Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-14 21:35:53 hehee a jak pokazalem Czaji ubita felge z dino {1.5cm wargi rantu brakuje, wciete w litere v} to mi powiedzial zartem "ja tego nie zrobie zawiez to do stoczni" ehehe czyli cos w tym jest jednak
dobrze e mam tylko lewy przod uszkodzony i caly zapas, ta felga pojdzie do bagaznika poprostu. |
pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2006-02-14 22:29:14 juz widze jak bart jedzie dinem szukac dziury
a tak off topujac to naprawde ciekawy watek i czekam na kolejne informacje i zdjecia |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-14 22:56:47 kosa - chetnie zrobie ubezpieczyciela w ciula ale jak juz robic to robic madrze a tu kto ci uwierzy ze zgiales felge odziana w opone 205-70 jak w dostawczym lublinie zadna dziura nie jest na tyle potezna ale sam pomysl ciekawy "przemysle to" |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-02-14 23:30:26 sa te felgi aluminiowe i magnezowe, alu szly do kantow na polske a magnezy we wloszech oryginaly. |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-14 23:44:23 rozumiem krzych ze mowisz o cd10 cd29 bo takie byly opcjonalnie montowane na wczesnych mr-ach... z kad wiesz ze do polski trafialy "wersje alu" tych felg? jakos to mozesz umotywowac czy jest to news typu wujek babci taty od strony brata mamy pracowal w obr i mi mowil? |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-15 00:20:51 wloskie kanty nie mialy tych felg to kola ze 128 rally na 125 we wloszech nie oferowane a jesli u nas robili kopie tych felg z alu to nie ma to wiele wspolnego z oryginalnymi cromodora,ktore wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa wychodzily tylko magnezowe. faktycznie"kopiowalo sie" wszystko w prlu, niektore kopie byly nawet moim zdaniem "lepsze" ladniejsze niz oryginal np cd30 w wersji 7x13 a nie 5,5x13
[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-15 00:26:10 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-02-15 00:30:56
Krzych00, jak znasz pana Bryzka to sie zapytaj czy ma jeszcze ten silnik albo sam wal do zastavy ktory zmienial pojemnosc z 1100 na 750 To sie musialo krecic jak formula 1 Scigal sie malcem z tym silnikiem w klasie z "motocyklowymi" prototypami 126. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2006-02-15 13:40:10
Poprawka, były ]:-> |
barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2006-02-15 13:53:53 wstepnie pogrupowałem Cromodory do których udało mi się dotrzeć i które były już wymienione tutaj i powiem tylko tyle że jest tego więcej niż kompletów felg w całym klubie wyszło 53 rodzaje felg ale tylko związanych i stosowanych w fiatach bo wszystkiego to jest az nadto zaduzo żeby je wymienić, a zapewne to nie wszystkie ,
co do tych Cd10 to chyba jedne ze starszych jak nie najstarszych felg cromodory tak mi się wydaje dlatego w żadnym folderze nie znalazły się, a co do tych cd10 z poldka to był to poldus wystawowy nie pamiętam gdzie wystawiany ale chyba na rynek nie szły na takich felach zreszta tu jest wszystko mozliwe bo to był PRL i pewnie jak szły to jakieś podróbki aluminowe PG Twój artykuł mógłby się znaleźć jako oddzielny na stronie do tematu felg o ile nie masz nic przeciwko , bo w tym co powstaje to beda tylko info czysto techniczne tzn. zdjęcie, rozmiar, materiał, waga, zastosowanie. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2006-02-15 14:08:25
NIe dam sobie za to głowy uciąć, ale podobno ta zastava to był po prostu niezły przekręt i faktycznie nie miała ona zmienionej pojemności...niestety nie pamiętam kto mi to mówił ale była taka akcja że Bryzek pare razy ludzi tym objechał, aż w końcu zawodnicy się wk*** i oprotestowali ten silnik, rozłożono go i wyszło szydło z worka. Przydałoby się sprawdzić tę informację, ale wątpię aby Bryzek się do tego przyznał |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-02-15 14:42:06 Sorry ze ciagne OT...
Wydaje mi sie ze w takiej klasie dla swapow mierzenie pojemnosci to podstawa na pierwszym BT. Ale wszystko mozliwe. |
barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2006-02-15 15:11:38 to teraz naprowadzając temat na właściwą drogę wrzucam to zestawienie o którym wspomniałem wczesniej do zaopiniowania przez forumowych rzeczoznawców , gdzieniegdzie są puste pola bo cięzko ustalić prawdziwe fakty gdzieniegdzie może trafi się jakis błąd bo przecież człowiek nei jest nieomylny , zdjęcia do listy beda troche później bo musze je powygrzebywac i odpowiednio obrobić a narazie prosze o rozważenie tej listy
[ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2006-02-15 15:21:02 ] |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-02-15 16:44:45 cd5 zakladana na 125 , 125S , cd8 tez na 127mk1, cd10 128 rally, cd39 chyba? na 124 sport bc i cc w opcji razem z cd18{vide katalogi i foldery 124 sport}. cd42 5x10 mini , cd47 5,5x14 alfa alfetta i gtv , cd51-5,5x14 lancia beta, cd55 5x13 lancia delta, cd56 5x13 alfa alfasud , cd131 5,5x14 ritmo strada,
ciekawi mnie cd20 6x14 do argenty tylko na specjal order... nie wiem jak to wogole wyglada?? w folderze reklamowym argenty nuova jest takie cus ale to jest cowpack raczej.. bardzo fajny jak na cowpack zreszta [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-15 16:49:48 ] [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-02-15 16:51:34 ] |
barakuda F&F Sympatyk Fiat 132/Fiat125 lubartów | 2006-02-15 17:13:32
co do tych pozostałych felg co podałes Bart to nie umieszczałem ich bo uwzględniłem tylko te stosowane w fiatach a tamte były stosowane w alfach czy tez mini tak jak cd47 a do tego jest jeszcze sporo cromodorek do japońców i nawet vw co do cromodory Cd20 t bedzie chyba najwieksza zagadka tego wszystkiego kiedyś natrafiłem na takowe felgi na e-buy nazwane właśnie tak czyli CD-20 ale z kolei wyglądają one całkiem jak fagot-y takie min jak tutaj i prawdopodobnie to nei sa cd20 chyba że gośc tak odczytał z felg to wtedy, ale te fele nei pasóją do klimatu argenty i są "za stare krojem" jak na cromodory z poczatku lat 80 , ale z drugiej strony te z pierwszej fotki wyglądaja mi na właśnie fele 14" czyli takie jak wychodzi z opisów na tym zestawieniu |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-02-15 17:20:59 no wiec jednak mi sie pomyliło. te co widzialem byly magnezowe. jak p. Bryzek twierdzi wlasnie magnezowe byly robione na wzor stalowych ze wzgledu na homologacje (zastosowanie w sporcie). czyli teoretycznie aluminiowych nie bylo.
co do silnika z zastavy to tam faktycznie byl wał o mniejszym wykorbieniu, skok tloka 41,4 , pojemnosc 750. ma jeszcze ten wał na pamiątke, kuty ze słusznego walca na zamowienie mna sprzedaz jest wałek rozrzadu jakis sportowy i sporo czesci do tego motoru 1,1. miedzy innymi sporo odchudzony blok z rozwiertem pod teleje na pojemnosc 1600 (wał + tłoki z łady), komplet uszczelek do 1,1, deficytowe zebatki napedu aparatu i pompy z tego co pamietam, korby, tloki i inne. [ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-02-15 17:49:35 ] [ powód edycji: Regulamin ] |