Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-13 23:06:56 Ja pozwoli kasa, to będzie big cooler, ale chłodnice wody to ja musze zmienić na już |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-08-13 23:11:09 w Scanii widziałem taką jak potrzebujesz |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-13 23:12:55 Zawsze opijesz się tego piwska i humor Ci dopisuje
[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-08-13 23:29:15 ] |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-08-13 23:28:57 Nie zdradzaj moich intymnych czynności... PS Pamiętaj piwo to napój chłodzący/kojący |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2009-08-14 12:16:00 a moze drugi wentylator podpiac?
sporo takich rst widzialem z podwojnymi wiatrakami... ps.Super ze dziala |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-14 19:41:08 Rozmawiałem na ten temat z Berkutem z sr.pl, mówi że nawet przy dwóch wentylatorach jest duży problem z przegrzewaniem.
Szczególnie widać to, na logach jak jest podpięte SA. Wskaźnik nie odwzorowuje zbyt dokładnie tego, co dzieje się z temperaturą wody. Patentem jest włożenie nowej chłodnicy robionej na zamówienie - tak jak to robił Bakster, lub włożenie innej, ponoć ze ścierki 2.0OHC pasuje. Ja dalej przystaje przy większej i grubszej chłodnicy. Będę kombinować. Niebawem jakieś nowe fotki powinny się pojawić. P.S Już dzisiaj mogę stwierdzić, że silnik z którym kupiłem Piotrkowe RST był na wykończeniu. Niedługo wyjaśnie dlaczego tak sądzę. [ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2009-08-14 20:43:56 ] |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-08-14 20:33:55 Podziwiam ludzi, takich jak Ty, gratulacje za ożywienie essa. Pozdro. |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-18 23:49:52 Wielkie dzięki dla Tadosa, za pomoc w wysterowaniu RST. Cały wieczorek porobiliśmy, ale efekty są. Turbo nie świeci się jak świeczka, nie robi się przezroczyste od temp.
Moc jest w pełnym zakresie, wrażenia z jazdy? Tadek wypowiedz się jak jeździ się ślimakiem... Zdradze Wam, że jest szybszy niż Tadka RS |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-08-19 00:04:41 Mój ma jakieś 111KM więc twój będzie ze 115 miał kucy |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-19 00:24:50 Zawsze to coś więcej niż przeciętne N7A |
stafcio Sympatyk FEFK escort rs turbo s2 wawa | 2009-08-19 13:01:01 masz mfi czy przeszedles na efi?
jak tak, to pojedz do serwisu bosch jak masz jakis w zasiegu i oni wysterują sklad mieszanki. jak jeszcze potrzebujesz. co do chlodzenia, to tez mialem z tym problem ale mialem zly wiatrak. zamontowalem od erst wiatrak i jest ok. sprobuj zalozyc termostat 82 stopnie. jakos malo tych kuniów, u mnie na starych gratach bez remontu i na nie do konca wyregulowanym doladowaniu mialem 124km. |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-19 20:05:17 Kolego stafcio, kunióf to jest o wiele więcej Poprostu tados sobie żartuje
Co do grzania się - wszystkie złe obiawy poszły w siną dal w momencie wyregulowania składu mieszanki. Przyczyną przegrzewania się było rozgrzewanie się, do białości turbiny i kolektora wydechowego, w których to nie przepalone paliwo dopalało się... |
stilldead Kraków | 2009-08-19 21:02:09
no biały kolektor to nic miłego, masz tam przelot ? czym to masz wystrojone? JAKI AFR ? |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-19 22:10:27 Tak w moim RST jest przelot - seryjny. Niedługo wjedzie 2,5cala z nierdzewki.
Czym wystrojone? Wystarczy przeczytać trochę postów. Standardowo w RST jest MFI i u mnie własnie tak jest. AFR - nie zakładam sondy szerokopasmowej, bo przy MFI mija się to z celem. Jeśli zdecyduję się kiedyś na EFI to wtedy AFR będzie mierzony na bieżąco... |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-26 15:29:19 W moje łapki wpadły nowe graty
Oto one - głowica i coś o niej -porting głowicy -3 kątowa obróbka zaworów -polerowane komory spalania -polerowane zawory -Wałek kenta Stage 2 -specjalne szklanki hydrauliczne do 7000rpm -regulowane kółko rozrządu KENT Dodatkowo komputer bez boost limitu Czyli Turbo może dmuchać tyle ile potrafi Planowana moc - 2ka z przodu. Za jakieś 2tyg zobaczymy co z tego wyjdzie. Muszę poczekać na zakładanie głowicy, do takiego zestawu potrzebuję śrug ARP, które już zostały zamówione |
stafcio Sympatyk FEFK escort rs turbo s2 wawa | 2009-08-26 16:01:05
no właśnie jak wystroiłeś mieszankę? |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-26 20:00:14 Pytaj się djtados-a W zasadzie to on to wystroił. Ogólnie stroiliśmy to na sondzie spalin (sonda CO wkładana w wydech).
Ustawialiśmy mieszankę, żeby co oscylowało w granicach 0,50 (wartości nie pamiętam), może Kacper coś dopowie. Jedyne czego się dowiedziałem to fakt, że biały kolektor i turbina, to nie koniecznie zbyt uboga mieszanka. U mnie samochód był tak przelany, że silnik nie był w stanie przepalić podawanego paliwa. Niespalone paliwo dopalało się w kolektorze, turbinie, downpipie i dalszej części wydechu. Efektem dopalania się paliwa w turbinie, było jej jakże piękne świecenie... |
stafcio Sympatyk FEFK escort rs turbo s2 wawa | 2009-08-26 23:15:38 i pewnie duże rachunki na stacji benzynowej
u mnie było strojone też na CO, tylko ze nie ustawili wolnych obrotow. zaplacilem pieniadze i tak musialem sam ustawic. teraz jest w miare ok, ale nie wiem jakie jest CO. |