RS 2000 kąty wyprzedzenia koła ( długie ) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rano dzwoniłem na diagnostyke mają kąty RS-a , ale regulują tylko zbiezrnośc , powiedzieli że jak mam złe kąty wyprzedzenia to samochód był udezony i tego sie nie naprawia.

Ale łby normalnie sam to poustawiam chyba na oko jakoś w poniedziałek.

Dzięki za dane z Carmana , jeszce raz podjade do znajomego żeby ustawił na takie jak podałeś , i zobaczymy co z tym będzie się działo.

A samochód był mierzony na ramie i bity nie był , jedynie gdzieś widać że coś było robione z lewym tylnym błotnikiem , a klape sam klepałem więc był leciutko stuknięty jak go kupiłem.

Na wiosne biore się za niego na maksa.
  
 
Złe wyprzedzenia to może być np krzywy wahacz, wybite mocowanie wahacza, rozwalona poduszka McPhersona, są różne możliwości, na naszych drogach wszystko możliwe.
  
 
No właśnie ja co wiosne wymianiam pół zawieszenia.

Zobaczymy co się bedzie działo czekam do końca marca i plan jest taki.
wymienie wachacze oba , gumy stabilizatora , łączniki , łożyska amortyzatorów, końcówki drążka kierownicy , jak co roku ale do tego wymienie jeszce wszystkie gumy w tylnej belce , bo może to jednak jej wina.

Narazie jeżdże na zimówkach i sie przyzwyczaiłem , ale ciągnie go raz w lewo raz w prawo tyle że dużo mniej niż w lecie na 215
  
 
Jak miałem rozwalone drążki też mnie woziło. Po wymianie i ustawieniu jest ok.
A diagności dobrze ci powiedzieli, na seryjnym zawieszeniu od RS-a jest tylko możliwość regulacji zbieżności (na końcówkach drążków) - tak mi się zdaje. Ale to powtarzam, na seryjnym. Jak masz swoje własne z regulacją wszystkiego co się da to możesz kombinować.