ad. 1 to zalezy jak bardzo będa przymykac oko, ale z bredami w Pń może byc problem
ad. 2 z innego punktu regulaminu, np tego o klatce można wywnioskowac ze laminaty są dozwolone
  
 
Cytat:
2011-01-22 20:47:03, dommel pisze:
2. Drzwi, klapy z niepalnego materiału - czyli laminaty odpadają??


Pytanie co się przyjmuje jako materiały niepalne. W mojej branży stosuje się laminaty które spełniają normy niepalności
  
 
wczoraj znalazlem temat na fejsbuku, najaralem sie ale wymogi bezpieczenstwa zniszczyly moje marzenia hehe, zazdroszcze tym ktorych stac na to serie, a mi pozostanie youngtimerparty moze tam zrbioa puchar 126 dla biedaków
  
 
musze Cie zmartwic ale to jest tak tanio jak sie da - dla "biedakow" w sporcie samochodowym
Jak sobie wyobrazasz taniej? Brak klatki? Ciuchy pasy fotele bez homologacji w ogole? Nikt na cos takiego nie pozwoli
  
 
A na bergach trzeba było mieć homologowane ciuchy i fotele??
  
 
Przepraszam bardzo co Ty porownujesz? Ścigałes się kiedyś na torze z innymi samochodami czy nawet oglądałeś kiedyś coś takiego?
Oczywiście, że fajnie by było jak by to nie było wymagane ale patrzmy realnie - nikt na cos takiego nie zezwoli, sa pewne przyjete standarty i tyle.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-23 20:11:54 ]
  
 
Czy ja coś porównuje? Zadałem tylko pytanie bo nie pamiętałem jak to tam było. Wiadomo, że imprezy się różnią.
  
 
na bergach nie trzeba bylo nic meic, mozna bylo jechac totalna seria, tylko ze taka seria ledwo 40 km/h pod gore wyciagala wiec prawdopodobienstwo tego ze wydzwonisz było znikome....a na torze...na torze to najlepiej wiedzą Ci, którzy na nim jeździli, cichy?
  
 
ja zapierdalalem po poznanskim pelna pizda, mysle ze miejcami mialem 130 kmph i jedyne czego mi brakowalo do dobrego samopoczucia to klatka

bimarco c + schroty sa wsadzone
chetnie kubel bym wymienil na jakis bardziej sportowy ale nie uwazam ze powinien miec homke i ze od tego bede sie czul jakos niesamowicie bezpieczniej
  
 
Jasny pieron!!!!! Czy wam zawsze wszystko musi przeszkadzać?? Dlaczego każdy rodzaj rywalizacji dla maluchów ma równać do najniższej rangi pod względem wymogów bezpieczeństwa, teraz nawet w KJSach jeżeli masz klatkę to musi spełniać wymogi załącznika, w tym roku dopuszcza się ciuchy jak i fotele oraz pasy z utraconą homologacją wiec to i tak znacznie niższe wymagania niż RPP, RSMP, GSMP, klejona szyba to tez standard w jakichkolwiek zawodach wiec nei ma co się dziwować


[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2011-01-23 21:36:59 ]
  
 
to nei time attack panowie, to są wyścigi płaskie, nikt nie będzie nikogo puszczal przodem jak go zobaczy w lusterku. będą kontakty, będą dzwony, będą może i dachowania...wezcie to pod uwagę, bo złamać Bimarco B nie jest trudno...
  
 
ej bob, ja jedzilem miniakiem, tak strefy zgniotu gorsze niz w mini

a co do zabezpieczen, to klatka to pewniak, mimo wszystko sport kontaktowy i nigdy nic nie wiadomo

a lachy? na pewno podrazaja impreze
  
 
Tak ale pamietaj, że tou sie liczy nie tylko Twoje samopoczucie ale również odpowiedzialność organizatorów imprezy.
A startowanie w bimarco b i shrotach na dluższa mete w takich wyscigach to proszenie sie o problemu. Sa duzo bezpieczniejsze od seryjnych rozwiazan ale mimo wszystko to nie jest jakis top.
  
 
Panowie jeśli bedziecie sie na torze tak spinać jak tu, to w czubie będzie strasznie ciasno.Ktoś dla nas zrobil kawal dobrej roboty,bo to że bedzie można wystartować na takich warunach w Poznaniu to dla mnie jak sen z bajki.A co do szyby klejonej do malucha to powiem tylko tyle, od 1997 roku zakazano stosować w nowych maluchach przedniej szyby hartowanej, chyba coś w tym jest.Szyba na każdym szrocie jest odpadem za który oni płacą więc nie mam pojęcia skad wogóle sie wzioł tutaj taki problem.
  
 
Oj przejmujecie sie. Przeciez jesli ktos na serio narzeka ze musi byc klatka, czy ciuchy z utracona homologacja to i tak przenigdy by w tych wyscigach nie wystartowal.
W takich watkach obok ludzi mniej lub bardziej zainteresowanych impreza z mniej lub bardziej ciekawymi uwagami zawsze znajdzie sie troche kwękaczy, ktorych potem nikt na torze nie zobaczy nawet w charakterze widza, jakikolwiek by nie byl regulamin.


[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2011-01-23 22:55:31 ]
  
 
Są regulaminy, tak więc po prostu trzeba w pierwszej kolejności dozbroić auta pod kątem bezpieczeństwa. W dalszej kolejności trzeba dłubać motorownie - i tak najważniejsze jest, abyśmy pokazali się w tym roku i przyzwyczaili się do jazdy po torze w towarzystwie. Wyścigi to sport w którym zdarzają się kontakty, ale na szczęście to zupełnie inna bajka niż Rallycross.
  
 
Widać na stronie, że przybyło kilku zawodników
  
 
Cytat:
2011-01-24 20:54:54, ziober pisze:
Widać na stronie, że przybyło kilku zawodników



Dobrze żeś ty chwolny nie jest
  
 
Na stronie PZM nie ma żadnego regulaminu na 2011...
To pierwsza sprawa.
Druga z doświadczenia jak jeszcze nikt nie wystartował,
a już są 3 klasy to dupa bedzie z tego nie wyścig.
Pomijam fundusze itp.
  
 
Cytat:
2011-01-24 21:26:50, pioban pisze:
Na stronie PZM nie ma żadnego regulaminu na 2011... To pierwsza sprawa. Druga z doświadczenia jak jeszcze nikt nie wystartował, a już są 3 klasy to dupa bedzie z tego nie wyścig. Pomijam fundusze itp.



Piotrze, jak na razie nie ma żadnych regulaminów dotyczących wyścigów płaskich