[RST GrzEE] nowe graty - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
RST żyje
Silnik poskładany, przejechane 20-25km i wszystko działa.
Silnik obecnie na dotarciu, więc na temat mocy nic nie mogę powiedzieć.
Samochód narazie nie przekroczył 90km/h i doładowania 0,4bara.

P.S Czy ma ktoś doświadczenia w aplikowaniu większej chłodnicy do RST? Myślałem nad włożeniem takiej jak w RS2000, przez to że turbo jest bardzo blisko chłodnicy, strasznie ciężko schłodzić ten samochód wentylatorem na postoju...
Może wydajniejsza chłodnica pomogła by w "traceniu" temperatury?
  
 
Cytat:
2009-08-13 22:44:55, GrzEE pisze:
RST żyje Silnik poskładany, przejechane 20-25km i wszystko działa. Silnik obecnie na dotarciu, więc na temat mocy nic nie mogę powiedzieć. Samochód narazie nie przekroczył 90km/h i doładowania 0,4bara. P.S Czy ma ktoś doświadczenia w aplikowaniu większej chłodnicy do RST? Myślałem nad włożeniem takiej jak w RS2000, przez to że turbo jest bardzo blisko chłodnicy, strasznie ciężko schłodzić ten samochód wentylatorem na postoju... Może wydajniejsza chłodnica pomogła by w "traceniu" temperatury?


Ja bym proponował coolera jak u byłego kolegi z klubu.....
Na środku wytnij zderzak i wtedy bedzie miał dobre chłodzenie
  
 
Ja pozwoli kasa, to będzie big cooler, ale chłodnice wody to ja musze zmienić na już
  
 
w Scanii widziałem taką jak potrzebujesz
  
 
Zawsze opijesz się tego piwska i humor Ci dopisuje




[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-08-13 23:29:15 ]
  
 

Nie zdradzaj moich intymnych czynności...



PS Pamiętaj piwo to napój chłodzący/kojący
  
 
a moze drugi wentylator podpiac?

sporo takich rst widzialem z podwojnymi wiatrakami...


ps.Super ze dziala
  
 
Rozmawiałem na ten temat z Berkutem z sr.pl, mówi że nawet przy dwóch wentylatorach jest duży problem z przegrzewaniem.
Szczególnie widać to, na logach jak jest podpięte SA.
Wskaźnik nie odwzorowuje zbyt dokładnie tego, co dzieje się z temperaturą wody.

Patentem jest włożenie nowej chłodnicy robionej na zamówienie - tak jak to robił Bakster, lub włożenie innej, ponoć ze ścierki 2.0OHC pasuje. Ja dalej przystaje przy większej i grubszej chłodnicy. Będę kombinować. Niebawem jakieś nowe fotki powinny się pojawić.

P.S Już dzisiaj mogę stwierdzić, że silnik z którym kupiłem Piotrkowe RST był na wykończeniu. Niedługo wyjaśnie dlaczego tak sądzę.


[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2009-08-14 20:43:56 ]
  
 
Podziwiam ludzi, takich jak Ty, gratulacje za ożywienie essa. Pozdro.
  
 
Wielkie dzięki dla Tadosa, za pomoc w wysterowaniu RST. Cały wieczorek porobiliśmy, ale efekty są. Turbo nie świeci się jak świeczka, nie robi się przezroczyste od temp.
Moc jest w pełnym zakresie, wrażenia z jazdy? Tadek wypowiedz się jak jeździ się ślimakiem...

Zdradze Wam, że jest szybszy niż Tadka RS
  
 

Mój ma jakieś 111KM więc twój będzie ze 115 miał kucy
  
 
Zawsze to coś więcej niż przeciętne N7A
  
 
masz mfi czy przeszedles na efi?

jak tak, to pojedz do serwisu bosch jak masz jakis w zasiegu i oni wysterują sklad mieszanki. jak jeszcze potrzebujesz.
co do chlodzenia, to tez mialem z tym problem ale mialem zly wiatrak. zamontowalem od erst wiatrak i jest ok. sprobuj zalozyc termostat 82 stopnie.


jakos malo tych kuniów, u mnie na starych gratach bez remontu i na nie do konca wyregulowanym doladowaniu mialem 124km.
  
 
Kolego stafcio, kunióf to jest o wiele więcej Poprostu tados sobie żartuje
Co do grzania się - wszystkie złe obiawy poszły w siną dal w momencie wyregulowania składu mieszanki.
Przyczyną przegrzewania się było rozgrzewanie się, do białości turbiny i kolektora wydechowego, w których to nie przepalone paliwo dopalało się...
  
 
Cytat:
2009-08-19 20:05:17, GrzEE pisze:
Kolego stafcio, kunióf to jest o wiele więcej Poprostu tados sobie żartuje Co do grzania się - wszystkie złe obiawy poszły w siną dal w momencie wyregulowania składu mieszanki. Przyczyną przegrzewania się było rozgrzewanie się, do białości turbiny i kolektora wydechowego, w których to nie przepalone paliwo dopalało się...


no biały kolektor to nic miłego, masz tam przelot ?
czym to masz wystrojone?
JAKI AFR ?
  
 
Tak w moim RST jest przelot - seryjny. Niedługo wjedzie 2,5cala z nierdzewki.

Czym wystrojone? Wystarczy przeczytać trochę postów. Standardowo w RST jest MFI i u mnie własnie tak jest.
AFR - nie zakładam sondy szerokopasmowej, bo przy MFI mija się to z celem. Jeśli zdecyduję się kiedyś na EFI to wtedy AFR będzie mierzony na bieżąco...
  
 
W moje łapki wpadły nowe graty
Oto one - głowica i coś o niej
-porting głowicy
-3 kątowa obróbka zaworów
-polerowane komory spalania
-polerowane zawory
-Wałek kenta Stage 2
-specjalne szklanki hydrauliczne do 7000rpm
-regulowane kółko rozrządu KENT









Dodatkowo komputer bez boost limitu Czyli Turbo może dmuchać tyle ile potrafi


Planowana moc - 2ka z przodu. Za jakieś 2tyg zobaczymy co z tego wyjdzie.
Muszę poczekać na zakładanie głowicy, do takiego zestawu potrzebuję śrug ARP, które już zostały zamówione
  
 
Cytat:
2009-08-19 21:02:09, stilldead pisze:
no biały kolektor to nic miłego, masz tam przelot ? czym to masz wystrojone? JAKI AFR ?



no właśnie jak wystroiłeś mieszankę?
  
 
Pytaj się djtados-a W zasadzie to on to wystroił. Ogólnie stroiliśmy to na sondzie spalin (sonda CO wkładana w wydech).
Ustawialiśmy mieszankę, żeby co oscylowało w granicach 0,50 (wartości nie pamiętam), może Kacper coś dopowie.

Jedyne czego się dowiedziałem to fakt, że biały kolektor i turbina, to nie koniecznie zbyt uboga mieszanka. U mnie samochód był tak przelany, że silnik nie był w stanie przepalić podawanego paliwa.
Niespalone paliwo dopalało się w kolektorze, turbinie, downpipie i dalszej części wydechu. Efektem dopalania się paliwa w turbinie, było jej jakże piękne świecenie...
  
 
i pewnie duże rachunki na stacji benzynowej

u mnie było strojone też na CO, tylko ze nie ustawili wolnych obrotow. zaplacilem pieniadze i tak musialem sam ustawic. teraz jest w miare ok, ale nie wiem jakie jest CO.