Tylny most do wersji 2.0 DOHC - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-10-17 23:37:32, jazyna24wawa pisze:
WSZYSTKO Z ZABITYCH ARHENT


Przepraszam z czego

Po drugie to wyłącz CapsLock i nie krzycz tak
  
 
Cytat:
2005-10-17 23:37:32, jazyna24wawa pisze:
CIEKAWE ILE KOSZTUJE WAS REMONT SILNIKA PEWNIE 1000 ZŁ BAUAHHAAH.



Nie, duzo taniej. Ostatnio robilem remont kapitalny, wymienilem uszczelniacze, uszczelke pod miska olejowa i pod glowica, tudziez splanowalem glowice o 5mm i co najwazniejsze dalem nowy silikon pod dekle i teraz smigam bez bolu moim 2.0, a wydalem na wszystko niecale 200. Nie wiem, co w takim remoncie moze kosztowac 6-8tys. zl... Moze wyjasnij, podaj ceny czesci i robocizny u Ciebie tak, zeby wyszlo z tego 8tys. zl.
  
 
Cytat:
2005-10-18 00:15:33, DooMinick pisze:
...Nie wiem, co w takim remoncie moze kosztowac 6-8tys. zl... Moze wyjasnij, podaj ceny czesci i robocizny u Ciebie tak, zeby wyszlo z tego 8tys. zl.



Kolega od wloszczyzny krzyczal na temat remontu kapitalnego i chyba duzo nie przesadzil. Porzadny remont ohvki to ze 2000 - 3000 zl (oczywiscie w warszatacie) , a ciezko porownywac ja z dochcem.
  
 
x

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 10:24:25 ]
  
 
a ja mysle ze nasz kolega nie ma/mial/ poloneza tylko bmw a wlasnie od polozeza dostal po dupie na swiatlach i teraz ma kompleksy.


PROSZE O FOTKI


[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2005-10-18 13:39:48 ]
  
 
jak to co moze kosztowac.szlify tulejowanie wywazanie dynamiczne wału z korbami i kołem.obróbka głowicy na igłe kosztuje 1200-1600 zł bez nowych wałków i trumienek.gdzie jeszcze tłoki pierscienie sworznie panewki uszczelki paski i płyny oraz olej wszystko to kosztuje tyle .ciekawe kto robi "kapitalke" za 200 zL kolego zastanów sie co mówisz tak to robia druciarze a nwet lepiej .pozdrawiam i czasem sie zastanówcie co piszecie .niewspomne o tym ze jesli chcecie zrobic dobrego barana i wydech do 2.0 to jest to koszt 1000 zł a wałki ostre kosztują około 800-1200 szt zalezy od kogo te wałki są i od ich charakterystyki.oczywiscie mozna sobie zmienic uszczelke i dolac olej ale to nie jest remont .to oszukiwanie siebie i silnika .ps a za robocizne to biore 800 zł .więc tragedii nie ma jesli chodzi o wyjęcie włozenie i nadzór nad tym wszystkim i oczywiscie złożenie tego i regulacje
  
 
Cytat:
2005-10-18 00:15:33, DooMinick pisze:
Nie, duzo taniej. Ostatnio robilem remont kapitalny, wymienilem uszczelniacze, uszczelke pod miska olejowa i pod glowica, tudziez splanowalem glowice o 5mm i co najwazniejsze dalem nowy silikon pod dekle i teraz smigam bez bolu moim 2.0, a wydalem na wszystko niecale 200. Nie wiem, co w takim remoncie moze kosztowac 6-8tys. zl... Moze wyjasnij, podaj ceny czesci i robocizny u Ciebie tak, zeby wyszlo z tego 8tys. zl.



faktycznie niezly "remont". Szczegolnie to sie chyba na silikon wykosztowales. To podejscie tlumaczy poniekad Twoj podpis....
  
 
160 koni, powiadasz? szostoklasistki pewnie poszczaly sie po rajstopkach kiedy zobaczyly, jak sie rozgrzewasz pod swiatlami.
sens zycia- wyrwac spod swiatel. dziekuje za rozbawienie mnie twoimi opowiesciami.
  
 
mam pytanie.
ALE PROSZE ZEBY ODPOWIEDZIAL NA NIE KOLEGA "DooMinick"

co trzeba zrobic aby mozna bylo splanowac glowice w DOHC o :

Cytat:
tudziez splanowalem glowice o 5mm




  
 
Cytat:
2005-10-18 13:18:42, automatic pisze:
a nie epatuj się ceną : przepłacic zawsze można -



No dokładnie - przykład Łada dla Top Gear'a by Guy Croft

A co do remontu za taką kasę (7200zł skoro 800 to robocizna) to wszysko się da skoro niektórzy sprzedają samą głowicę DOHC'a za 5000zł, wszystko zależy od tego co i gdzie się kupuje...

Sprawa wyglada tak: jakbym mógł sobie na to pozwolić to bym w fiata władował i 50k zł, a że mnie nie stać to nadal jeżdzę lekko rudawym fiatem z 1,6 ohv

Co nie zmienia pewnych faktów:
1) bez dowodów (hamownia, zdjęcia) prawie nikt nie uwierzy w opowieści o niewiadomo jakich cudach....
2)w niektóre opowieści nawet z "dowodami" jakoś nie bardzo da się uwierzyć (np. 6biegowa skrzynia z FWD w poldku)
  
 
Cytat:
2004-10-13 19:03:45, automatic pisze:
Ha! to jeszcze ktoś zakłada kliny na sucho???????????? symulacja kosztowa wymiany bebna: 80 zeta szczęki + 20zeta kpl.gumek do cylinderka/jak nie zardzewiał w środku/=100zeta a ile kosztują klocki tył/ można dla oszczędności dać na zewn klocek zużyty z przodu df'a, ale nie zalecam tej metody bo są różnice jak są z innych producentów i z innej serii w wspólczynniku tarcia.



Biały zakładał bez smaru jak u mnie robił hamulce... Twierdził żę tego sie nie smaruje
  
 
kolega bogdan rowniez.
  
 
ale to są ślizgacze i jak sama nazwa wskazuje się smaruje. Od małego mnie tego ojciec uczył hehehehe

Edit: w sumie smaruje się po to chyba żeby łatwiej było to potem wyjąc i bo siła jaka w zaciskach siepojawia poradzi sobie z zapiekaniem sie tego...


[ wiadomość edytowana przez: LifeGuard dnia 2005-10-25 23:39:27 ]
  
 
Cytat:
2005-10-25 16:57:41, PG pisze:
mam pytanie. ALE PROSZE ZEBY ODPOWIEDZIAL NA NIE KOLEGA "DooMinick" co trzeba zrobic aby mozna bylo splanowac glowice w DOHC o :



Wierzyc we wszystko, co ludzie pisza na forum
  
 
a tzn virtual tjunink

ok
  
 
BTW. poprawna odpowiedz na pytanie zadane przez PG:

"zdjąć ją z silnika..."

PS. inna sprawa że głowica po takim planowaniu nie będzie się nadawała do użycia
  
 
Na pewno trzeba wyciagnac zawory, bo ssace juz przed planowaniem wystawaly zdziebko...
  
 
zacznijmy od tego za silnik ma kompresje.
no a jak ma to trzeba by ja spuscic.
  
 
A w ogole to wstac z rana... (mega OT sie zrobil )
  
 
TO NIE JEST MIEJSCE NA OGLOSZENIA!!!

[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2005-10-27 14:04:47 ]